21.
From the Book of Slaves
٢١-
ومن كتاب الرقاق


Chapter: The severest people in trial.

باب: في أشد الناس بلاء

NameFameRank
sa‘din Sa'd ibn Abi Waqqas al-Zuhri Sahabi
muṣ‘ab bn sa‘din Musaab bin Sa'd Al-Zahri Thiqah (Trustworthy)
‘āṣimin Asim ibn Abi al-Najud al-Asadi Saduq Hasan al-Hadith
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
abū nu‘aymin Al-Fadl ibn Dukayn al-Malai Thiqah Thabt

Sunan al-Darimi 2818

Our master Sa'd bin Abi Waqqas (may Allah be pleased with him) said: The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was asked: "Whose test is the most difficult?" (Who faces the most trials and tribulations?) He said: "The Prophets, then those who are next to them in rank, then those who are next to them in rank. A man will continue to be tried in accordance with the strength of his religion. If his religion is strong and firm, his trials will be intensified. But if there is weakness in his religion, then his trials will be made lighter. And calamities will continue to befall a servant (such as hardship, illness, sorrow, and worry) until he walks upon the earth with no sin on him."


Grade: Hasan

سیدنا سعد بن ابی وقاص رضی اللہ عنہ نے کہا: نبی کریم ﷺ سے پوچھا گیا: کن لوگوں کا امتحان سخت ہوتا ہے؟ (ان پر آفت و مصیبت زیادہ آتی ہے)، فرمایا: ”پیغمبروں پر، پھر ان پر جو مرتبے میں ان کے بعد افضل ہیں، پھر جو ان کے بعد افضل ہیں، اور آدمی پر اس کے دین کے موافق بلا آتی ہے، اگر وہ اپنے دین میں قوی اور سخت ہوتا ہے تو اس کی مصیبت بھی شدید و سخت ہوتی ہے، اور اگر اس کے دل میں نرمی اور کمی ہوتی ہے تو مصیبت میں اس پر کمی رہتی ہے، اور بندے پر اسی انداز میں (دکھ، بیماری، افلاس، رنج کی) مصیبت پڑتی رہتی ہے جہاں تک کہ وہ زمین پر چلتا ہے اور کوئی گناہ اس پرنہیں رہتا۔“

Sayyiduna Saad bin Abi Waqas (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Nabi Kareem (صلى الله عليه وآله وسلم) se pucha gaya: Kin logon ka imtehan sakht hota hai? (Un par aafat o musibat zyada aati hai), farmaya: "Paighambaron par, phir un par jo martabe mein un ke baad afzal hain, phir jo un ke baad afzal hain, aur aadmi par us ke deen ke muwafiq bala aati hai, agar wo apne deen mein qawi aur sakht hota hai to us ki musibat bhi shadid o sakht hoti hai, aur agar us ke dil mein narmi aur kami hoti hai to musibat mein us par kami rehti hai, aur bande par usi andaz mein (dukh, bimari, iflas, ranj ki) musibat padti rehti hai jahan tak ke wo zameen par chalta hai aur koi gunah us par nahin rehta."

أَخْبَرَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ عَاصِمٍ، عَنْ مُصْعَبِ بْنِ سَعْدٍ، عَنْ سَعْدٍ، قَالَ: سُئِلَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: أَيُّ النَّاسِ أَشَدُّ بَلَاءَ؟، قَالَ: "الْأَنْبِيَاءُ، ثُمَّ الْأَمْثَلُ فَالْأَمْثَلُ، يُبْتَلَى الرَّجُلُ عَلَى حَسَبِ دِينِهِ، فَإِنْ كَانَ فِي دِينِهِ صَلَابَةٌ زِيدَ صَلَابَةً، وَإِنْ كَانَ فِي دِينِهِ رِقَّةٌ، خُفِّفَ عَنْهُ، وَلَا يَزَالُ الْبَلَاءُ بِالْعَبْدِ حَتَّى يَمْشِيَ عَلَى الْأَرْضِ مَا لَهُ خَطِيئَةٌ".