6.
Book of Righteousness and Kindness
٦-
كِتَابُ الْبِرِّ وَالْإِحْسَانِ
Mention of the Hope That a Person May Attain the Pleasure of Allah Glorious and Exalted on the Day of Resurrection by Speaking the Truth in Front of Leaders in the World
ذكر رجاء تمكن المرء من رضوان الله جل وعلا في القيامة بقوله الحق عند الأئمة في الدنيا
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abīh | Jabr bin 'Atik al-Ansari | Companion |
ibn ‘atīkin al-anṣārī | Abu Sufyan bin Jabir al-Ansari | Maqbul |
muḥammad bn ibrāhiyam al-taymī | Muhammad bin Ibrahim Al-Qurashi | Trustworthy |
yaḥyá bn abī kathīrin | Yahya ibn Abi Kathir al-Ta'i | Trustworthy and reliable, but he conceals the narrator's name and narrates interrupted chains. |
al-ḥajjāj al-ṣawwāf | Al-Hajjaj ibn Abi Uthman al-Sawwaf | Trustworthy Haafiz |
ibn abī ‘adīyin | Muhammad ibn Ibrahim al-Salami | Trustworthy |
musaddad bn musarhadin | Musaad ibn Musarhad al-Asadi | Trustworthy Haafiz |
al-faḍl bn al-ḥubāb | Al-Fadl ibn al-Habab al-Jumahi | Trustworthy, Upright |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أبيه | جبر بن عتيك الأنصاري | صحابي |
ابْنِ عَتِيكٍ الأَنْصَارِيِّ | أبو سفيان بن جابر الأنصاري | مقبول |
مُحَمَّدِ بْنِ إِبْرَاهِيَمَ التَّيْمِيِّ | محمد بن إبراهيم القرشي | ثقة |
يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ | يحيى بن أبي كثير الطائي | ثقة ثبت لكنه يدلس ويرسل |
الْحَجَّاجِ الصَّوَّافِ | الحجاج بن أبي عثمان الصواف | ثقة حافظ |
ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ | محمد بن إبراهيم السلمي | ثقة |
مُسَدَّدَ بْنُ مُسَرْهَدٍ | مسدد بن مسرهد الأسدي | ثقة حافظ |
الْفَضْلُ بْنُ الْحُبَابِ | الفضل بن الحباب الجمحي | ثقة ثبت |
Sahih Ibn Hibban 295
Ibn 'Atiq al-Ansari reported from his father that the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, said: "There is a type of jealousy that Allah loves and a type that He hates. As for the jealousy that Allah loves, it is jealousy for the sake of Allah. And as for the jealousy that Allah hates, it is jealousy for other than Allah. And there is a type of wishful thinking that Allah loves and a type that He hates. As for the wishful thinking that Allah loves, it is for a person to imagine himself fighting in the way of Allah and to imagine himself giving charity. And as for the wishful thinking that Allah hates, it is wishful thinking for other than the religion."
حضرت ابن عتيق انصاری اپنے والد سے روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: "ایک غیرت ایسی ہے جسے اللہ تعالیٰ پسند فرماتا ہے اور ایک غیرت ایسی ہے جسے اللہ تعالیٰ ناپسند فرماتا ہے۔ تو جو غیرت اللہ کے لیے ہو وہ اللہ کو پسند ہے اور جو غیرت اللہ کے سوا کسی اور چیز کے لیے ہو وہ اللہ کو ناپسند ہے۔ اور ایک آرزو ایسی ہے جسے اللہ تعالیٰ پسند فرماتا ہے اور ایک آرزو ایسی ہے جسے اللہ تعالیٰ ناپسند فرماتا ہے۔ پس جو شخص اپنے آپ کو اللہ کی راہ میں لڑتے ہوئے اور اللہ کی راہ میں مال خرچ کرتے ہوئے تصور کرے تو یہ ایسی آرزو ہے جسے اللہ تعالیٰ پسند فرماتا ہے اور جو آرزو دین کے سوا کسی اور چیز کے بارے میں ہو تو وہ ایسی آرزو ہے جسے اللہ تعالیٰ ناپسند فرماتا ہے۔"
Hazrat Ibn Atiq Ansari apne walid se riwayat karte hain ki Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: "Ek ghairat aisi hai jise Allah ta'ala pasand farmata hai aur ek ghairat aisi hai jise Allah ta'ala napasand farmata hai. To jo ghairat Allah ke liye ho wo Allah ko pasand hai aur jo ghairat Allah ke siwa kisi aur cheez ke liye ho wo Allah ko napasand hai. Aur ek aarzoo aisi hai jise Allah ta'ala pasand farmata hai aur ek aarzoo aisi hai jise Allah ta'ala napasand farmata hai. Pas jo shakhs apne aap ko Allah ki rah mein ladte hue aur Allah ki rah mein maal kharch karte hue tasavvur kare to yeh aisi aarzoo hai jise Allah ta'ala pasand farmata hai aur jo aarzoo deen ke siwa kisi aur cheez ke bare mein ho to wo aisi aarzoo hai jise Allah ta'ala napasand farmata hai."
أَخْبَرَنَا الْفَضْلُ بْنُ الْحُبَابِ قَالَ حَدَّثَنَا مُسَدَّدُ بْنُ مُسَرْهَدٍ قَالَ حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عَدِيٍّ عَنِ الْحَجَّاجِ الصَّوَّافِ عَنْ يَحْيَى بْنِ أَبِي كَثِيرٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ إِبْرَاهِيمَ التَّيْمِيِّ عَنِ ابْنِ عَتِيكٍ الْأَنْصَارِيِّ عَنْ أَبِيهِ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ «إِنَّ مِنَ الْغَيْرَةِ مَا يُحِبُّ اللَّهُ وَمِنْهَا مَا يُبْغِضُ اللَّهُ فَأَمَّا الْغَيْرَةُ الَّتِي يُحِبُّ اللَّهُ فَالْغَيْرَةُ فِي اللَّهِ وَأَمَّا الْغَيْرَةُ الَّتِي يُبْغِضُ اللَّهُ فَالْغَيْرَةُ فِي غَيْرِ اللَّهِ وَإِنَّ مِنَ الْخُيَلَاءِ مَا يُحِبُّ اللَّهُ وَمِنْهَا مَا يُبْغِضُ اللَّهُ فَأَمَّا الْخُيَلَاءُ الَّتِي يُحِبُّ اللَّهُ أَنْ يَتَخَيَّلَ الْعَبْدُ بِنَفْسِهِ عِنْدَ الْقِتَالِ وَأَنْ يَتَخَيَّلَ عِنْدَ الصَّدَاقَةِ وَأَمَّا الْخُيَلَاءُ الَّتِي يُبْغِضُ اللَّهُ فَالْخُيَلَاءُ لِغَيْرِ الدِّينِ»