1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on when you stand for prayer, wash your faces

باب إذا قمتم إلى الصلاة، فاغسلوا وجوهكم الآية

Sunan al-Darimi 682

Ibn Buraidah reported from his father, Sayyiduna Buraidah (may Allah be pleased with him) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) used to perform ablution for every prayer, even when Makkah was conquered, he (peace and blessings of Allah be upon him) prayed all the prayers with one ablution, and wiped over his leather socks. Sayyiduna Umar (may Allah be pleased with him) said: I see you have done something that you never did before? He (peace and blessings of Allah be upon him) said: I did it intentionally. Imam Abu Muhammad al-Darimi (may Allah have mercy on him) said: So the action of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) indicates that the meaning of this verse “When you rise for prayer” [Al-Ma'idah: 6/5] is that ablution is obligatory for every prayer for one who has experienced a hadath (ritual impurity), and not for one who is already in a state of ablution. And similar to this is the saying of the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) that "Ablution is only from hadath." And Allah knows best.


Grade: Sahih

ابن بریدہ نے اپنے باپ سیدنا بریدہ رضی اللہ عنہ سے روایت کیا کہ رسول اللہ ﷺ ہر نماز کے لئے وضو کرتے تھے، حتی کہ جب مکہ فتح ہوا تو آپ ﷺ نے تمام نمازیں ایک وضو سے پڑھیں، اور خفین پر مسح فرمایا، سیدنا عمر رضی اللہ عنہ نے عرض کیا: میں نے دیکھا آپ نے ایسا کام کیا ہے جو پہلے کبھی نہ کرتے تھے؟ فرمایا: میں نے عمداً ایسا کیا ہے۔ ابومحمد امام دارمی رحمہ اللہ نے فرمایا: پس رسول الله ﷺ کا فعل دال ہے اس بات پر کہ اس آیت «﴿إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلَاةِ﴾» [مائده: 6/5] کا مطلب ہے کہ ہر حدث والے پر ہر نماز کے لئے وضو ہے، اور باوضو کے لئے نہیں، اور اسی قبیل سے رسول اللہ ﷺ کا فرمان ہے کہ ”وضو صرف حدث سے ہے۔“ واللہ اعلم

Ibn Buraidah ne apne baap Sayyiduna Buraidah (رضي الله تعالى عنه) se riwayat kiya ki Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) har namaz ke liye wuzu karte thay, hatta ki jab Makkah fatah hua to aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne tamam namazen ek wuzu se parhin, aur khaffin par masah farmaya, Sayyiduna Umar (رضي الله تعالى عنه) ne arz kiya: maine dekha aap ne aisa kaam kiya hai jo pehle kabhi na karte thay? Farmaya: maine amdan aisa kiya hai. Abu Muhammad Imam Darami Rahmatullah Alaih ne farmaya: pas Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka fi'l daal hai is baat par ki is ayat «iza qumtum ila-ssalah» [Maidah: 6/5] ka matlab hai ki har hadath wale par har namaz ke liye wuzu hai, aur ba wazu ke liye nahin, aur isi qabil se Rasul Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ka farman hai ki ”wuzu sirf hadath se hai.“ Wallahu a'lam.

أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى، عَنْ سُفْيَانَ، عَنْ عَلْقَمَةَ بْنِ مَرْثَدٍ، عَنْ ابْنِ بُرَيْدَةَ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ: كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ "يَتَوَضَّأُ لِكُلِّ صَلَاةٍ، حَتَّى كَانَ يَوْمُ فَتْحِ مَكَّةَ، صَلَّى الصَّلَوَاتِ بِوُضُوءٍ وَاحِدٍ، وَمَسَحَ عَلَى خُفَّيْهِ"، فَقَالَ لَهُ عُمَرُ: رَأَيْتُكَ صَنَعْتَ شَيْئًا لَمْ تَكُنْ تَصْنَعُهُ؟، قَالَ:"إِنِّي عَمْدًا صَنَعْتُ يَا عُمَرُ"، قَالَ أَبُو مُحَمَّد: فَدَلَّ فِعْلُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّ مَعْنَى قَوْلِ اللَّهِ تَعَالَى: إِذَا قُمْتُمْ إِلَى الصَّلاةِ فَاغْسِلُوا وُجُوهَكُمْ سورة المائدة آية 6، لِكُلِّ مُحْدِثٍ، لَيْسَ لِلطَّاهِرِ، وَمِنْهُ قَوْلُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:"لَا وُضُوءَ إِلَّا مِنْ حَدَثٍ"، وَاللَّهُ أَعْلَمُ.