Introduction
المقدمة
Chapter on refraining from answering about matters where there is no book or Sunnah
باب التورع عن الجواب فيما ليس فيه كتاب ولا سنة
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-nazzāl bn sabrah | Nizaal ibn Sabrah al-Hilali | Trustworthy |
‘abd al-malik bn maysarah | Abd al-Malik ibn Maysara al-'Amiri | Trustworthy |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
abū al-walīd al-ṭayālisī | Hisham ibn Abd al-Malik al-Bahli | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
النَّزَّالَ بْنَ سَبْرَةَ | النزال بن سبرة الهلالي | ثقة |
عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ مَيْسَرَةَ | عبد الملك بن ميسرة العامري | ثقة |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
أَبُو الْوَلِيدِ الطَّيَالِسِيُّ | هشام بن عبد الملك الباهلي | ثقة ثبت |
Sunan al-Darimi 104
Nizal bin Sabrah said: I went to Abdullah bin Mas'ud, may Allah be pleased with him, and a man and a woman came to him with a matter of divorce. He said: "Indeed, Allah has clarified (the matter). Whoever acts in accordance with this clarification, then the ruling is clear. And whoever acts contrary to it, we have no power to give a verdict contrary to what Allah has revealed."
Grade: Sahih
نزال بن سبرہ نے کہا: میں سیدنا عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ کے پاس حاضر ہوا تو ایک مرد ایک عورت حرمت کا مسئلہ لے کر ان کے پاس آئے (یعنی طلاق کا)، انہوں نے کہا: بیشک اللہ تعالیٰ نے وضاحت فرما دی ہے، جو شخص اس وضاحت کے عین مطابق چلا تو (حکم) واضح ہے، اور جو اس کے خلاف چلا تو تمہارے اس خلاف کے مطابق فتویٰ دینے کی ہمیں طاقت نہیں ہے۔
Nizaal bin Sabra ne kaha: mein Sayyiduna Abdullah bin Masood (رضي الله تعالى عنه) ke paas hazir hua to ek mard ek aurat hurmat ka masla lekar unke paas aaye (yani talaq ka), unhon ne kaha: beshak Allah Ta'ala ne wazahat farma di hai, jo shakhs is wazahat ke ain mutabiq chala to (hukm) wazeh hai, aur jo iske khilaf chala to tumhare is khilaf ke mutabiq fatwa dene ki hamen taaqat nahin hai.
(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا أَبُو الْوَلِيدِ الطَّيَالِسِيُّ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، أَخْبَرَنِي عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ مَيْسَرَةَ، قَالَ: سَمِعْتُ النَّزَّالَ بْنَ سَبْرَةَ، قَالَ: "شَهِدْتُ عَبْدَ اللَّهِ وَأَتَاهُ رَجُلٌ وَامْرَأَةٌ فِي تَحْرِيمٍ، فَقَالَ: إِنَّ اللَّهَ قَدْ بَيَّنَ، فَمَنْ أَتَى الْأَمْرَ مِنْ قِبَلِ وَجْهِهِ، فَقَدْ بُيِّنَ، وَمَنْ خَالَفَ، فَوَاللَّهِ مَا نُطِيقُ خِلَافَكُمْ".