Introduction
المقدمة
Chapter: Rebuke for seeking knowledge for other than Allah
باب: التوبيخ لمن يطلب العلم لغير الله
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Sunan al-Darimi 392
Dawud bin Shabur heard the city of Ban Haushb say: Luqman (peace be upon him) said to his son: "O my son! Do not seek knowledge to show off with it, and do not abandon knowledge while inclining towards ignorance and disinterest in learning. When you see a group of people remembering Allah, sit with them. If you are knowledgeable, your knowledge will benefit you, and if you are ignorant, they will inform you. It is possible that Allah might cast His mercy upon them, and you may receive a share of it along with them. And if you see a group heedless of the remembrance of Allah, do not sit with them. For if you possess knowledge, it will not benefit you, and if you are ignorant, they will only increase your misguidance or misery. It is possible that Allah might turn towards them in anger, and you may be included in His wrath."
Grade: Sahih
داؤد بن سابور نے شہر بن حوشب کو کہتے سنا: لقمان علیہ السلام نے اپنے بیٹے سے کہا: اے بیٹے! علم اس لئے نہ سیکھو کہ اس کے ذریعہ ریاکاری کرو، علم سے بےرغبتی اور جہالت میں رغبت کرتے ہوئے علم کو نہ چھوڑو، اور جب تم کسی جماعت کو دیکھو جو الله کو یاد کرتی ہے تو ان کے ساتھ بیٹھو، اگر تم علم والے ہو گے تو تمہارا علم تمہیں فائدہ دے گا، اور اگر جاہل ہو گے تو وہ تمہیں آگاہ کریں گے، اور ہو سکتا ہے کہ اللہ تعالیٰ ان پر رحمت کی نظر ڈالے اور ان کے ساتھ تمہیں بھی اس سے کچھ حصہ نصیب ہو جائے۔ اور اگر تم ایسی جماعت کو دیکھو جو اللہ کے ذکر سے غافل ہیں تو ان کے ساتھ نہ بیٹھو، کیونکہ تمہارے پاس علم ہو تو بھی تمہارا علم فائدہ نہ دے گا، اور اگر جاہل ہو تو وہ تمہاری گمراہی یا بیچارگی میں اضافہ ہی کریں گے، اور ہو سکتا ہے کہ اللہ تعالیٰ ان کی طرف متوجہ ہو کر ناراض ہو تو تم بھی اس ناراضگی میں شامل ہو۔
Dawood bin Saboor ne shehar bin Houshab ko kehte suna: Luqman Alaihissalam ne apne bete se kaha: Aye bete! ilm is liye na seekho ke uske zariye riyakari karo, ilm se bay raghabti aur jahalat mein raghabat karte huye ilm ko na chhoro, aur jab tum kisi jamat ko dekho jo Allah ko yaad karti hai to unke sath baitho, agar tum ilm wale honge to tumhara ilm tumhein faida dega, aur agar jahil hoge to woh tumhein agah karenge, aur ho sakta hai ke Allah Ta'ala unpar rehmat ki nazar dale aur unke sath tumhein bhi us se kuch hissa naseeb ho jaye. Aur agar tum aisi jamat ko dekho jo Allah ke zikr se ghafil hain to unke sath na baitho, kyunki tumhare pass ilm ho to bhi tumhara ilm faida na dega, aur agar jahil ho to woh tumhari gumrahi ya becargi mein izafa hi karenge, aur ho sakta hai ke Allah Ta'ala unki taraf mutawajjah hokar naraz ho to tum bhi us narazgi mein shamil ho.
(حديث مقطوع) أَخْبَرَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ، عَنْ دَاوُدَ بْنِ شَابُورَ، سَمِعَ شَهْرَ بْنَ حَوْشَبٍ، يَقُولُ: قَالَ لُقْمَانُ لِابْنِهِ:"يَا بُنَيَّ، لَا تَعَلَّمْ الْعِلْمَ لِتُبَاهِيَ بِهِ الْعُلَمَاءَ، أَوْ تُمَارِيَ بِهِ السُّفَهَاءَ، وَتُرَائِيَ بِهِ فِي الْمَجَالِسِ، وَلَا تَتْرُكْ الْعِلْمَ زَهَادَةً فِيهِ، وَرَغْبَةً فِي الْجَهَالَةِ، وَإِذَا رَأَيْتَ قَوْمًا يَذْكُرُونَ اللَّهَ، فَاجْلِسْ مَعَهُمْ، إِنْ تَكُنْ عَالِمًا يَنْفَعْكَ عِلْمُكَ، وَإِنْ تَكُنْ جَاهِلًا عَلَّمُوكَ، وَلَعَلَّ اللَّهَ أَنْ يَطَّلِعَ عَلَيْهِمْ بِرَحْمَتِهِ فَيُصِيبَكَ بِهَا مَعَهُمْ، وَإِذَا رَأَيْتَ قَوْمًا لَا يَذْكُرُونَ اللَّهَ فَلَا تَجْلِسْ مَعَهُمْ، إِنْ تَكُنْ عَالِمًا لَمْ يَنْفَعْكَ عِلْمُكَ، وَإِنْ تَكُنْ جَاهِلًا زَادُوكَ غَيًّا أَوْ عِيًّا وَلَعَلَّ اللَّهَ أَنْ يَطَّلِعَ عَلَيْهِمْ بِسَخَطٍ فَيُصِيبَكَ بِهِ مَعَهُمْ".