9.
Book of Prayer
٩-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Section on the Times When Prayer is Forbidden
فَصَلٌ فِي الْأَوْقَاتِ الْمَنْهِيِّ عَنْهَا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
anas bn mālikin | Anas ibn Malik al-Ansari | Sahabi |
‘amrūun bn ‘āmirin | Amr ibn Amir al-Ansari | Trustworthy |
shu‘bah | Shu'bah ibn al-Hajjaj al-'Ataki | Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), pious, devout |
muḥammad bn ja‘farin | Muhammad bin Ja'far Al-Hudhali | Trustworthy |
muḥammad bn bashshārin | Muhammad ibn Bashshar al-Abdi | Trustworthy Hadith Scholar |
‘umar bn muḥammadin al-hamdānī | Umar ibn Muhammad al-Hamadani | Thiqah (Trustworthy) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ | أنس بن مالك الأنصاري | صحابي |
عَمْرَو بْنَ عَامِرٍ | عمرو بن عامر الأنصاري | ثقة |
شُعْبَةُ | شعبة بن الحجاج العتكي | ثقة حافظ متقن عابد |
مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ | محمد بن جعفر الهذلي | ثقة |
مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ | محمد بن بشار العبدي | ثقة حافظ |
عُمَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْهَمْدَانِيُّ | عمر بن محمد الهمذاني | ثقة |
Sahih Ibn Hibban 1589
Anas bin Malik said: "When the Mu'adh-dhin (the one who calls to prayer) would announce the Adhan (call to prayer), some companions of the Messenger of Allah (peace be upon him) would hasten towards their mounts so that they could go out with the Messenger of Allah, while they were in that state (of hastening), they would pray the two rak'ahs (units of prayer) before Maghrib (prayer). And there was nothing between the Adhan and the Iqamah (the second call to prayer)."
حضرت انس بن مالک رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ جب مؤذن اذان دیتا تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے بعض اصحاب اپنی سواریوں کی طرف جلدی کرتے تاکہ وہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ (نماز کے لیے) نکل سکیں، وہ اس حال (یعنی جلدی کرنے) میں مغرب سے پہلے دو رکعات پڑھ لیتے تھے۔ اور اذان اور اقامت کے درمیان کچھ نہ تھا۔
Hazrat Anas bin Malik radi Allahu anhu se riwayat hai ke jab muazzin azan deta to Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ke baaz ashab apni sawariyon ki taraf jaldi karte taake woh Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ke sath (namaz ke liye) nikal saken, woh is haal (yani jaldi karne) mein maghrib se pehle do rakat padh lete the. Aur azan aur iqamat ke darmiyan kuch na tha.
أَخْبَرَنَا عُمَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ الْهَمْدَانِيُّ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ حَدَّثَنَا شُعْبَةُ قَالَ سَمِعْتُ عَمْرَو بْنَ عَامِرٍ قَالَ سَمِعْتُ أَنَسَ بْنَ مَالِكٍ قَالَ «إِنْ كَانَ الْمُؤَذِّنُ إِذَا أَذَّنَ قَامَ نَاسٌ مِنْ أَصْحَابِ رَسُولِ اللَّهِ ﷺ فَيَبْتَدِرُونَ السَّوَارِيَ حَتَّى يَخْرُجَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ وَهُمْ كَذَلِكَ يُصَلُّونَ الرَّكْعَتَيْنِ قَبْلَ الْمَغْرِبِ وَلَمْ يَكُنْ بَيْنَ الْأَذَانِ وَالْإِقَامَةِ شَيْءٌ»