2.
The Book of the Prayer
٢-
كتاب الصلاة


7
Chapter: The Time Of The Maghrib Prayer

٧
باب وَقْتِ صَلاَةِ الْمَغْرِبِ ‏

NameFameRank
al-‘abbās bn ‘abd al-muṭṭalib Al-Abbas ibn Abd al-Muttalib al-Hashimi Companion
al-aḥnaf bn qaysin Al-Ahnaf ibn Qays al-Tamimi Trustworthy
al-ḥasan Al-Hasan al-Basri Trustworthy, he narrates many narrations and practices Tadlis
qatādah Qatadah ibn Di'amah al-Sadusi Trustworthy, Upright, Well-known for Tadlis
‘umar bn ibrāhīm Umar ibn Ibrahim al-Abdi Saduq Hasan al-Hadith
‘abbād bn al-‘awwām Abbad ibn al-Awam al-Kalabi Thiqah (Trustworthy)
ibrāhīm bn mūsá Ibrahim ibn Musa al-Tamimi Trustworthy Haafiz
muḥammad bn yaḥyá Muhammad ibn Yahya al-Dhuhali Trustworthy, حافظ (memorizer of Hadith), Great

Sunan Ibn Majah 689

It was narrated that 'Abbas bin 'Abdul-Muttalib (رضئ هللا تعالی عنہ) said the Apostle of Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) said : 'My Ummah will continue to adhere to the Fitrah so long as they do not delay the Maghrib until the stars have come out.' Imam Ibn Majah said, I heard Muhammed bin Yahya saying : 'The people in Baghdad were confused in narrating this Hadith. Abu Bakr Al-A'yan and I went to 'Awwam bin 'Abbad bin 'Awwam and he brought out to us the book of his father, and this Hadith was in it.'


Grade: Sahih

عباس بن عبدالمطلب رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: میری امت ہمیشہ فطرت ( دین اسلام ) پر رہے گی، جب تک وہ مغرب کی نماز میں اتنی تاخیر نہ کرے گی کہ تارے گھنے ہو جائیں ۔ ابوعبداللہ ابن ماجہ کہتے ہیں کہ میں نے محمد بن یحییٰ کو کہتے سنا: اس حدیث کے بارے میں اہل بغداد نے اختلاف کیا، چنانچہ میں اور ابوبکر الاعین عوام بن عباد بن عوام کے پاس گئے، تو انہوں نے اپنے والد کا اصل نسخہ نکالا تو اس میں یہ حدیث موجود تھی۔

Abbas bin Abdul Muttalib (رضي الله تعالى عنه) kehte hain ke Rasool Allah (صلى الله عليه وآله وسلم) ne farmaya: meri ummat hamesha fitrat (deen Islam) par rahegi, jab tak woh maghrib ki namaz mein itni takhir na karegi ke tare ghanay ho jaen. Abu Abdillah ibn Majah kehte hain ke maine Muhammad bin Yahiya ko kehte suna: is hadees ke bare mein ahl Baghdad ne ikhtilaf kiya, chananche main aur Abu Bakr al A'ain Awam bin Abad bin Awam ke pas gaye, to unhon ne apne wald ka asal nuskha nikala to is mein yeh hadees mojood thi.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا إِبْرَاهِيمُ بْنُ مُوسَى، ‏‏‏‏‏‏أَنْبَأَنَا عَبَّادُ بْنُ الْعَوَّامِ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ عُمَرَ بْنِ إِبْرَاهِيمَ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ قَتَادَةَ، ‏‏‏‏‏‏عَنِالْحَسَنِ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ الْأَحْنَفِ بْنِ قَيْسٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ الْعَبَّاسِ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ لَا تَزَالُ أُمَّتِي عَلَى الْفِطْرَةِ مَا لَمْ يُؤَخِّرُوا الْمَغْرِبَ حَتَّى تَشْتَبِكَ النُّجُومُ ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عَبْد اللَّهِ بْن مَاجَةَ:‏‏‏‏ سَمِعْت مُحَمَّدَ بْنَ يَحْيَى، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ اضْطَرَبَ النَّاسُ فِي هَذَا الْحَدِيثِ بِبَغْدَادَ، ‏‏‏‏‏‏فَذَهَبْتُ أَنَا وَأَبُو بَكْرٍ الْأَعْيَنُ، ‏‏‏‏‏‏إِلَى الْعَوَّامِ بْنِ عَبَّادِ بْنِ الْعَوَّامِ، ‏‏‏‏‏‏فَأَخْرَجَ إِلَيْنَا أَصْلَ أَبِيهِ، ‏‏‏‏‏‏فَإِذَا الْحَدِيثُ فِيهِ.