35.
Interpretation of Dreams
٣٥-
كتاب تعبير الرؤيا
6
Chapter: If a dream is interpreted and it comes to pass (in that manner), he should not tell anyone about it except one whom he loves
٦
باب الرُّؤْيَا إِذَا عُبِرَتْ وَقَعَتْ فَلاَ يَقُصُّهَا إِلاَّ عَلَى وَادٍّ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
abī razīnin | Laqeet ibn Amir al-Aqili | Companion |
wakī‘ bn ‘udusin al-‘uqaylī | Wakee' bin 'Adas al-'Aqeeli | Accepted |
ya‘lá bn ‘aṭā’in | Ya'la ibn 'Ata al-'Amiri | Trustworthy |
hushaymun | Hushaym ibn Bashir al-Salami | Trustworthy, reliable, prone to tadlis (concealing the chain of narrators) and hidden transmission. |
abū bakrin | Ibn Abi Shaybah al-Absi | Trustworthy Hadith Scholar, Author |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أَبِي رَزِينٍ | لقيط بن عامر العقيلي | صحابي |
وَكِيعِ بْنِ عُدُسٍ الْعُقَيْلِيِّ | وكيع بن عدس العقيلي | مقبول |
يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ | يعلى بن عطاء العامري | ثقة |
هُشَيْمٌ | هشيم بن بشير السلمي | ثقة ثبت كثير التدليس والإرسال الخفي |
أَبُو بَكْرٍ | ابن أبي شيبة العبسي | ثقة حافظ صاحب تصانيف |
Sunan Ibn Majah 3914
Abu Razin (رضي الله تعالى عنه) narrated that he heard the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم) say, ‘dreams are attached to the foot of a bird until they are interpreted, then when they are interpreted, they come to pass.’ He said, ‘and dreams are one of the forty-six parts of prophecy.’ He (the narrator) said, ‘and I think he said, ‘(A person) should not tell them except to one whom he loves or one who is wise’.’
Grade: Sahih
ابورزین رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ انہوں نے نبی اکرم ﷺ کو فرماتے سنا: خواب کی جب تک تعبیر نہ بیان کی جائے وہ ایک پرندہ کے پیر پر ہوتا ہے، پھر جب تعبیر بیان کر دی جاتی ہے تو وہ واقع ہو جاتا ہے ۱؎، اور آپ ﷺ نے یہ بھی فرمایا: خواب نبوت کا چھیالیسواں حصہ ہے ، اور میں سمجھتا ہوں کہ آپ ﷺ نے یہ بھی فرمایا: تم خواب کو صرف اسی شخص سے بیان کرو جس سے تمہاری محبت و دوستی ہو، یا وہ صاحب عقل ہو ۲؎۔
Abur Zain (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke unhon ne Nabi-e-Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ko farmate suna: Khwab ki jab tak tabeer na bayan ki jaaye woh ek parinde ke pair par hota hai, phir jab tabeer bayan kar di jati hai to woh waqi ho jata hai 1؎, aur Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne yeh bhi farmaya: Khwab Nubuwat ka chhelialiswa hissa hai, aur main samjhta hoon ke Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne yeh bhi farmaya: Tum khwab ko sirf usi shakhs se bayan karo jis se tumhari mohabbat o dosti ho, ya woh sahib aql ho 2؎.
حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرٍ، حَدَّثَنَا هُشَيْمٌ، عَنْ يَعْلَى بْنِ عَطَاءٍ، عَنْ وَكِيعِ بْنِ عُدُسٍ الْعُقَيْلِيِّ، عَنْ عَمِّهِ أَبِي رَزِينٍ، أَنَّهُ سَمِعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُولُ: الرُّؤْيَا عَلَى رِجْلِ طَائِرٍ مَا لَمْ تُعْبَرْ، فَإِذَا عُبِرَتْ وَقَعَتْ ، قَالَ: وَالرُّؤْيَا جُزْءٌ مِنْ سِتَّةٍ وَأَرْبَعِينَ جُزْءًا مِنَ النُّبُوَّةِ ، قَالَ: وَأَحْسِبُهُ قَالَ: لَا يَقُصُّهَا إِلَّا عَلَى وَادٍّ أَوْ ذِي رَأْيٍ .