24.
From the Book of the Virtues of the Quran
٢٤-
ومن كتاب فضائل القرآن
Chapter: The example of a believer who recites the Quran.
باب: مثل المؤمن الذي يقرأ القرآن
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘alīyin | Ali ibn Abi Talib al-Hashimi | Sahabi |
al-ḥārith | Al-Harith ibn Abdullah Al-A'war | Accused of lying |
abī isḥāq | Abu Ishaq al-Subayee | Trustworthy, Abundant Narrator |
fiṭrun | Fathr ibn Khalifah al-Makhzumi | Truthful, accused of Shiism |
abū nu‘aymin | Al-Fadl ibn Dukayn al-Malai | Thiqah Thabt |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَلِيٍّ | علي بن أبي طالب الهاشمي | صحابي |
الْحَارِثِ | الحارث بن عبد الله الأعور | متهم بالكذب |
أَبِي إِسْحَاق | أبو إسحاق السبيعي | ثقة مكثر |
فِطْرٌ | فطر بن خليفة المخزومي | صدوق رمي بالتشيع |
أَبُو نُعَيْمٍ | الفضل بن دكين الملائي | ثقة ثبت |
Sunan al-Darimi 3394
Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, said: "Among people, there are some who are given faith but not the Quran, and there are some who are given the Quran but not faith, and there are some who are given both the Quran and faith, and there are some who are given neither faith nor the Quran." Then, giving their example, Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, said: "The example of the one who is given faith but not the Quran is like a date which has a sweet taste but no fragrance, and the one who is given the Quran but not faith, his example is like medicine which has a good smell but a bitter taste, and the one who is given both the Quran and faith, his example is like a sweet orange (citrus fruit) which has a good fragrance and a good taste, and the one who is given neither the Quran nor faith, his example is like colocynth which has a bitter taste and no fragrance."
Grade: Da'if
سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے فرمایا: لوگوں میں سے کچھ ایسے ہوتے ہیں جن کو ایمان دیا جاتا ہے لیکن قرآن نہیں دیا جاتا ہے، اور ان میں سے کچھ ایسے ہوتے ہیں جن کو قرآن ملتا ہے ایمان نہیں ملتا، اور بعض ایسے ہوتے ہیں جن کو قرآن اور ایمان دونوں ملتے ہیں، اور بعض ایسے ہوتے ہیں جن کو نہ ایمان دیا جاتا ہے اور نہ قرآن۔ پھر ان کی مثال دیتے ہوئے سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے کہا: جس کو ایمان دیا گیا اور قرآن نہیں ملا اس کی مثال کھجور کی سی ہے جس کا ذائقہ میٹھا لیکن خوشبو نہیں ہوتی، اور جس کو قرآن ملا ایمان نہیں ملا اس کی مثال دوا کی سی ہے جس کی مہک اچھی ذائقہ کڑوا ہوتا ہے، اور جسے قرآن و ایمان دونوں ملے اس کی مثال نارنگی (میٹھا لیموں) کی سی ہے جس کی خوشبو اچھی اور ذائقہ بھی اچھا ہوتا ہے، اور جس کو نہ قرآن ملا نہ ایمان اس کی مثال اندرائن کی سی ہے جس کا مزہ کڑوا اور کوئی خوشبو نہیں ہوتی۔
Sayyidna Ali (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya: Logon mein se kuch aise hote hain jin ko imaan diya jata hai lekin Quran nahin diya jata hai, aur un mein se kuch aise hote hain jin ko Quran milta hai imaan nahin milta, aur baz aise hote hain jin ko Quran aur imaan dono milte hain, aur baz aise hote hain jin ko na imaan diya jata hai aur na Quran. Phir un ki misaal dete hue Sayyidna Ali (رضي الله تعالى عنه) ne kaha: Jis ko imaan diya gaya aur Quran nahin mila us ki misaal khajoor ki si hai jis ka zaiqa meetha lekin khushbu nahin hoti, aur jis ko Quran mila imaan nahin mila us ki misaal dawa ki si hai jis ki mahak achchi zaiqa karwa hota hai, aur jise Quran o imaan dono mile us ki misaal narangi (meetha leemon) ki si hai jis ki khushbu achchi aur zaiqa bhi achcha hota hai, aur jis ko na Quran mila na imaan us ki misaal indrain ki si hai jis ka maza karwa aur koi khushbu nahin hoti.
(حديث موقوف) حَدَّثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ، حَدَّثَنَا فِطْرٌ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ الْحَارِثِ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، قَالَ: "مِنَ النَّاسِ مَنْ يُؤْتَى الْإِيمَانَ وَلَا يُؤْتَى الْقُرْآنَ، وَمِنْهُمْ مَنْ يُؤْتَى الْقُرْآنَ وَلَا يُؤْتَى الْإِيمَانَ، وَمِنْهُمْ مَنْ يُؤْتَى الْقُرْآنَ وَالْإِيمَانَ، وَمِنْهُمْ مَنْ لَا يُؤْتَى الْقُرْآنَ وَلَا الْإِيمَانَ، ثُمَّ ضَرَبَ لَهُمْ مَثَلًا، قَالَ: فَأَمَّا مَنْ أُوتِيَ الْإِيمَانَ وَلَمْ يُؤْتَ الْقُرْآنَ، فَمَثَلُهُ مَثَلُ التَّمْرَةِ حُلْوَةُ الطَّعْمِ، لَا رِيحَ لَهَا، وَأَمَّا مَثَلُ الَّذِي أُوتِيَ الْقُرْآنَ، وَلَمْ يُؤْتَ الْإِيمَانَ، فَمَثَلُ الْآسَةِ طَيِّبَةُ الرِّيحِ، مُرَّةُ الطَّعْمِ، وَأَمَّا الَّذِي أُوتِيَ الْقُرْآنَ وَالْإِيمَانَ، فَمَثَلُ الْأُتْرُجَّةِ، طَيِّبَةُ الرِّيحِ، حُلْوَةُ الطَّعْمِ، وَأَمَّا الَّذِي لَمْ يُؤْتَ الْقُرْآنَ وَلَا الْإِيمَانَ، فَمَثَلُهُ مَثَلُ الْحَنْظَلَةِ، مُرَّةُ الطَّعْمِ، لَا رِيحَ لَهَا".