1.
The Book of Ablution
١-
كِتَابُ الْوُضُوءِ


Chapter on Mentioning the Evidence That Bad Speech and Obscenity Do Not Invalidate Wudu

بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ الْكَلَامَ السَّيِّئَ وَالْفُحْشَ فِي الْمَنْطِقِ لَا يُوجِبُ وُضُوءًا

Sahih Ibn Khuzaymah 45

Sayyiduna Abu Hurairah (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Whoever swears an oath and says in his oath, ‘By al-Lat,’ then let him say, ‘La ilaha illallah (There is no God but Allah).’ And whoever says to his companion, ‘Come let us gamble,’ then let him give something in charity.” Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not command the one who swore by al-Lat or the one who invited his companion to gamble to perform ablution. So, this hadith is evidence that obscene speech and foul language do not necessitate ablution, contrary to the view of the one who says that foul language necessitates ablution.


Grade: Sahih

سیدنا ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جس نے قسم کھائی اور اپنی قسم میں کہا کہ مجھے لات کی قسم، اُسے چاہیے کہ «‏‏‏‏لَا إِلٰهَ إِلَّا الله» ‏‏‏‏ ”اللہ کے سوا کوئی معبود نہیں“ کہے۔ اور جس شخص نے اپنے ساتھی سے کہا کہ ”آؤ جُوا کھیلیں، تو اُسے چاہیے کہ کوئی چیز صدقہ کرے۔“ امام ابو بکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے لات کی قسم اُٹھانے والے اور اپنے ساتھی کو جُوا کھیلنے کا کہنے والے کو نیا وضو کرنے کا حکم نہیں دیا۔ لہٰذا یہ حدیث اس بات کی دلیل ہے کہ فحش گوئی اور بد کلامی وضو واجب نہیں کرتی، اس شخص کے قول کے برعکس جو کہتا ہے کہ بد کلامی وضو واجب کردیتی ہے۔

Sayyidina Abu Hurairah Radi Allahu Anhu farmate hain ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: ”Jis ne qasam khai aur apni qasam mein kaha ki mujhe Laat ki qasam, usay chahiye ki «‏‏‏‏La Ilaha Illallah» ‏‏‏‏ ”Allah ke siwa koi mabood nahin“ kahe. Aur jis shakhs ne apne sathi se kaha ki ”Aao juwa khelen, to usay chahiye ki koi cheez sadaqah kare.“ Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne Laat ki qasam uthane wale aur apne sathi ko juwa khelne ka kehne wale ko naya wuzu karne ka hukm nahin diya. Lihaza yeh hadees is baat ki daleel hai ki fahash goi aur bad kalami wuzu wajib nahin karti, is shakhs ke qaul ke bar aks jo kehta hai ki bad kalami wuzu wajib kar deti hai.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، أَخْبَرَنَا مَعْمَرٌ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ حُمَيْدِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " مَنْ حَلَفَ فَقَالَ فِي حَلِفِهِ: وَاللاتِ، فَلْيَقُلْ: لا إِلَهَ إِلا اللَّهُ، وَمَنْ قَالَ لِصَاحِبِهِ: تَعَالَ أُقَامِرْكَ فَلْيَتَصَدَّقْ بِشَيْءٍ"، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَلَمْ يَأْمُرِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْحَالِفَ بِاللاتِ وَلا الْقَائِلِ لِصَاحِبِهِ: تَعَالَ أُقَامِرْكَ، بِإِحْدَاثِ وُضُوءٍ، فَالْخَبَرُ دَالٌ عَلَى أَنَّ الْفُحْشَ فِي الْمَنْطِقِ، وَمَا زُجِرَ الْمَرْءُ عَنِ النُّطْقِ بِهِ لا يُوجِبُ وُضُوءًا، خِلافَ قَوْلِ مَنْ زَعَمَ أَنَّ الْكَلامَ السَّيِّئَ يُوجِبُ الْوُضُوءَ