1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on the shortest period of purity

باب في أقل الطهر

Sunan al-Darimi 877

Sufyan Thori said: The period of purity (between periods of menstruation) is fifteen days.


Grade: Sahih

سفیان ثوری نے کہا: طہر کی مدت پندرہ دن ہے۔

Sufyan Thori ne kaha: Taharat ki muddat pandrah din hai.

(حديث مقطوع) أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ، قَالَ: قَالَ سُفْيَانُ: "الطُّهْرُ خَمْسُ عَشْرَةَ".

Sunan al-Darimi 878

Imam Ibrahim Nakha'i (may Allah have mercy on him) said: "When a woman experiences menstruation three times in a month or forty days?" He said: "Truthful, righteous women should testify that this has happened, that prayer has become forbidden to her due to menstruation, so her period is complete." Imam Abu Muhammad Darami said: "I heard Yazid bin Harun say: 'I consider fifteen days to be the correct duration of purity.'"


Grade: Sahih

امام ابراہیم نخعی رحمہ اللہ نے فرمایا: جب عورت کو ایک مہینے یا چالیس دن میں تین بار حیض آئے تو؟ انہوں نے کہا: سچی عادل عورتیں گواہی دیں کہ ایسا ہوا ہے کہ اس پر حیض کی وجہ سے نماز حرام ہو گئی، تو اس کی مدت پوری ہو گئی۔ ابومحمد امام دارمی نے فرمایا: میں نے یزید بن ہارون کو کہتے ہوئے سنا: میں طہر کی مدت پندرہ دن صحیح سمجھتا ہوں۔

Imaam Ibraheem Nakhaee rehmatullah alaih ne farmaya: Jab aurat ko aik mahine ya chalis din mein teen bar haiz aaye to? Unhon ne kaha: Sachi aadila aurtein gawahi dein keh aisa hua hai keh us par haiz ki wajah se namaz haraam ho gayi, to uski muddat puri ho gayi. AbuMuhammad Imaam Daarmi ne farmaya: Maine Yazeed bin Haroon ko kehte huye suna: Main taher ki muddat pandrah din sahih samajhta hun.

(حديث مقطوع) أَخْبَرَنَا الْمُعَلَّى بْنُ أَسَدٍ، حَدَّثَنَا أَبُو عَوَانَةَ، عَنْ الْمُغِيرَةِ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ، قَالَ: "إِذَا حَاضَتْ الْمَرْأَةُ فِي شَهْرٍ، أَوْ فِي أَرْبَعِينَ لَيْلَةً ثَلَاثَ حِيَضٍ، قَالَ: فَإِذَا شَهِدَ لَهَا الشُّهُودُ الْعُدُولُ مِنْ النِّسَاءِ أَنَّهَا رَأَتْ مَا يُحَرِّمُ عَلَيْهَا الصَّلَاةَ مِنْ طُمُوثِ النِّسَاءِ الَّذِي هُوَ الطَّمْثُ الْمَعْرُوفُ، فَقَدْ خَلَا أَجَلُهَا"، قَالَ أَبُو مُحَمَّد: سَمِعْت يَزِيدَ بْنَ هَارُونَ، يَقُولُ:"أَسْتَحِبُّ الطُّهْرَ خَمْسَ عَشْرَةَ".

Sunan al-Darimi 879

Amir (al-Sha'bi) said: A woman came to Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, with a dispute that her husband had divorced her, and that she had menstruated three times in one month. Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, said to (the judge) Shurayh: Judge between the husband and wife. He said: O Commander of the Faithful! How can I judge in your presence? He said: Judge. He said: And you are present here? So he said: You judge. So (the judge) Shurayh said: Let trustworthy and righteous women from her family say that this has happened, and that every time she became pure from menstruation, she prayed, then this is permissible for her, otherwise not. Upon hearing this, Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, praised him and said: “Qalon Qalon.” In the Roman language, Qalon means well done, very good.


Grade: Sahih

عامر (شعبی) نے کہا: ایک عورت سیدنا علی رضی اللہ عنہ کے پاس جھگڑا لے کر آئی کہ اس کے شوہر نے اسے طلاق دیدی ہے، اور یہ کہ مجھے ایک مہینے میں تین بار حیض آیا، سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے (قاضی) شریح سے کہا: دونوں میاں بیوی کے درمیان فیصلہ کرو، عرض کیا: امیر المومنین! آپ کی موجودگی میں کیسے فیصلہ کروں؟ فرمایا: فیصلہ کرو، عرض کیا: اور آپ یہاں موجود ہیں؟ پھر فرمایا: تم ہی فیصلہ کرو، تو (قاضی) شریح نے کہا: ان کے خاندان کی متدین اور امانت دار عورتیں کہیں کہ ایسا ہوا ہے، اور ہر بار حیض سے پاک ہو کر اس نے نماز پڑھی ہے، تو یہ اس کے لئے جائز ہے، ورنہ نہیں۔ یہ سن کر سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے ان کی تحسین کی اور فرمایا: قالون قالون، رومی زبان میں قالون شاباش، بہت اچھے کو کہتے ہیں۔

Aamir (Shobi) ne kaha: Ek aurat Sayyiduna Ali (رضي الله تعالى عنه) ke paas jhagra le kar aai ke uske shohar ne use talaq dedi hai, aur ye ke mujhe ek mahine mein teen baar haiz aaya, Sayyiduna Ali (رضي الله تعالى عنه) ne (qazi) Shuraih se kaha: Donon miyan biwi ke darmiyan faisla karo, arz kiya: Ameer al-Momineen! Aap ki mojoodgi mein kaise faisla karoon? Farmaya: Faisla karo, arz kiya: Aur aap yahan mojood hain? Phir farmaya: Tum hi faisla karo, to (qazi) Shuraih ne kaha: In ke khandan ki muttadeen aur amaanatdaar auraten kahin ke aisa hua hai, aur har baar haiz se pak ho kar usne namaz padhi hai, to ye uske liye jaiz hai, warna nahin. Ye sun kar Sayyiduna Ali (رضي الله تعالى عنه) ne un ki tahseen ki aur farmaya: Qalon Qalon, Rumi zaban mein Qalon shabash, bahut achhe ko kahte hain.

(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا يَعْلَى، حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيل، عَنْ عَامِرٍ، قَالَ: جَاءَتْ امْرَأَةٌ إِلَى عَلِيٍّ تُخَاصِمُ زَوْجَهَا طَلَّقَهَا، فَقَالَتْ: قَدْ حِضْتُ فِي شَهْرٍ ثَلَاثَ حِيَضٍ، فَقَالَ عَلِيٌّ لِشُرَيْحٍ: اقْضِ بَيْنَهُمَا، قَالَ: يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، وَأَنْتَ هَا هُنَا؟، قَالَ: اقْضِ بَيْنَهُمَا، فَقَالَ: يَا أَمِيرَ الْمُؤْمِنِينَ، وَأَنْتَ هَا هُنَا؟، قَالَ: اقْضِ بَيْنَهُمَا، فَقَالَ: "إِنْ جَاءَتْ مِنْ بِطَانَةِ أَهْلِهَا مِمَّنْ يُرْضَى دِينُهُ وَأَمَانَتُهُ تَزْعُمُ أَنَّهَا حَاضَتْ ثَلَاثَ حِيَضٍ، تَطْهُرُ عِنْدَ كُلِّ قُرْءٍ وَتُصَلِّي، جَازَ لَهَا وَإِلَّا فَلَا"، فَقَالَ عَلِيٌّ: قَالُونُ، وَقَالُونُ بِلِسَانِ الرُّومِ: أَحْسَنْتَ.

Sunan al-Darimi 880

Ikrimah (the freed slave of our master, the son of Abbas, may Allah be pleased with them both) said, in his commentary on the verse: “And it is not lawful for them to conceal what Allah has created in their wombs...” [Al-Baqarah 228/2]: “What is meant by this is menstruation. (That is, it is not permissible for women to conceal what Allah has created in their wombs, meaning they should not conceal the cessation of menstruation).” Imam Darimi, may Allah have mercy on him, was asked: “Do you also say that what is meant by this is menstruation?” So he said: “No.” And Imam Darimi was asked about the ruling of the aforementioned commentary: “Do you also say this?” So he said: “No, how can menstruation occur three times in one month?”.


Grade: Sahih

عکرمہ (مولی سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما) نے آیت: «﴿وَلَا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ ......﴾» [البقرة 228/2] کی تفسیر میں فرمایا: کہ اس سے مراد حیض ہے۔ (یعنی عورتوں کے لئے جائز نہیں کہ اللہ نے جو ان کے رحم میں پیدا کیا ہے اسے چھپائیں، یعنی حیض کے رک جانے کو چھپائیں)۔ امام دارمی رحمہ اللہ سے پوچھا گیا: کیا آپ بھی یہی کہتے ہیں کہ اس سے مراد حیض ہے؟ تو انہوں نے کہا: نہیں، اور امام دارمی ہی سے مذکورہ بالا شریح کے فیصلے کے بارے میں پوچھا گیا کہ آپ بھی یہی کہتے ہیں؟ تو انہوں نے فرمایا: نہیں، ایک مہینے میں تین بار حیض کیسے ہو سکتا ہے؟

Akarma (Mauli Sayyiduna Ibn Abbas ( (رضي الله تعالى عنه) a) ne aayat: «﴿Wala yahillu lahunna an yaktumna ma khalaq Allah fi arhamihinna ......﴾» [al-Baqarah 228/2] ki tafsir mein farmaya: keh is se murad haiz hai. (Yaani auraton ke liye jaiz nahin keh Allah ne jo un ke rehm mein paida kiya hai use chhupaen, yaani haiz ke ruk jaane ko chhupaen). Imam Darami rehmatullah alaih se poochha gaya: kya aap bhi yahi kehte hain keh is se murad haiz hai? To unhon ne kaha: nahin, aur Imam Darami hi se mazkoura bala sharah ke faisle ke baare mein poochha gaya keh aap bhi yahi kehte hain? To unhon ne farmaya: nahin, ek mahine mein teen baar haiz kaise ho sakta hai?.

(حديث مقطوع) أَخْبَرَنَا عَمْرُو بْنُ عَوْنٍ، عَنْ خَالِدِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ، عَنْ عِكْرِمَةَ: وَلا يَحِلُّ لَهُنَّ أَنْ يَكْتُمْنَ مَا خَلَقَ اللَّهُ فِي أَرْحَامِهِنَّ سورة البقرة آية 228، قَالَ: الْحَيْضُ، قِيلَ لِأَبِي مُحَمَّدٍ: أَتَقُولُ بِهَذَا؟، قَالَ: لَا، وَسُئِلَ عَبْد اللَّهِ عَنْ حَدِيثِ شُرَيْحٍ: تَقُولُ بِهِ، قَالَ: "لَا، وَقَالَ: ثَلَاثُ حِيَضٍ فِي الشَّهْرِ كَيْفَ يَكُونُ؟".