1.
Book of Purification
١-
كتاب الطهارة


Chapter on cloudy discharge after menstruation

باب الكدرة إذا كانت بعد الحيض

Sunan al-Darimi 898

Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, said: When a woman becomes pure from menstruation and then, after becoming pure, sees something that makes her doubt, then this is the movement of Satan in the womb. So when she sees something like nosebleed, or a blood stain, or something like the washing of meat, then she should perform ablution for prayer and pray. And if she sees fresh blood about which there is no doubt, then she should abandon the prayer (i.e., she should consider it menstrual blood). Imam Darimi, may Allah have mercy on him, said: I heard Yazid bin Harun say: If a woman’s usual period of menstruation is seven days and she sees the white discharge of purity and then gets married, and then within ten days of this 7-day period, she sees blood, then her marriage is permissible and valid. And if she becomes pure in less than seven days and gets married, then blood comes, then her marriage is not valid and permissible, that is menstrual blood. Imam Darimi, may Allah have mercy on him, was asked: Do you also say this? He said: Yes.


Grade: Hasan

سیدنا علی رضی اللہ عنہ نے فرمایا: عورت جب حیض سے پاک ہو جائے، پھر پاکی کے بعد ایسی چیز دیکھے جو اسے شک میں ڈال دے، تو یہ رحم میں شیطان کی حرکت ہے، پس جب نکسیر کی طرح کا یا خون کا دھبہ یا گوشت کی دھوون جیسی کوئی چیز دیکھے تو نماز کا وضو کر لے اور نماز پڑھ لے، اور اگر تازہ خون دیکھے جس میں شک و شبہ نہ ہو تو نماز ترک کر دے (یعنی اسے حیض کا خون شمار کرے)۔ امام دارمی رحمہ اللہ نے فرمایا: میں نے یزید بن ہارون کو کہتے سنا: اگر عورت کی مدت حیض سات دن ہو اور وہ طہر کی سفیدی دیکھ لے پھر شادی کر لے، اور پھر اس 7 یوم کی مدت سے دس دن کے اندر خون دیکھے تو اس کا نکاح جائز و صحیح ہے۔ اور اگر سات دن سے کم میں پاک ہو گئی اور شادی کر لی، پھر خون آ گیا تو اس کا نکاح صحیح و جائز نہیں، وہ حیض کا خون ہے۔ امام دارمی رحمہ اللہ سے پوچھا گیا: آپ بھی یہی کہتے ہیں؟ فرمایا: ہاں۔

Sayyidna Ali (رضي الله تعالى عنه) ne farmaya: Aurat jab haiz se pak ho jaye, phir paaki ke baad aisi cheez dekhe jo use shak mein daal de, to yeh reham mein shaitan ki harkat hai, pas jab nakseer ki tarah ka ya khoon ka dhabba ya gosht ki dhoon jaisi koi cheez dekhe to namaz ka wazu kar le aur namaz parh le, aur agar taza khoon dekhe jis mein shak o shuba na ho to namaz tark kar de (yani use haiz ka khoon shumar kare). Imam Darmi Rahmatullah Alaih ne farmaya: Maine Yazid bin Haroon ko kehte suna: Agar aurat ki muddat haiz saat din ho aur wo taharat ki safedi dekh le phir shadi kar le, aur phir is 7 yaum ki muddat se das din ke andar khoon dekhe to iska nikah jaiz o sahih hai. Aur agar saat din se kam mein pak ho gayi aur shadi kar li, phir khoon aa gaya to uska nikah sahih o jaiz nahi, wo haiz ka khoon hai. Imam Darmi Rahmatullah Alaih se pucha gaya: Aap bhi yahi kehte hain? Farmaya: Haan.

(حديث موقوف) أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ مُوسَى، عَنْ إِسْرَائِيلَ، عَنْ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ الْحَارِثِ، عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، قَالَ: "إِذَا تَطَهَّرَتْ الْمَرْأَةُ مِنْ الْمَحِيضِ، ثُمَّ رَأَتْ بَعْدَ الطُّهْرِ مَا يَرِيبُهَا، فَإِنَّمَا هِيَ رَكْضَةٌ مِنْ الشَّيْطَانِ فِي الرَّحِمِ، فَإِذَا رَأَتْ مِثْلَ الرُّعَافِ، أَوْ قَطْرَةِ الدَّمِ، أَوْ غُسَالَةِ اللَّحْمِ، تَوَضَّأَتْ وُضُوءَهَا لِلصَّلَاةِ، ثُمَّ تُصَلِّي فَإِنْ كَانَ دَمًا عَبِيطًا الَّذِي لَا خَفَاءَ بِهِ، فَلْتَدَعْ الصَّلَاةَ" , قَالَ أَبُو مُحَمَّد: سَمِعْتُ يَزِيدَ بْنَ هَارُونَ، يَقُولُ:"إِذَا كَانَ أَيَّامُ الْمَرْأَةِ سَبْعَةً، فَرَأَتْ الطُّهْرَ بَيَاضًا، فَتَزَوَّجَتْ ثُمَّ رَأَتْ الدَّمَ مَا بَيْنَهَا وَبَيْنَ الْعَشْرِ، فَالنِّكَاحُ جَائِزٌ صَحِيحٌ، فَإِنْ رَأَتْ الطُّهْرَ دُونَ السَّبْعِ، فَتَزَوَّجَتْ ثُمَّ رَأَتْ الدَّمَ، فَلَا يَجُوزُ، وَهُوَ حَيْضٌ"، وسُئِلَ عَبْد اللَّهِ: تَقُولُ بِهِ؟، قَالَ: نَعَمْ.