12.
Book of Fasting
١٢-
كِتَابُ الصَّوْمِ
Chapter on Voluntary Fasting
بَابُ صَوْمِ التَّطَوُّعِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
abīh | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
mālikin | Malik ibn Anas al-Asbahi | Head of the meticulous scholars and the greatest of the scrupulous |
aḥmad bn abī bakrin | Ahmad ibn Abi Bakr al-Qurashi | Thiqah (Reliable) |
al-ḥusayn bn idrīs al-anṣārī | al-Husayn ibn Idris al-Ansari | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
أَبِيهِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
مَالِكٍ | مالك بن أنس الأصبحي | رأس المتقنين وكبير المتثبتين |
أَحْمَدُ بْنُ أَبِي بَكْرٍ | أحمد بن أبي بكر القرشي | ثقة |
الْحُسَيْنُ بْنُ إِدْرِيسَ الأَنْصَارِيُّ | الحسين بن إدريس الأنصاري | ثقة |
Sahih Ibn Hibban 3621
Aisha said: "The day of Ashura was a day that Quraysh used to fast in the Jahiliyyah (pre-Islamic period). So when the Messenger of Allah ﷺ came to Medina, he fasted on it and ordered (the Muslims) to fast on it. But when Ramadan was prescribed, it became the obligatory fast, and the day of Ashura was left (optional), so whoever wished to fast it could do so, and whoever wished to leave it could do so."
عائشہ رضی اللہ عنہا کہتی ہیں کہ عاشورہ کا دن وہ دن تھا جس میں قریش جاہلیت میں روزہ رکھا کرتے تھے۔ پھر جب رسول اللہ ﷺ مدینہ تشریف لائے تو آپ ﷺ نے اس دن روزہ رکھا اور (صحابہ کرام کو) اس کا حکم دیا، پھر جب رمضان فرض کر دیا گیا تو یہ (روزہ) لازم ہو گیا اور عاشورہ کا روزہ چھوڑ دیا گیا، تو جو چاہے اسے رکھے اور جو چاہے اسے چھوڑ دے۔
Ayesha raza Allah tala anha kehti hain keh Ashura ka din wo din tha jis mein Quresh jahiliyat mein roza rakha karte thay, phir jab Rasool Allah sallallahu alaihi wasallam Madina tashreef laye to aap sallallahu alaihi wasallam ne is din roza rakha aur (sahaba kiram ko) is ka hukm diya, phir jab Ramzan farz kar diya gaya to ye (roza) laazim ho gaya aur Ashura ka roza chhor diya gaya, to jo chahe ise rakhe aur jo chahe ise chhor de.
أَخْبَرَنَا الْحُسَيْنُ بْنُ إِدْرِيسَ الْأَنْصَارِيُّ قَالَ أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ أَبِي بَكْرٍ عَنْ مَالِكٍ عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَائِشَةَ أَنَّهَا قَالَتْ «كَانَ يَوْمُ عَاشُورَاءَ يَوْمًا تَصُومُهُ قُرَيْشٌ فِي الْجَاهِلِيَّةِ فَلَمَّا قَدِمَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ الْمَدِينَةَ صَامَهُ وَأَمَرَ بِصِيَامِهِ فَلَمَّا فُرِضَ رَمَضَانُ كَانَ هُوَ الْفَرِيضَةَ وَتُرِكَ يَوْمُ عَاشُورَاءَ فَمَنْ شَاءَ صَامَ وَمَنْ شَاءَ تَرَكَهُ»