2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the obligation of facing the Qibla for prayer.

بَابُ إِيجَابِ اسْتِقْبَالِ الْقِبْلَةِ لِلصَّلَاةِ‏.‏

Sahih Ibn Khuzaymah 454

It was narrated from Abu Hurairah (RA) that a man entered the Masjid and prayed, then he came to the Prophet (ﷺ) and greeted him with Salam. Then (the narrator mentioned the complete narration) and said: The Messenger of Allah (ﷺ) said to him: "When you stand to pray, perform complete ablution, then face the Qiblah and say: 'Allahu Akbar.' Then (the narrator) mentioned the rest of the narration. This is the wording of An-Numair.


Grade: Sahih

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ ایک شخص مسجد میں داخل ہوا تو اُس نے نماز پڑھی پھر وہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے پاس آیا اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو سلام کیا۔ پھر مکمّل حدیث بیان کی۔ اور کہا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اُس سے فرمایا: ”جب تم نماز کے لئے کھڑے ہو تومکمّل وضو کرو پھر قبلہ رُخ ہوکر «‏‏‏‏اللهُ أَكْبَرُ» ‏‏‏‏ کہو۔ اور انہوں نے پوری حدیث بیان کی یہ ابن نمیر کی روایت کے الفاظ ہیں۔

Sayyidina Abu Hurairah Radi Allahu Anhu se riwayat hai ki ek shakhs masjid mein dakhil hua to usne namaz parhi phir wo Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ke pass aaya aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ko salam kiya phir mukammal hadees bayaan ki aur kaha ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne us se farmaya jab tum namaz ke liye kharay ho to mukammal wuzu karo phir qibla rukh hokar Allahu Akbar kaho aur unhon ne puri hadees bayaan ki ye Ibn Numayr ki riwayat ke alfaz hain

نا الْحَسَنُ بْنُ عِيسَى ، نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ نُمَيْرٍ . ح وَحَدَّثَنَا الْحَسَنُ بْنُ الْجُنَيْدِ ، نا عِيسَى بْنُ يُونُسَ ، قَالا: حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ بْنُ عُمَرَ ، حَدَّثَنِي سَعِيدٌ الْمَقْبُرِيُّ ، عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، أَنَّ رَجُلا دَخَلَ الْمَسْجِدَ فَصَلَّى، ثُمَّ جَاءَ فَسَلَّمَ عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَذَكَرَ الْحَدِيثَ، وَقَالَ: فَقَالَ لَهُ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " إِذَا قُمْتَ إِلَى الصَّلاةِ، فَأَسْبِغِ الْوُضُوءَ، ثُمَّ اسْتَقْبِلِ الْقِبْلَةَ فَكَبِّرْ" ، وَذَكَرَ الْحَدِيثَ بِطُولِهِ، هَذَا لَفْظُ حَدِيثِ ابْنِ نُمَيْرٍ