12.
The Chapters on Business Transactions
١٢-
كتاب التجارات
11
Chapter: What It Is Not Permissible To Sell
١١
باب مَا لاَ يَحِلُّ بَيْعُهُ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
jābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
‘aṭā’ bn abī rbāḥin | Ata' ibn Abi Rabah al-Qurashi | Trustworthy, Content, Argument, Imam, Great Scholar |
yazīd bn abī ḥabībin | Yazid ibn Qays al-Azdi | Trustworthy jurist and he used to narrate longer narrations |
al-layth bn sa‘din | Al-Layth ibn Sa'd Al-Fahmi | Trustworthy, Sound, Jurist, Imam, Famous |
‘īsá bn ḥammādin al-miṣrī | Isa ibn Hammad al-Tujaybi | Thiqah (Reliable) |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
عَطَاءُ بْنُ أَبِي رَبَاحٍ | عطاء بن أبي رباح القرشي | ثبت رضي حجة إمام كبير الشأن |
يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ | يزيد بن قيس الأزدي | ثقة فقيه وكان يرسل |
اللَّيْثُ بْنُ سَعْدٍ | الليث بن سعد الفهمي | ثقة ثبت فقيه إمام مشهور |
عِيسَى بْنُ حَمَّادٍ الْمِصْرِيُّ | عيسى بن حماد التجيبي | ثقة |
Sunan Ibn Majah 2167
Ata bin Abu Rabah (رضي الله تعالى عنه) narrated, ‘I heard Jabir bin Abdullah ( رضي الله تعالى عنه) say that in the year of the Conquest, while he was in Makkah the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), said, ‘Allah (جَلَّ ذُو) and His Messenger have forbidden the sale of wines, meat of dead animals, pigs and idols.’ It was said to him, ‘O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), what do you think of the fat of dead animals, for it is used to caulk ships, it is daubed on animal skins and people use it to light their lamps?’ He said, ‘no, it is unlawful.’ Then the Apostle of Allah (صلى هللا عليه و آله وسلم) said, ‘May Allah (جَلَّ ذُو) curse the Jews, for Allah (جَلَّ ذُو) forbade them the fat (of animals) but they rendered it, (melted it) sold it and consumed its price’.’
Grade: Sahih
عطاء بن ابی رباح کہتے ہیں کہ میں نے جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہما کو کہتے سنا کہ رسول اللہ ﷺ نے فتح مکہ کے سال جب کہ آپ مکہ میں تھے فرمایا: اللہ اور اس کے رسول نے شراب، مردار، سور اور بتوں کی خرید و فروخت کو حرام قرار دیا ہے، اس وقت آپ سے عرض کیا گیا: اللہ کے رسول! مردار کی چربی کے بارے میں ہمیں بتائیے اس کا کیا حکم ہے؟ اس سے کشتیوں اور کھالوں کو چکنا کیا جاتا ہے، اور اس سے لوگ چراغ جلاتے ہیں، آپ ﷺ نے فرمایا: نہیں ( یہ بھی جائز نہیں ) یہ سب چیزیں حرام ہیں ، پھر آپ ﷺ نے فرمایا: اللہ تعالیٰ یہودیوں کو ہلاک کرے، اللہ تعالیٰ نے ان پر چربی حرام کی تو انہوں نے ( حیلہ یہ کیا کہ ) پگھلا کر اس کی شکل بدل دی، پھر اس کو بیچ کر اس کی قیمت کھائی ۔
Ata bin Abi Rabah kehte hain ke main ne Jabir bin Abdullah ( (رضي الله تعالى عنه) a ko kehte suna ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne Fath Makkah ke saal jab ke aap Makkah mein the farmaya: Allah aur uske Rasool ne sharab, mardar, suwar aur butoon ki khareed o farokht ko haram qarar diya hai, is waqt aap se arz kiya gaya: Allah ke Rasool! mardar ki charbi ke bare mein humein bataiye is ka kya hukm hai? Is se kashtion aur khalo ko chakna kiya jata hai, aur is se log chiragh jalate hain, aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Nahin ( ye bhi jaiz nahin ) ye sab cheezein haram hain, phir aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Allah Ta'ala yahudiyon ko halak kare, Allah Ta'ala ne un per charbi haram ki to unhon ne ( hila ye kiya ke ) pighla kar is ki shakal badal di, phir is ko bech kar is ki qimat khai
حَدَّثَنَا عِيسَى بْنُ حَمَّادٍ الْمِصْرِيُّ، أَنْبَأَنَا اللَّيْثُ بْنُ سَعْدٍ، عَنْ يَزِيدَ بْنِ أَبِي حَبِيبٍ، أَنَّهُ قَالَ: قَالَ عَطَاءُ بْنُ أَبِي رَبَاحٍ: سَمِعْتُ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ، يَقُولُ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: عَامَ الْفَتْحِ وَهُوَ بِمَكَّةَ إِنَّ اللَّهَ وَرَسُولَهُ حَرَّمَ بَيْعَ الْخَمْرِ وَالْمَيْتَةِ وَالْخِنْزِيرِ وَالْأَصْنَامِ ، فَقِيلَ لَهُ: عِنْدَ ذَلِكَ يَا رَسُولَ اللَّهِ، أَرَأَيْتَ شُحُومَ الْمَيْتَةِ، فَإِنَّهُ يُدْهَنُ بِهَا السُّفُنُ وَيُدْهَنُ بِهَا الْجُلُودُ وَيَسْتَصْبِحُ بِهَا النَّاسُ، قَالَ: لَا هُنَّ حَرَامٌ ، ثُمَّ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: قَاتَلَ اللَّهُ الْيَهُودَ، إِنَّ اللَّهَ حَرَّمَ عَلَيْهِمُ الشُّحُومَ، فَأَجْمَلُوهُ ثُمَّ بَاعُوهُ، فَأَكَلُوا ثَمَنَهُ .