17.
Book of Jihad
١٧-
كتاب الجهاد
Chapter: Description of those killed in the way of Allah.
باب في صفة القتلى في سبيل الله
Sunan al-Darimi 2448
Utbah bin Abdus Salam narrated: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “The slain are of three types: (1) A believer who strives in the cause of Allah with his life and wealth, he meets the enemy, fights and is killed.” Regarding such a slain person, the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “He is a tried and tested martyr who will be in the tent of Allah beneath the Throne, and the Prophets will be above him in ranks of Prophethood.” (2) “The second is a believer whose good and bad deeds are mixed, he strives in the cause of Allah with his life and wealth, when he meets the enemy he fights until he is killed.” The Noble Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) said regarding such a slain person: “He is something absorbent that has wiped away his sins and mistakes, for the sword is the eraser of sins. Such a slain person will be admitted through whichever gate of Paradise he wishes.” (3) “The third slain person is a hypocrite who strives with his life and wealth, when he meets the enemy he fights well until he is killed, but he will go to Hell, and the sword will not erase the stain of hypocrisy.”
Grade: Da'if
عتبہ بن عبد السلمی نے کہا: رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”قتل ہونے والے تین قسم کے ہیں: (1) ایک تو وہ مومن جس نے اللہ کے راستے میں اپنے جان و مال کے ساتھ جہاد کیا، دشمن سے مڈ بھیڑ ہوئی تو قتال کیا اور مارا گیا“، ایسے مقتول کے بارے میں رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: ”یہ آزمایا ہوا وہ شہید ہے جو عرش کے نیچے اللہ کے خیمے میں ہوگا اور انبیاء اس سے درجہ نبوت میں بڑھے ہوئے ہونگے۔“ (2) ”دوسرا وہ مومن ہے جس کے اچھے برے اعمال خلط ملط رہے، اس نے اللہ کے راستے میں اپنی جان و مال کے ساتھ جہاد کیا، جب دشمن سے مڈ بھیڑ ہوئی تو قتال کیا یہاں تک کہ قتل کردیا گیا۔“ نبی کریم ﷺ نے ایسے مقتول کے بارے میں فرمایا: ”یہ چوسنے والی چیز ہے جس نے اس کے گناہ اورلغزشیں مٹا دیں کیونکہ تلوار گناہوں کو مٹا دینے والی ہے، ایسا مقتول جنت کے جس دروازے سے چاہے داخل کردیا جائے گا۔“ (3) ”تیسرا مقتول وہ منافق ہے جس نے اپنے جان و مال کے ساتھ جہاد کیا، دشمن سے ملاقات ہوئی تو (خوب) جنگ کی یہاں تک کہ مار ڈالا گیا لیکن وہ جہنم میں جائے گا اور تلوار نفاق (کے داغ) کو نہ مٹا سکے گی۔“ امام دارمی رحمہ اللہ نے کہا: جب کپڑا دھو کر ڈال دیا جائے تو اس کو مصص بولتے ہیں۔ لہٰذا مصمصہ کے معنی ہوئے: دھلی ہوئی چیز۔
Utba bin Abdus Salmi ne kaha: Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Qatal hone wale teen qisam ke hain: (1) Ek to woh momin jisne Allah ke raste mein apne jaan o maal ke sath jihad kiya, dushman se midbheer hui to qital kiya aur mara gaya", aise maqtool ke bare mein Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: "Yeh azmaya hua woh shaheed hai jo arsh ke neeche Allah ke khaime mein hoga aur anbiya us se darja nubawwat mein barhe hue honge." (2) "Dusra woh momin hai jiske achhe bure amal khalat-malat rahe, usne Allah ke raste mein apni jaan o maal ke sath jihad kiya, jab dushman se midbheer hui to qital kiya yahan tak ke qatl kar diya gaya." Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) ne aise maqtool ke bare mein farmaya: "Yeh chusne wali cheez hai jisne uske gunah aur laghzishen mita di kyunki talwar gunahon ko mita dene wali hai, aisa maqtool jannat ke jis darwaze se chahe dakhil kar diya jayega." (3) "Teesra maqtool woh munafiq hai jisne apne jaan o maal ke sath jihad kiya, dushman se mulaqat hui to (khoob) jang ki yahan tak ke maar dala gaya lekin woh jahannam mein jayega aur talwar nifaaq (ke daagh) ko na mita sakegi." Imam Darmi rehmatullah alaih ne kaha: Jab kapda dho kar daal diya jaye to usko musmas bolte hain. Lihaza musammase ke mani hue: dhuli hui cheez.
أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْمُبَارَكِ، حَدَّثَنَا مُعَاوِيَةُ بْنُ يَحْيَى، قَالَ: هُوَ الصَّدَفِيُّ، قَالَ: حَدَّثَنَا صَفْوَانُ بْنُ عَمْرٍو، عَنْ أَبِي الْمُثَنَّى الْأُمْلُوكِيِّ، عَنْ عُتْبَةَ بْنِ عَبْدٍ السُّلَمِيِّ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: "الْقَتْلَى ثَلَاثَةٌ: مُؤْمِنٌ جَاهَدَ بِنَفْسِهِ وَمَالِهِ فِي سَبِيلِ اللَّهِ، إِذَا لَقِيَ الْعَدُوَّ، قَاتَلَ حَتَّى يُقْتَلَ". قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِيهِ:"فَذَلِكَ الشَّهِيدُ الْمُمْتَحَنُ فِي خَيْمَةِ اللَّهِ، تَحْتَ عَرْشِهِ، لَا يَفْضُلُهُ النَّبِيُّونَ إِلَّا بِدَرَجَةِ النُّبُوَّةِ وَمُؤْمِنٌ خَلَطَ عَمَلًا صَالِحًا وَآخَرَ سَيِّئًا، جَاهَدَ بِنَفْسِهِ وَمَالِهِ فِي سَبِيلِ اللَّهِ، إِذَا لَقِيَ الْعَدُوَّ قَاتَلَ حَتَّى يُقْتَلَ". قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِيهِ:"مَصْمَصَةٌ مَحَتْ ذُنُوبَهُ وَخَطَايَاهُ، إِنَّ السَّيْفَ مَحَّاءٌ لِلْخَطَايَا، وَأُدْخِلَ الْجَنَّةَ مِنْ أَيِّ أَبْوَابِ الْجَنَّةِ شَاءَ. وَمُنَافِقٌ جَاهَدَ بِنَفْسِهِ وَمَالِهِ، فَإِذَا لَقِيَ الْعَدُوَّ قَاتَلَ حَتَّى يُقْتَلَ، فَذَاكَ فِي النَّارِ، إِنَّ السَّيْفَ لَا يَمْحُو النِّفَاقَ". قَالَ عَبْد اللَّهِ: يُقَالُ لِلثَّوْبِ إِذَا غُسِلَ: مُصْمِصَ.