5.
From the Book of Fasting
٥-
ومن كتاب الصوم
Chapter on the virtue of deeds during the ten days of Dhul-Hijjah
باب في فضل العمل في العشر
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ibn ‘abbāsin | Abdullah bin Abbas Al-Qurashi | Companion |
sa‘īdin | Saeed bin Jubair al-Asadi | Trustworthy, Established |
al-qāsim bn abī ayyūb | Al-Qasim ibn Abi Ayyub al-Asadi | Trustworthy |
aṣbagh | Asbagh ibn Zayd al-Jahni | Trustworthy |
yazīd bn hārūn | Yazid bin Harun al-Wasiti | Trustworthy and Precise |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
ابْنِ عَبَّاسٍ | عبد الله بن العباس القرشي | صحابي |
سَعِيدٍ | سعيد بن جبير الأسدي | ثقة ثبت |
الْقَاسِمِ بْنِ أَبِي أَيُّوبَ | القاسم بن أبي أيوب الأسدي | ثقة |
أَصْبَغُ | أصبغ بن زيد الجهني | ثقة |
يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ | يزيد بن هارون الواسطي | ثقة متقن |
Sunan al-Darimi 1812
It was narrated from Ibn ‘Abbas (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “There is no deed dearer to Allah than a deed done in the first ten days of Dhul-Hijjah.” It was said: “Not even Jihad for the sake of Allah?” He said: “Not even Jihad for the sake of Allah, except in the case of a man who goes out, giving himself and his wealth up for the cause (of Allah) and does not return with any of it.” The narrator said: Because of this, Sa‘eed ibn Jubayr (may Allah be pleased with him) used to strive hard in worship during the first ten days of Dhul-Hijjah, more than he would at other times.
Grade: Sahih
سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے مروی ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”الله عزوجل کے نزدیک کوئی نیک عمل اتنا عظیم تر نہیں جتنا عمل بندہ عشرہ اضحیٰ میں کرتا ہے“، عرض کیا گیا: الله عزوجل کے راستے میں جہاد بھی نہیں؟ فرمایا: ”ہاں، اللہ کے راستے میں جہاد بھی نہیں سوائے اس شخص کے جو اپنا نفس اور مال لے کر (جہاد کے لئے) نکلا اور ان میں سے کچھ بھی ساتھ لے کر واپس نہ آیا۔“ راوی نے کہا: اس لئے سیدنا سعید بن جبیر رضی اللہ عنہ ذوالحجہ کے شروع عشرے میں عبادت میں اپنی طاقت سے زیادہ محنت کرتے تھے۔
Sayyida Ibne Abbas Razi Allah Anhuma se marvi hai ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: ”Allah Azzawajal ke nazdeek koi nek amal itna azeem tar nahi jitna amal banda Ashra e Azha mein karta hai“, arz kiya gaya: Allah Azzawajal ke raaste mein jihad bhi nahi? Farmaya: ”Haan, Allah ke raaste mein jihad bhi nahi siwaye us shaks ke jo apna nafs aur maal le kar (jihad ke liye) nikla aur in mein se kuch bhi saath le kar wapas na aaya.“ Rawi ne kaha: Is liye Sayyiduna Saeed bin Jubair Razi Allah Anhu Zulhijja ke shuru ashra mein ibadat mein apni taqat se zyada mehnat karte the.
أَخْبَرَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ، أَخْبَرَنَا أَصْبَغُ، عَنْ الْقَاسِمِ بْنِ أَبِي أَيُّوبَ، عَنْ سَعِيدٍ، عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ، عَنْ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: "مَا مِنْ عَمَلٍ أَزْكَى عِنْدَ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ، وَلَا أَعْظَمَ أَجْرًا، مِنْ خَيْرٍ يَعْمَلُهُ فِي عَشْرِ الْأَضْحَى". قِيلَ: وَلَا الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ؟ قَالَ:"وَلَا الْجِهَادُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ، إِلَّا رَجُلٌ خَرَجَ بِنَفْسِهِ وَمَالِهِ فَلَمْ يَرْجِعْ مِنْ ذَلِكَ بِشَيْءٍ". قَالَ: وَكَانَ سَعِيدُ بْنُ جُبَيْرٍ إِذَا دَخَلَ أَيَّامُ الْعَشْرِ، اجْتَهَدَ اجْتِهَادًا شَدِيدًا حَتَّى مَا يَكَادُ يَقْدِرُ عَلَيْهِ.