2.
Book of Prayer
٢-
كتاب الصلاة


Chapter on the dislike of leaving the mosque after the adhan

باب الشيطان إذا سمع النداء فر

NameFameRank
abī hurayrah Abu Hurairah al-Dausi Companion
abī slmh Abu Salamah ibn Abdur-Rahman az-Zuhri Trustworthy Imam, prolific narrator
yaḥyá Yahya ibn Abi Kathir al-Ta'i Trustworthy and reliable, but he conceals the narrator's name and narrates interrupted chains.
hshāmun Hishām ibn Abī `Abd Allāh al-Dustawā'ī Trustworthy, Sound and has been accused of Determinism
wahb bn jarīrin Wahab ibn Jarir al-Azdi Thiqah (Trustworthy)

Sunan al-Darimi 1238

Narrated Abu Huraira (may Allah be pleased with him): Allah's Messenger (peace be upon him) said, "When the Adhan is pronounced, Satan takes to his heels and breaks wind with noise, so that he may not hear the Adhan. When the Adhan is completed, he (Satan) returns and again retreats when the Iqamah is pronounced and returns when it is over, and says to man, 'Remember this and that,' reminding him of matters he did not think of before, so that man may offer less than the perfect number of Rakat." Imam Darimi (may Allah have mercy on him) said: The word "Thub" in this Hadith means "Aqim" i.e. Iqamah.


Grade: Sahih

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”جب نماز کے لئے اذان دی جاتی ہے تو شیطان گوز مارتا ہوا بھاگتا ہے تاکہ اذان نہ سن سکے، جب اذان پوری ہو جاتی ہے تو پھر آ جاتا ہے، جب اقامت (تکبیر) ہوتی ہے تو بھاگ جاتا ہے اور جب اقامت ختم ہوتی ہے لوٹ آتا ہے تاکہ نمازی کے دل میں وسوسہ ڈالے، کہتا ہے فلاں بات یاد کرو، فلاں بات یاد کرو جو بات کہ اس کو اس سے قبل یاد نہ آئی تھی۔“ امام دارمی رحمہ اللہ نے فرمایا: اس حدیث میں «ثوُبَ» سے مراد: «أقيم»، یعنی اقامت ہے۔

Sayyidna Abu Huraira (رضي الله تعالى عنه) se marvi hai ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Jab namaz ke liye azan di jati hai to shaitan goz marta hua bhagta hai taaki azan na sun sake, jab azan puri ho jati hai to phir aa jata hai, jab iqamat (takbeer) hoti hai to bhag jata hai aur jab iqamat khatam hoti hai laut aata hai taaki namazi ke dil mein waswasa dale, kehta hai falan baat yaad karo, falan baat yaad karo jo baat ki usko us se pehle yaad na aai thi." Imam Darmi Rahmatullah Alaih ne farmaya: Is hadees mein «thuba» se murad: «aqim», yani iqamat hai.

أَخْبَرَنَا وَهْبُ بْنُ جَرِيرٍ، حَدَّثَنَا هِشَامٌ، عَنْ يَحْيَى، عَنْ أَبِي سَلَمَةَ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، أَنَّهُ قَالَ: "إِذَا نُودِيَ بِالصَّلَاةِ، أَدْبَرَ الشَّيْطَانُ لَهُ ضُرَاطٌ حَتَّى لَا يَسْمَعَ الْأَذَانَ، فَإِذَا قُضِيَ الْأَذَانُ، أَقْبَلَ، وَإِذَا ثُوِّبَ، أَدْبَرَ، فَإِذَا قُضِيَ التَّثْوِيبُ، أَقْبَلَ حَتَّى يَخْطِرَ بَيْنَ الْمَرْءِ وَنَفْسِهِ، فَيَقُولُ: اذْكُرْ كَذَا وَكَذَا، لِمَا لَمْ يَكُنْ يَذْكُرُ قَبْلَ ذَلِكَ". قَالَ أَبُو مُحَمَّد: ثُوِّبَ: يَعْنِي: أُقِيمَ.