36.
Tribulations
٣٦-
كتاب الفتن


21
Chapter: The words of Allah: "O you who believe! Take care of your own selves."

٢١
باب قَوْلِهِ تَعَالَى ‏{يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا عَلَيْكُمْ أَنْفُسَكُمْ}‏ ‏

Sunan Ibn Majah 4015

Anas bin Malik (رضي الله تعالى عنه) narrated that it was said, ‘O Apostle of Allah (ص لى هللا عليهو آله وسلم), when should we stop enjoining what is good and forbidding what is evil?’ He said, ‘when there appears among you that which appeared among those who came before you.’ We said, ‘O Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم), what appeared among those that came before us?’ He said, ‘kingship given to your youth, immorality even among the old, and knowledge among the base and vile.’ Zaid said, ‘the meaning of the Prophet (صلى الله عليه وآله وسلم)’s words, ‘knowledge among the base and vile,’ is when knowledge is found among the evildoers.’


Grade: Sahih

انس بن مالک رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ عرض کیا گیا: اللہ کے رسول! ہم امر بالمعروف اور نہی عن المنکر کو کس وقت ترک کریں؟ آپ ﷺ نے فرمایا: اس وقت جب تم میں وہ باتیں ظاہر ہو جائیں جو گذشتہ امتوں میں ظاہر ہوئی تھیں ، ہم نے عرض کیا: اللہ کے رسول! ہم سے گذشتہ امتوں میں کون سی باتیں ظاہر ہوئی تھیں؟، آپ ﷺ نے فرمایا: حکومت تمہارے کم عمروں میں چلی جائے گی، اور تمہارے بڑے آدمیوں میں فحش کاری آ جائے گی، اور علم تمہارے ذلیل لوگوں میں چلا جائے ۔ زید کہتے ہیں کہ نبی اکرم ﷺ کے اس قول: «والعلم في رذالتكم» کا مطلب یہ ہے کہ علم ( دین ) فاسقوں میں چلا جائے گا۔

Ins ban Malik (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke arz kiya gaya: Allah ke Rasool! hum amr bil maroof aur nahi anil munkar ko kis waqt tark karen? Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: is waqt jab tum mein woh baaten zahir ho jaen jo guzrta ummaton mein zahir hoi thin, hum ne arz kiya: Allah ke Rasool! hum se guzrta ummaton mein kon si baaten zahir hoi thin? Aap (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: Hukumat tumhare kam umroon mein chali jayegi, aur tumhare bare aadmiyon mein fahesh kari aa jayegi, aur ilm tumhare zaleel logon mein chala jaye. Zaid kehte hain ke Nabi e Akram (صلى الله عليه وآله وسلم) ke is qoul: «wal ilm fi ridhalat kum» ka matlab yeh hai ke ilm ( din ) fasqon mein chala jayega.

حَدَّثَنَا الْعَبَّاسُ بْنُ الْوَلِيدِ الدِّمَشْقِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا زَيْدُ بْنُ يَحْيَى بْنِ عُبَيْدٍ الْخُزَاعِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا الْهَيْثَمُ بْنُ حُمَيْدٍ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا أَبُو مُعَيْدٍ حَفْصُ بْنُ غَيْلَانَ الرُّعَيْنِيُّ،‏‏‏‏ عَنْ مَكْحُولٍ،‏‏‏‏ عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ قِيلَ:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ،‏‏‏‏ مَتَى نَتْرُكُ الْأَمْرَ بِالْمَعْرُوفِ وَالنَّهْيَ عَنِ الْمُنْكَرِ؟ قَالَ:‏‏‏‏ إِذَا ظَهَرَ فِيكُمْ مَا ظَهَرَ فِي الْأُمَمِ قَبْلَكُمْ ،‏‏‏‏ قُلْنَا:‏‏‏‏ يَا رَسُولَ اللَّهِ،‏‏‏‏ وَمَا ظَهَرَ فِي الْأُمَمِ قَبْلَنَا،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ الْمُلْكُ فِي صِغَارِكُمْ،‏‏‏‏ وَالْفَاحِشَةُ فِي كِبَارِكُمْ،‏‏‏‏ وَالْعِلْمُ فِي رُذَالَتِكُمْ ،‏‏‏‏ قَالَ زَيْدٌ:‏‏‏‏ تَفْسِيرُ مَعْنَى قَوْلِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ وَالْعِلْمُ فِي رُذَالَتِكُمْ :‏‏‏‏ إِذَا كَانَ الْعِلْمُ فِي الْفُسَّاقِ.