Introduction
المقدمة


Chapter: Rebuke for seeking knowledge for other than Allah

باب: التوبيخ لمن يطلب العلم لغير الله

NameFameRank
الأسمالشهرةالرتبة

Sunan al-Darimi 382

Jesus said: I heard Imam Shabi (may Allah have mercy on him) say: "Only a person with two qualities will seek this knowledge: intelligence and worship. If he is a worshiper but not intelligent, he will say: 'Only intelligent people can acquire this (knowledge)' and will abandon seeking it. And if he is intelligent but not a worshiper, he will say: 'Only worshipers can acquire this' and will therefore abandon seeking it." Imam Shabi (may Allah have mercy on him) said: "I fear that those who seek knowledge today have neither of these two qualities - neither intelligence nor worship."


Grade: Sahih

عیسیٰ نے کہا: میں نے امام شعبی رحمہ اللہ کو کہتے سنا: اس علم کو وہی شخص طلب کرے گا جس میں دو خصلتیں ہوں گی: عقل اور عبادت، اگر عبادت گزار ہو گا اور عاقل نہ ہو گا تو کہے گا: اس (علم) کو صرف عاقل لوگ ہی حاصل کر سکتے ہیں اور اس کی طلب چھوڑ دے گا۔ اور اگر سمجھ دار (عاقل) ہو گا عبادت گزار نہیں تو کہے گا: اس چیز کو تو عبادت گزار ہی حاصل کر سکتے ہیں، لہٰذا اس (علم) کی طلب چھوڑ دے گا۔ امام شعبی رحمہ اللہ نے فرمایا: مجھے خوف ہے کہ آج جو علم کی تلاش میں ہیں، ان میں دونوں میں سے ایک چیز بھی نہ ہو، نہ عقل مندی اور نہ عبادت گزاری۔

Isa ne kaha: Maine Imam Shabi rehmatullah alaih ko kehte suna: Is ilm ko wohi shakhs talab kare ga jis mein do khuslatein hongi: Aql aur ibadat, agar ibadat guzar ho ga aur aqil na ho ga to kahe ga: Is (ilm) ko sirf aqil log hi hasil kar sakte hain aur is ki talab chhor de ga. Aur agar samajhdaar (aqil) ho ga ibadat guzar nahin to kahe ga: Is cheez ko to ibadat guzar hi hasil kar sakte hain, lihaza is (ilm) ki talab chhor de ga. Imam Shabi rehmatullah alaih ne farmaya: Mujhe khauf hai ki aaj jo ilm ki talash mein hain, un mein donon mein se ek cheez bhi na ho, na aql mandi aur na ibadat guzaari.

(حديث مقطوع) أَخْبَرَنَا سَعِيدُ بْنُ عَامِرٍ، أَخْبَرَنَا حُمَيْدُ بْنُ الْأَسْوَدِ، عَنْ عِيسَى، قَالَ: سَمِعْتُ الشَّعْبِيَّ، يَقُولُ: "إِنَّمَا كَانَ يَطْلُبُ هَذَا الْعِلْمَ مَنْ اجْتَمَعَتْ فِيهِ خَصْلَتَانِ: الْعَقْلُ وَالنُّسُكُ، فَإِنْ كَانَ نَاسِكًا، وَلَمْ يَكُنْ عَاقِلًا، قَالَ: هَذَا أَمْرٌ لَا يَنَالُهُ إِلَّا الْعُقَلَاءُ، فَلَمْ يَطْلُبْهُ، وَإِنْ كَانَ عَاقِلًا وَلَمْ يَكُنْ نَاسِكًا، قَالَ: هَذَا أَمْرٌ لَا يَنَالُهُ إِلَّا النُّسَّاكُ، فَلَمْ يَطْلُبْهُ، فَقَالَ الشَّعْبِيُّ: وَلَقَدْ رَهِبْتُ أَنْ يَكُونَ يَطْلُبُهُ الْيَوْمَ مَنْ لَيْسَتْ فِيهِ وَاحِدَةٌ مِنْهُمَا: لَا عَقْلٌ وَلَا نُسُكٌ".