Narrated Muhammad bin Yahya: He said that I asked Abdullah bin Abdullah bin Umar from whom does the act of Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with them) performing ablution for every prayer, whether he was in a state of purity or impurity (with or without ablution), originate? He said that Asma bint Zayd bin Khattab narrated to him that Abdullah bin Hanzalah bin Abi Amir narrated to her a hadith that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was commanded to perform ablution for every prayer, whether he was in a state of purity or impurity. Then when this matter was made easier for you (peace and blessings of Allah be upon him), you (peace and blessings of Allah be upon him) were commanded to use the miswak for every prayer. Therefore, Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with them) was of the opinion that he had the strength to perform a new ablution for every prayer. That is why he would not abandon performing ablution for every prayer.
Grade: Hasan
جناب محمد بن یحیٰی سے روایت ہے، وہ کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عبداللہ بن عبداللہ بن عمر سے پوچھا کہ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کا پاکی یا ناپاکی (با وضو ہونے یا بے وضو ہونے) کی ہر حالت میں ہر نماز کے لئے وضو کرنا کس سے مروی ہے؟ اُنہوں نے فرمایا کہ انہیں حضرت اسماء بنتِ زید بن خطاب نے بیان کیا کہ انہیں عبداللہ بن حنظلہ بن ابی عامر نے حدیث بیان کی ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو با وضو ہونے یا بے وضو ہونے،ہر حالت میں ہر نماز کے لیے وضو کرنے کا حکم دیا گیا تھا پھر جب یہ کام آپ صلی اللہ علیہ وسلم پر گراں گزرا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو ہر نماز کے لیے مسواک کرنے کا حکم دے دیا گیا۔ لٰہذا سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کا خیال تھا کہ وہ ہر نماز کے لیے نیا وضو کرنے کی طاقت رکھتے ہیں۔ اس لیے وہ ہر نماز کے لیے (نیا) وضو نہیں چھوڑا کرتے تھے۔
Janab Muhammad bin Yahya se riwayat hai, woh kehte hain ki maine Hazrat Abdullah bin Abdullah bin Umar se poocha ki Sayyiduna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma ka paaki ya napaaki (ba wazu hone ya be wazu hone) ki har halat mein har namaz ke liye wazu karna kis se marwi hai? Unhon ne farmaya ki unhen Hazrat Asma bint e Zaid bin Khattab ne bayan kiya ki unhen Abdullah bin Hanzala bin Abi Amer ne hadees bayan ki hai ki Rasul Allah SallAllahu Alaihi Wasallam ko ba wazu hone ya be wazu hone, har halat mein har namaz ke liye wazu karne ka hukum diya gaya tha phir jab yeh kaam aap SallAllahu Alaihi Wasallam par giran guzra to aap SallAllahu Alaihi Wasallam ko har namaz ke liye miswak karne ka hukum de diya gaya. Lihaza Sayyiduna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma ka khayal tha ki woh har namaz ke liye naya wazu karne ki taqat rakhte hain. Is liye woh har namaz ke liye (naya) wazu nahi chora karte the.
نا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، نا أَحْمَدُ بْنُ خَالِدٍ الْوَاهِبِيُّ ، نا مُحَمَّدُ بْنُ إِسْحَاقَ ، عَنْ مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى بْنِ حَبَّانَ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، قَالَ: قُلْتُ: تَوَضَّأَ ابْنُ عُمَرَ لِكُلِّ صَلاةٍ طَاهِرًا أَوْ غَيْرَ طَاهِرٍ، عَمَّنْ ذَاكَ؟ قَالَ: حَدَّثَتْهُ أَسْمَاءُ بِنْتُ زَيْدِ بْنِ الْخَطَّابِ ، أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ حَنْظَلَةَ بْنِ أَبِي عَامِرٍ ، حَدَّثَهَا، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ " أَمَرَ بِالْوَضُوءِ لِكُلِّ صَلاةٍ طَاهِرًا كَانَ أَوْ غَيْرَ طَاهِرٍ، فَلَمَّا شَقَّ ذَلِكَ عَلَيْهِ أَمَرَ بِالسِّوَاكِ لِكُلِّ صَلاةٍ" . فَكَانَ ابْنُ عُمَرَ يَرَى أَنَّ بِهِ قُوَّةً عَلَى ذَلِكَ، فَكَانَ لا يَدَعُ الْوُضُوءَ لِكُلِّ صَلاةٍ