19.
From the Book of Sales
١٩-
ومن كتاب البيوع
Chapter: Distinguishing between what is lawful and what is unlawful.
باب: في الحلال بين والحرام بين
Sunan al-Darimi 2567
Our master Nauman bin Bashir (may Allah be pleased with him) narrates that I heard the Messenger of Allah (peace be upon him) saying: "The lawful is clear, and the unlawful is clear, and between them are doubtful matters (regarding which many people do not know whether they are lawful or unlawful). Whoever avoids doubtful matters clears himself in regard to his religion and honor, but whoever falls into doubtful matters falls into that which is unlawful. Just like a shepherd who grazes his animals around a sanctuary, will soon graze them inside it. Beware, every king has a sanctuary, and the sanctuary of Allah is what He has made unlawful. Listen, every body has a piece of flesh, and when it is sound, the whole body is sound, and when it is corrupt, the whole body is corrupt. Listen, it is the heart."
Grade: Sahih
سیدنا نعمان بن بشیر رضی اللہ عنہما کہتے ہیں کہ میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے ہوئے سنا: ”حلال واضح ہے اور حرام بھی واضح ہے، ان دونوں کے درمیان بعض چیزیں شبہ کی ہیں (اس کی حلت و حرمت سے سب لوگ واقف نہیں) ان کو بہت سے لوگ نہیں جانتے (حلال ہیں یا حرام) پھر جو کوئی مشتبہ چیزوں سے بچے اس نے اپنے دین اور اپنی عزت کو بچا لیا، اور جو کوئی مشتبہ کام میں پڑا وہ حرام میں پڑ جائے گا، اس کی مثال اس چرواہے کی ہے جو (شاہی محفوظ) چراگاہ کے آس پاس اپنے جانوروں کو چرائے تو قریب ہے کہ کبھی وہ اس چراگاہ کے اندر گھس جائے (اور شاہی مجرم قرار پائے) سنو، ہر بادشاہ کی ایک چراگاہ ہوتی ہے، اللہ کی چراگاہ اس کی زمین پر حرام چیزیں ہیں (پس ان سے بچو) سن لو، بدن میں ایک گوشت کا ٹکڑا ہے، جب وہ درست ہوگا سارا بدن درست ہوگا، اور جب وہ بگڑ جاتا ہے تو سارا بدن بگڑ جاتا ہے، سنو وہ ٹکڑا (آدمی) کا دل ہے۔“
Sayyidna Nauman bin Bashir ( (رضي الله تعالى عنه) a kehte hain ki maine Rasulullah (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate huye suna: “Halal wazeh hai aur haram bhi wazeh hai, in dono ke darmiyan baz cheezen shak ki hain (iss ki hillat o hurmat se sab log waqif nahin) in ko bahut se log nahin jante (halal hain ya haram) phir jo koi mushtaba cheezon se bache usne apne deen aur apni izzat ko bacha liya, aur jo koi mushtaba kaam mein pada woh haram mein pad jayega, iss ki misaal iss charwahe ki hai jo (shahi mahfooz) charagah ke aas paas apne janwaron ko charaye to qareeb hai ki kabhi woh iss charagah ke andar ghus jaye (aur shahi mujrim qarar paye) suno, har badshah ki ek charagah hoti hai, Allah ki charagah iss ki zameen par haram cheezen hain (pas in se bacho) sun lo, badan mein ek gosht ka tukda hai, jab woh durust hoga sara badan durust hoga, aur jab woh bigad jata hai to sara badan bigad jata hai, suno woh tukda (aadmi) ka dil hai.”
أَخْبَرَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، حَدَّثَنَا زَكَرِيَّا، عَنْ الشَّعْبِيِّ، قَالَ: سَمِعْتُ النُّعْمَانَ بْنَ بَشِيرٍ , يَقُولُ: سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ , يَقُولُ: "الْحَلَالُ بَيِّنٌ وَالْحَرَامُ بَيِّنٌ، وَبَيْنَهُمَا مُتَشَابِهَاتٌ، لَا يَعْلَمُهَا كَثِيرٌ مِنَ النَّاسِ فَمَنْ اتَّقَى الشُّبُهَاتِ، اسْتَبْرَأَ لِعِرْضِهِ وَدِينِهِ، وَمَنْ وَقَعَ فِي الشُّبُهَاتِ، وَقَعَ فِي الْحَرَامِ، كَالرَّاعِي يَرْعَى حَوْلَ الْحِمَى فَيُوشِكُ أَنْ يُوَاقِعَهُ، وَإِنَّ لِكُلِّ مَلِكٍ حِمًى، أَلَا وَإِنَّ حِمَى اللَّهِ مَحَارِمُهُ، أَلَا وَإِنَّ فِي الْجَسَدِ مُضْغَةً، إِذَا صَلَحَتْ، صَلَحَ الْجَسَدُ كُلُّهُ، وَإِذَا فَسَدَتْ، فَسَدَ الْجَسَدُ كُلُّهُ، أَلَا وَهِيَ الْقَلْبُ".