11.
Friday Prayer
١١-
كتاب الجمعة
22
Chapter: One Mu'adh-dhin on Friday
٢٢
باب الْمُؤَذِّنِ الْوَاحِدِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-sā’ib bn yazīd | Saib bin Yazid Al-Kindi | Minor Companion |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
‘abd al-‘azīz bn abī slmt al-mājishūn | Abd al-Aziz ibn Abi Salama al-Majishun | Trustworthy jurist and author |
abū nu‘aymin | Al-Fadl ibn Dukayn al-Malai | Thiqah Thabt |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
السَّائِبِ بْنِ يَزِيدَ | السائب بن يزيد الكندي | صحابي صغير |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ أَبِي سَلَمَةَ الْمَاجِشُونُ | عبد العزيز بن أبي سلمة الماجشون | ثقة فقيه مصنف |
أَبُو نُعَيْمٍ | الفضل بن دكين الملائي | ثقة ثبت |
Sahih al-Bukhari 913
As-Saib bin Yazid (رضي الله تعالى عنه) narrated that the person who increased the number of Adhans for the Jumua prayers to three was `Uthman bin Affan (رضي الله تعالى عنه) and it was when the population of Muslims of Medina had increased. In the lifetime of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) there was only one Mu'adh-dhin and the Adhan used to be pronounced only after the Imam had taken his seat (on the pulpit).
ہم سے ابونعیم فضل بن دکین نے بیان کیا، انہوں نے کہا کہ ہم سے عبد العزیز بن ابوسلمہ ماجشون نے بیان کیا، انہوں نے کہا ہم سے زہری نے بیان کیا، ان سے سائب بن یزید نے کہ جمعہ میں تیسری اذان عثمان بن عفان رضی اللہ عنہ نے بڑھائی جبکہ مدینہ میں لوگ زیادہ ہو گئے تھے جب کہ نبی کریم ﷺ کے ایک ہی مؤذن تھے۔ ( آپ ﷺ کے دور میں ) جمعہ کی اذان اس وقت دی جاتی جب امام منبر پر بیٹھتا۔
Hum se Abu Naeem Fazl bin Dakeen ne bayan kiya, unhone kaha ke hum se Abdul Aziz bin Abu Salamah Majshoon ne bayan kiya, unhone kaha hum se Zahri ne bayan kiya, un se Sa'ib bin Yazid ne kaha Jumma mein teesri azan Usman bin Affan radi Allah anhu ne bhadhai jabke Madina mein log zyada ho gaye the jab ke Nabi Kareem صلی اللہ علیہ وسلم ke ek hi muazzin the. ( Aap صلی اللہ علیہ وسلم ke dour mein ) Jumma ki azan is waqt di jati jab imam minbar par baithta.
حَدَّثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ ، قَالَ : حَدَّثَنَا عَبْدُ الْعَزِيزِ بْنُ أَبِي سَلَمَةَ الْمَاجِشُونُ ، عَنْ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ السَّائِبِ بْنِ يَزِيدَ ، أَنَّ الَّذِي زَادَ التَّأْذِينَ الثَّالِثَ يَوْمَ الْجُمُعَةِ عُثْمَانُ بْنُ عَفَّانَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ حِينَ كَثُرَ أَهْلُ الْمَدِينَةِ وَلَمْ يَكُنْ لِلنَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مُؤَذِّنٌ غَيْرَ وَاحِدٍ ، وَكَانَ التَّأْذِينُ يَوْمَ الْجُمُعَةِ حِينَ يَجْلِسُ الْإِمَامُ يَعْنِي عَلَى الْمِنْبَرِ .