Introduction
المقدمة


Chapter: Rebuke for seeking knowledge for other than Allah

باب: التوبيخ لمن يطلب العلم لغير الله

NameFameRank
‘alīyin Ali ibn Abi Talib al-Hashimi Sahabi
yaḥyá bn ja‘dah Yahya ibn Ja'dah al-Qurashi Trustworthy
thuwayrin Thawr ibn Abi Fakhtah al-Qurashi Weak narrator
sufyān Sufyan al-Thawri Trustworthy Hadith scholar, Jurist, Imam, Hadith expert, and he may have concealed the identity of some narrators
abī Bishr ibn Salim al-Bajali Abandoned in Hadith
al-ḥasan bn bishrin Al-Hasan ibn Bashar al-Hamdani Saduq (truthful) but makes mistakes

Sunan al-Darimi 393

Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, said: O seeker of knowledge! Act upon it, for the true scholar is the one who acts according to his knowledge, and there is harmony between his knowledge and his actions. Soon there will be people who will possess knowledge, but that knowledge will not descend below their throats. Their actions will contradict their knowledge, and their inward state will contradict their outward appearance. They will sit in circles and boast to one another, to the point that a person will become angry with his companion if he leaves him and sits with someone else. These are the people whose deeds, from their gatherings, will not ascend to Allah Almighty.


Grade: Da'if

سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے فرمایا: اے علم کے حاصل کرنے والو! اس پر عمل کرو، بیشک عالم وہی ہے جس نے اپنے علم کے مطابق عمل کیا، اور اس کے علم و عمل میں موافقت ہو، عنقریب ایسے لوگ (پیدا) ہوں گے جو علم کے حامل ہوں گے لیکن وہ علم ان کے حلق سے نیچے نہ اترے گا، ان کا عمل ان کے علم کے خلاف ہو گا اور ان کا اندرونی معاملہ ظاہر کے خلاف ہوتا ہے، حلقوں میں بیٹھتے ہیں اور ایک دوسرے پر فخر کرتے ہیں یہاں تک کہ آدمی اپنے ہم نشین سے بھی اگر وہ اس کو چھوڑ کر کسی اور کے پاس بیٹھے تو ناراض ہو جاتا ہے، یہ لوگ ایسے ہیں جن کے اعمال ان کی مجالس سے اللہ تعالیٰ کی طرف اٹھ کر جاتے ہی نہیں۔

Sayyidna Ali (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya: Aye ilm ke hasil karne walo! Is par amal karo, beshak alim wahi hai jisne apne ilm ke mutabiq amal kya, aur is ke ilm o amal mein muwafqat ho, anqarib aise log (paida) honge jo ilm ke hamil honge lekin woh ilm un ke halaq se niche nah utre ga, un ka amal un ke ilm ke khilaf ho ga aur un ka andaruni mamla zahir ke khilaf hota hai, halqon mein baithte hain aur ek dusre par fakhr karte hain yahan tak ke aadmi apne hum nashien se bhi agar woh is ko chhor kar kisi aur ke pass baithe to naraz ho jata hai, ye log aise hain jin ke amal un ki majalis se Allah Ta'ala ki taraf uth kar jate hi nahin.

(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا الْحَسَنُ بْنُ بِشْرٍ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبِي، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ ثُوَيْرٍ، عَنْ يَحْيَى بْنِ جَعْدَةَ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، قَالَ:"يَا حَمَلَةَ الْعِلْمِ، اعْمَلُوا بِهِ، فَإِنَّمَا الْعَالِمُ مَنْ عَمِلَ بِمَا عَلِمَ وَوَافَقَ عِلْمُهُ عَمَلَهُ، وَسَيَكُونُ أَقْوَامٌ يَحْمِلُونَ الْعِلْمَ لَا يُجَاوِزُ تَرَاقِيَهُمْ، يُخَالِفُ عَمَلُهُمْ عِلْمَهُمْ، وَتُخَالِفُ سَرِيرَتُهُمْ عَلَانِيَتَهُمْ، يَجْلِسُونَ حِلَقًا فَيُبَاهِيَ بَعْضُهُمْ بَعْضًا، حَتَّى إِنَّ الرَّجُلَ لَيَغْضَبُ عَلَى جَلِيسِهِ أَنْ يَجْلِسَ إِلَى غَيْرِهِ وَيَدَعَهُ، أُولَئِكَ لَا تَصْعَدُ أَعْمَالُهُمْ فِي مَجَالِسِهِمْ تِلْكَ إِلَى اللَّهِ تعَالَيَ".