90.
Tricks
٩٠-
كتاب الحيل


11
Chapter: (Tricks) in marriage

١١
باب فِي النِّكَاحِ

Sahih al-Bukhari 6970

Abu Haraira (رضي الله تعالى عنه) narrated that Allah's Apostle (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘a woman slave should not be given in marriage until she is consulted, and a virgin should not be given in marriage until her permission is granted.’ The people said, ‘how will she express her permission?’ The Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) said, ‘by keeping silent (when asked her consent).’ Some people said, ‘if a man, by playing a trick, presents two false witnesses before the judge to testify that he has married a matron with her consent and the judge confirms his marriage, and the husband is sure that he has never married her (before), then such a marriage will be considered as a legal one and he may live with her as husband.’

ہم سے ابونعیم نے بیان کیا، کہا ہم سے شیبان نے بیان کیا، ان سے یحییٰ نے، ان سے ابوسلمہ نے، اور ان سے ابوہریرہ رضی اللہ عنہ نے بیان کیا کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا ”کسی بیوہ سے اس وقت تک شادی نہ کی جائے جب تک اس کا حکم نہ معلوم کر لیا جائے اور کسی کنواری سے اس وقت تک نکاح نہ کیا جائے جب تک اس کی اجازت نہ لے لی جائے۔ صحابہ نے پوچھا: اس کی اجازت کا کیا طریقہ ہے؟ نبی کریم ﷺ نے فرمایا، یہ کہ وہ خاموش ہو جائے۔ پھر بھی بعض لوگ کہتے ہیں کہا اگر کسی شخص نے دو جھوٹے گواہوں کے ذریعہ حیلہ کیا ( اور یہ جھوٹ گھڑا ) کہ کسی بیوہ عورت سے اس نے اس کی اجازت سے نکاح کیا ہے اور قاضی نے بھی اس مرد سے اس کے نکاح کا فیصلہ کر دیا جبکہ اس مرد کو خوب خبر ہے کہ اس نے اس عورت سے نکاح نہیں کیا ہے تو یہ نکاح جائز ہے اور اس کے لیے اس عورت کے ساتھ رہنا جائز ہو جائے گا۔

Hum se Abu Na'im ne bayan kiya, kaha hum se Shiban ne bayan kiya, un se Yahiya ne, un se Abu Sulama ne, aur un se Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) ne bayan kiya ke Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya ”Kisi biwa se us waqt tak shadi na ki jaaye jab tak us ka hukm na maloom kar liya jaaye aur kisi kunwari se us waqt tak nikah na kiya jaaye jab tak us ki ijazat na le li jaaye. Sahaba ne poocha: Us ki ijazat ka kya tariqa hai? Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya, yeh ke woh khamosh ho jaaye. Phir bhi baaz log kehte hain keha agar kisi shakhs ne do jhoote gawahoon ke zariye hila kiya ( aur yeh jhoot ghada ) ke kisi biwa aurat se us ne us ki ijazat se nikah kiya hai aur qazi ne bhi us mard se us ke nikah ka faisla kar diya jabke us mard ko khoob khabar hai ke us ne us aurat se nikah nahi kiya hai to yeh nikah jaiz hai aur us ke liye us aurat ke sath rehna jaiz ho jaayega.

حَدَّثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ حَدَّثَنَا شَيْبَانُ ، عَنْ يَحْيَى ، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : لَا تُنْكَحُ الْأَيِّمُ حَتَّى تُسْتَأْمَرَ ، وَلَا تُنْكَحُ الْبِكْرُ حَتَّى تُسْتَأْذَنَ ، قَالُوا : كَيْفَ إِذْنُهَا ؟ قَالَ : أَنْ تَسْكُتَ ، وَقَالَ بَعْضُ النَّاسِ : إِنِ احْتَالَ إِنْسَانٌ بِشَاهِدَيْ زُورٍ عَلَى تَزْوِيجِ امْرَأَةٍ ثَيِّبٍ بِأَمْرِهَا ، فَأَثْبَتَ الْقَاضِي نِكَاحَهَا إِيَّاهُ وَالزَّوْجُ يَعْلَمُ أَنَّهُ لَمْ يَتَزَوَّجْهَا قَطُّ ، فَإِنَّهُ يَسَعُهُ هَذَا النِّكَاحُ ، وَلَا بَأْسَ بِالْمُقَامِ لَهُ مَعَهَا .