Hazrat Hanzalah Sadusi says that I said to Hazrat Ikrama (may Allah be pleased with him) that I sometimes recite Surah Al-Falaq and Surah An-Nas in the Maghrib prayer, and some people criticize me for it (blame me). So he (in surprise) said, “Subhan Allah” (Glory be to Allah), “What is wrong with that?” You should recite both these Surahs because they are part of the Holy Quran. Then he said that Sayyiduna Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated to me that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) came and offered two rak'ahs of prayer, in which he (peace and blessings of Allah be upon him) did not recite any Surah other than Surah Al-Fatihah. This is the narration of Muhammad bin Yahya. And Muhammad bin Ziyad narrated these words: “Some people considered it a defect (meaning they narrated the word “Aqwama” in place of “Nasa”, the meaning is the same) and did not narrate these words, “What is wrong with that?” And he said that Sayyiduna Ibn Abbas (may Allah be pleased with him) narrated to me that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) stood up and offered two rak'ahs of prayer, in which he (peace and blessings of Allah be upon him) did not recite any Surah other than Surah Al-Fatihah. After Surah Al-Fatihah, he did not recite anything else.
Grade: Da'if
حضرت حنظلہ سدوسی کہتے ہیں کہ میں نے حضرت عکرمہ رحمہ اﷲ سے کہا کہ میں نماز مغرب میں بعض اوقات «قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ» [ سورة الفلق ] اور «قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ» [ سورة الناس ] کی قرﺀات کرتا ہوں اور کُچھ لوگ اس کی وجہ سے میری عیب جوئی کرتے ہیں (مجھے ملامت کرتے ہیں) تو اُنہوں نے (تعجب سے) فرمایا کہ «سُبْحَانَ الله» ”اس میں کیا حرج ہے۔“ تم ان دونوں سورتوں کو پڑھا کرو کیونکہ وہ قرآن مجید کا حصّہ ہیں، پھر فرمایا کہ مجھے سیدنا ابن عباس رضی عنہما نے حدیث بیان کی کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم تشریف لائے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے دو رکعت ادا کیں، ان میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اُم الکتاب کے سوا کوئی سورت نہ پڑھی۔ یہ محمد بن یحییٰ کی حدیث ہے۔ اور محمد بن زیاد نے یہ الفاظ روایت کیے کہ «أَنَّ أَقوَامَا يعِيبُون» کچھ لوگ اسے عیب سمجھتے تھے (یعنی انہوں نے «نَا سا» کی جگہ «أَقوَامَا» کا لفظ بیان کیا ہے، معنیٰ ایک ہی ہے) اور یہ الفاظ روایت نہیں کیے، ” اس میں کیا حرج ہے۔“ اور کہا کہ مجھے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما نے حدیث بیان کی کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کھڑے ہوئے تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے دو رکعت ادا کیں، اُن میں سوره فاتحه کے علاوہ کوئی سورت نہ پڑھی، سوره فاتحه کے بعد مزید کچھ نہ پڑھا۔
Hazrat Hanzla Sadosi kehte hain ki maine Hazrat Akrma rehmatullah alaih se kaha ki main namaz Maghrib mein baaz auqat "Qul Auzu Bi Rabbil Falaq" aur "Qul Auzu Bi Rabbin Naas" ki qiraat karta hun aur kuch log is ki waja se meri aib joi karte hain (mujhe malamat karte hain) to unhon ne (ta'ajjub se) farmaya ki "Subhan Allah" is mein kya harj hai. Tum in donon suraton ko parha karo kyunki woh Quran Majeed ka hissa hain, phir farmaya ki mujhe Sayyidna Ibn Abbas radiallahu anhuma ne hadees bayan ki ki Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam tashrif laaye to aap sallallahu alaihi wasallam ne do rakat ada ki, in mein aap sallallahu alaihi wasallam ne Umm ul Kitab ke siwa koi surat na parhi. Yeh Muhammad bin Yahya ki hadees hai. Aur Muhammad bin Ziyad ne yeh alfaz riwayat kiye ki "Anna Aqwamany Yiboon" kuch log ise aib samajhte the (yani unhon ne "Na Sa" ki jagah "Aqwamany" ka lafz bayan kiya hai, ma'ani ek hi hai) aur yeh alfaz riwayat nahi kiye, is mein kya harj hai. Aur kaha ki mujhe Sayyidna Ibn Abbas radiallahu anhuma ne hadees bayan ki ki Nabi Akram sallallahu alaihi wasallam kharay huye to aap sallallahu alaihi wasallam ne do rakat ada ki, un mein Surah Fatiha ke alawa koi surat na parhi, Surah Fatiha ke baad mazeed kuch na parh.
نا مُحَمَّدُ بْنُ زِيَادِ بْنِ عُبَيْدِ اللَّهِ ، أَخْبَرَنَا عَبْدُ الْوَارِثِ . ح وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، نا أَبُو مَعْمَرٍ ، نا عَبْدُ الْوَارِثِ ، نا حَنْظَلَةُ السَّدُوسِيُّ، قَالَ: قُلْتُ لِعِكْرِمَةَ : رُبَّمَا قَرَأْتُ فِي صَلاةِ الْمَغْرِبِ بِ قُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَقِ، وَقُلْ أَعُوذُ بِرَبِّ النَّاسِ، وَإِنَّ نَاسًا يَعِيبُونَ ذَاكَ عَلَيَّ، قَالَ: سُبْحَانَ اللَّهِ، وَمَا بَأْسُ ذَاكَ؟ اقْرَأْ بِهِمَا فَإِنَّهُمَا مِنَ الْقُرْآنِ، ثُمَّ قَالَ: حَدَّثَنِي ابْنُ عَبَّاسٍ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ" جَاءَ فَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ لَمْ يَقْرَأْ فِيهِمَا إِلا بِأُمِّ الْكِتَابِ" . هَذَا حَدِيثُ مُحَمَّدِ بْنِ يَحْيَى، وَقَالَ مُحَمَّدُ بْنُ زِيَادٍ: وَأَنَّ أَقْوَامًا يَعِيبُونَ، وَلَمْ يَقُلْ: وَمَا بَأْسُ ذَاكَ؟ وَقَالَ: حَدَّثَنِي ابْنُ عَبَّاسٍ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ" قَامَ فَصَلَّى رَكْعَتَيْنِ لَمْ يُقْرَأْ فِيهِمَا إِلا بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ لَمْ يَزِدْ عَلَى ذَلِكَ شَيْئًا"