2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the rebuke of entering prayer while needing to relieve oneself, and the command to relieve oneself before beginning prayer.

بَابُ الزَّجْرِ عَنْ دُخُولِ الْحَاقِنِ الصَّلَاةِ، وَالْأَمْرِ بِبَدْءِ الْغَائِطِ قَبْلَ الدُّخُولِ فِيهَا

Sahih Ibn Khuzaymah 932

It is narrated on the authority of 'Urwa who said: I heard 'Abdullah bin Arqam (may Allah be pleased with him) state that he used to lead his people in prayer. One day he came to them after they had already observed their prayer. He said: Offer prayer for I have heard the Messenger of Allah ( ‌صلی ‌اللہ ‌علیہ ‌وسلم ‌ ) say: When it is the time for prayer and one is also pressed by the call of nature, he should first answer the call of nature. This hadith has been narrated on the authority of Abu Kuraib with a slight variation of wording and the meaning narrated by all the narrators is the same.


Grade: Sahih

عروہ سے روایت ہے کہ وہ سیدنا عبد اللہ بن ارقم رضی اللہ عنہ سے بیان کرتے ہیں کہ وہ اپنی قوم کو امامت کراتے تھے، (ایک دن) وہ آئے تو اقامت ہو چکی تھی، تو اُنہوں نے فرمایا کہ تم میں سے کوئی شخص نماز پڑھا دے کیونکہ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو فرماتے ہوئے سنا ہے کہ ”جب نماز کا وقت ہو جائے اور قضائے حاجت کی ضرورت بھی پیش آجائے تو پہلے پیشاب پاخانے سے فارغ ہو لیا کرو۔“ یہ ابوکریب کی حدیث ہے، جبکہ تمام راویوں کی احادیث کے متن کا معنی ایک ہی ہے۔

Urooj se riwayat hai ki woh Sayyidna Abdullah bin Arqam Radi Allahu Anhu se bayan karte hain ki woh apni qaum ko imamat karate thay, (aik din) woh aaye to iqamat ho chuki thi, to unhon ne farmaya ki tum mein se koi shakhs namaz parha de kyunki maine Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam ko farmate huye suna hai ki "Jab namaz ka waqt ho jaye aur qaza e hajat ki zaroorat bhi pesh aa jaye to pehle peshab pakhane se farigh ho liya karo." Yeh Abu Kareem ki hadees hai, jabki tamam rawiyon ki ahadees ke matn ka mani ek hi hai.

نَا أَحْمَدُ بْنُ عَبْدَةَ ، أَخْبَرَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ ، عَنْ عَمْرِو بْنِ عَلِيٍّ ، وَحَدَّثَنَا عَبْدُ الْجَبَّارِ بْنُ الْعَلاءِ ، نَا سُفْيَانُ ، ح وَحَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ ، نَا أَبُو أُسَامَةَ ، كُلُّهُمْ عَنْ هِشَامٍ ، ح وَحَدَّثَنَا الدَّوْرَقِيُّ ، حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، ح وَحَدَّثَنَا أَبُو هَاشِمٍ ، نَا إِسْمَاعِيلُ وَهُوَ ابْنُ عُلَيَّةَ ، نَا أَيُّوبُ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الأَرْقَمِ ، أَنَّهُ كَانَ يَؤُمُّ قَوْمَهُ، فَجَاءَ وَقَدْ أُقِيمَتِ الصَّلاةُ، فَقَالَ: لَيُصَلِّ أَحَدُكُمْ، فَإِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، يَقُولُ: " إِذَا حَضَرَتِ الصَّلاةُ وَحَضَرَ الْغَائِطُ فَابْدَءُوا بِالْغَائِطِ" هَذَا حَدِيثُ أَبِي كُرَيْبٍ، وَمَعْنَى مَتْنِ أَحَادِيثِهِمْ سَوَاءٌ