14.
Book of Marriage
١٤-
كِتَابُ النِّكَاحِ


Chapter on the Relationship Between Spouses

بَابُ مُعَاشَرَةِ الزَّوْجَيْنِ

Sahih Ibn Hibban 4171

Ibn Abi Awfa reported: When Muadh ibn Jabal returned from Syria, he prostrated to the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him. The Prophet said, “What is this?” Muadh said, “O Messenger of Allah, I came from Syria and saw them prostrating to their patriarchs and bishops, so I wanted to do that with you.” The Prophet said, “Do not do it, for if I were to command someone to prostrate to anyone, I would have commanded women to prostrate to their husbands. By the One in whose hand is my soul, a woman will not fulfill her duty to her Lord until she fulfills her duty to her husband, even if he asks of her while she is on her saddle, she should not refuse him.”

ابن ابی اوفیٰ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ حضرت مُعاذ بن جبل رضی اللہ عنہ جب شام سے واپس آئے تو رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو سجدہ کیا۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”یہ کیا ہے؟“ عرض کی: اللہ کے رسول! میں شام سے آیا ہوں، میں نے دیکھا کہ وہ اپنے احبار اور رہبان کو سجدہ کرتے ہیں تو میں نے چاہا کہ آپ کو بھی سجدہ کروں۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”ایسا نہ کرو، اگر میں کسی کو یہ حکم دیتا کہ اللہ کے سوا کسی کو سجدہ کرے تو عورتوں کو حکم دیتا کہ وہ اپنے خاوندوں کو سجدہ کریں۔ اس ذات کی قسم جس کے ہاتھ میں میری جان ہے، عورت اپنے رب کا حق ادا نہیں کر سکتی جب تک اپنے شوہر کا حق ادا نہ کرے، اگرچہ وہ اس سے اپنی سواری پر سوار ہونے کی حالت میں ہی کیوں نہ طلب کرے (تو) اسے چاہیے کہ انکار نہ کرے۔“

Ibn Abi Aufa Radi Allahu Anhu se riwayat hai ki Hazrat Muaz bin Jabal Radi Allahu Anhu jab Sham se wapas aaye to Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko sajda kiya. Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: ”Yeh kya hai?“ Arz ki: Allah ke Rasul! Main Sham se aaya hun, maine dekha ki woh apne ahbar aur ruhban ko sajda karte hain to maine chaha ki aap ko bhi sajda karun. Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: ”Aisa na karo, agar main kisi ko yeh hukum deta ki Allah ke siwa kisi ko sajda kare to auraton ko hukum deta ki woh apne khawandon ko sajda karen. Iss Zaat ki qasam jiske hath mein meri jaan hai, aurat apne Rab ka haq ada nahin kar sakti jab tak apne shohar ka haq ada na kare, agarche woh usse apni sawari par sawar hone ki halat mein hi kyun na talab kare (to) use chahie ki inkar na kare.”

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ عَلِيِّ بْنِ الْمُثَنَّى قَالَ حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَبِي بَكْرٍ الْمُقَدَّمِيُّ قَالَ حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ يَزِيدَ عَنْ أَيُّوبَ عَنِ الْقَاسِمِ الشَّيْبَانِيِّ عَنِ ابْنِ أَبِي أَوْفَى قَالَ لَمَّا قَدِمَ مُعَاذُ بْنُ جَبَلٍ مِنَ الشَّامِ سَجَدَ لِرَسُولِ اللَّهِ ﷺ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ «مَا هَذَا؟ » قَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ قَدِمْتُ الشَّامَ فَرَأَيْتُهُمْ يَسْجُدُونَ لِبَطَارِقَتِهِمْ وَأَسَاقِفَتِهِمْ فَأَرَدْتُ أَنْ أَفْعَلَ ذَلِكَ بِكَ قَالَ «فَلَا تَفْعَلْ فَإِنِّي لَوْ أَمَرْتُ شَيْئًا أَنْ يَسْجُدَ لِشَيْءٍ لَأَمَرْتُ الْمَرْأَةَ أَنْ تَسْجُدَ لِزَوْجِهَا وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَا تُؤَدِّي الْمَرْأَةُ حَقَّ رَبِّهَا حَتَّى تُؤَدِّيَ حَقَّ زَوْجِهَا حَتَّى لَوْ سَأَلَهَا نَفْسَهَا وَهِيَ عَلَى قَتَبٍ لَمْ تَمْنَعْهُ»