2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on the Prohibition of Seeking to Pray at Sunrise and Sunset

بَابُ الزَّجْرِ عَنْ تَحَرِّي الصَّلَاةِ عِنْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ وَعِنْدَ غُرُوبِهَا

Sahih Ibn Khuzaymah 1273

Hazrat Ibn Umar (may Allah be pleased with him) narrated that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Do not intend to offer your prayer at the time of sunrise and sunset, for it sets between the two horns of Satan.” The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) also said: "When the edge of the sun appears, refrain from prayer until it rises completely. And when the edge of the sun begins to set, refrain from prayer until it sets completely." This is the narration of Bundar, and in the narration of Abu Karib, the words are: “Verily, it rises between the two horns of Satan.”


Grade: Sahih

سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما بیا ن کرتے ہیں کہ رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”اپنی نماز کی ادائیگی کے ساتھ طلوع شمس اور غروب شمس کا قصد و ارادہ نہ کرو۔ کیونکہ وہ شیطان کے دو سینگوں کے درمیان غروب ہوتا ہے۔“ نیز رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جب سورج کا کنارہ نکل آئے تو اس کے برابر ہونے تک نماز سے رکے رہو۔ اور جب سورج کا کنارہ غروب ہو جائے تو اس کے مکمّل غروب ہونے تک نماز سے رک جاؤ۔“ یہ بندار کی حدیث ہے اور جناب ابوکریب کی روایت کے الفاظ یہ ہیں کہ ” بیشک وہ شیطان کے دو سینگوں کے درمیان طلوع ہوتا ہے۔“

Sayyidna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma bayan karte hain ki Rasul Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: ”Apni namaz ki adaegi ke sath tulu-e-shams aur ghurub-e-shams ka qasd-o-irada na karo. Kyunki woh shaitan ke do singhon ke darmiyan ghurub hota hai." Neez Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Jab suraj ka kinara nikal aaye to uske barabar hone tak namaz se ruke raho. Aur jab suraj ka kinara ghurub ho jaye to uske mukammal ghurub hone tak namaz se ruk jao." Yeh Bundar ki hadees hai aur Janab Abu Karib ki riwayat ke alfaz yeh hain ki ” Beshak woh shaitan ke do singhon ke darmiyan tulu hota hai."

نَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ ، نَا يَحْيَى ، نَا هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ ، حَدَّثَنِي أَبِي ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، ح وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْعَلاءِ بْنِ كُرَيْبٍ ، حَدَّثَنَا ابْنُ بِشْرٍ ، نَا هِشَامٌ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ ، قَالَ: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " لا تَحَرَّوْا بِصَلاتِكُمْ طُلُوعَ الشَّمْسِ، وَلا غُرُوبَهَا، فَإِنَّهَا تَغْرُبُ بَيْنَ قَرْنَيْ شَيْطَانٍ" وَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ: " إِذَا بَرَزَ حَاجِبُ الشَّمْسِ فَأَمْسِكُوا عَنِ الصَّلاةِ حَتَّى يَسْتَوِيَ، فَإِذَا غَابَ حَاجِبُ الشَّمْسِ فَأَمْسِكُوا عَنِ الصَّلاةِ حَتَّى يَغِيبَ" وَهَذَا حَدِيثُ بُنْدَارٍ وَقَالَ أَبُو كُرَيْبٍ:" فَإِنَّهَا تَطْلُعُ بِقَرْنَيْ شَيْطَانٍ

Sahih Ibn Khuzaymah 1274

Sayyiduna Samurah ibn Jundub (may Allah be pleased with him) narrates from the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that he (peace and blessings of Allah be upon him) said: “Do not offer prayer when the sun is rising and when it is setting, for it rises between the two horns of Satan and sets between the two horns of Satan.” And in the narration of Janab Subahi from the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) are these words: “Verily, the sun rises and with it are the horns of Satan. Then when the sun rises high, it separates from it.” In this is the reasoning that when the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) prohibited the prayer at this time (at sunrise), then he has also prohibited the prayer after sunrise until it rises high. Similarly, in the narration of Janab Amr ibn Abasah are these words: “Until the sun rises high.” - I have mentioned these two hadiths in another chapter besides this chapter.


Grade: Sahih

سیدنا سمرہ بن جندب رضی اللہ عنہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت کر تے ہیں کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جب سورج طلوع ہورہا ہو اور غروب ہورہا ہو توتم نماز مت پڑھو، کیونکہ وہ شیطان کے دو سینگوں کے درمیان طلوع ہوتا ہے اور شیطان کے دو سینگوں کے درمیان غروب ہوتا ہے .“ اور جناب صنابحی کی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت میں یہ الفاظ ہیں کہ ”بیشک سورج طلوع ہوتا ہے اور اس کے ساتھ شیطان کے سینگ ہوتے ہیں۔ پھر جب سورج بلند ہو جاتا ہے تو وہ اس سے الگ ہو جاتا ہے۔“ اس میں یہ دلیل ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے جب اس گھڑی میں (سورج طلوع کے وقت) نماز پڑھنے سے منع کیا تو سورج طلوع کے بعد بھی نماز پڑھنے سے منع کیا ہے حتیٰ کہ وہ بلند ہو جائے۔ اسی طرح جناب عمرو بن عبسہ کی روایت میں یہ الفاظ ہیں کہ ”یہاں تک کہ سورج بلند ہو جائے۔ -“ میں نے یہ دو احادیث اس باب کے علاوہ ایک اور باب میں بھی بیان کی ہیں۔

Sayyiduna Samrah bin Jundub Radi Allahu Anhu Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam se riwayat karte hain ki aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: “Jab Suraj طلوع horaha ho aur غروب horaha ho to tum namaz mat parho, kyunki woh shaitan ke do singon ke darmiyan طلوع hota hai aur shaitan ke do singon ke darmiyan غروب hota hai .” Aur Janab Sanabhi ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam se riwayat mein yeh alfaz hain ki “Beshak Suraj طلوع hota hai aur uske sath shaitan ke sing hote hain. Phir jab Suraj buland ho jata hai to woh us se alag ho jata hai.” Is mein yeh daleel hai ki Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne jab is ghari mein (Suraj طلوع ke waqt) namaz parhne se mana kiya to Suraj طلوع ke bad bhi namaz parhne se mana kiya hai hatta ki woh buland ho jaye. Isi tarah Janab Amr bin Abasah ki riwayat mein yeh alfaz hain ki “Yahaan tak ki Suraj buland ho jaye. -“ Maine yeh do ahadith is bab ke ilawa ek aur bab mein bhi bayan ki hain.

حَدَّثَنَا بُنْدَارٌ ، نَا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ سِمَاكٍ ، قَالَ: سَمِعْتُ الْمُهَلَّبَ بْنَ أَبِي صُفْرَةَ ، يَقُولُ: قَالَ سَمُرَةُ بْنُ جُنْدُبٍ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: " لا تُصَلُّوا حِينَ تَطْلُعُ الشَّمْسُ، وَلا حِينَ تَغْرُبُ، فَإِنَّهَا تَطْلُعُ بَيْنَ قَرْنَيْ شَيْطَانٍ، وَتَغْرُبُ بَيْنَ قَرْنَيْ شَيْطَانٍ" وَفِي خَبَرِ الصُّنَابِحِيِّ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" إِنَّ الشَّمْسَ تَطْلُعُ وَمَعَهَا قَرْنُ الشَّيْطَانِ، فَإِذَا ارْتَفَعَتْ فَارَقَهَا" دِلالَةٌ عَلَى أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمَّا نَهَى عَنِ الصَّلاةِ فِي تِلْكَ السَّاعَةِ قَدْ نَهَى عَنِ الصَّلاةِ بَعْدَ طُلُوعِ الشَّمْسِ حَتَّى تَرْتَفِعَ، وَكَذَا خَبَرُ عَمْرِو بْنِ عَبَسَةَ: حَتَّى تَرْتَفِعَ، خَرَّجْتُ هَذَيْنِ الْخَبَرَيْنِ فِي غَيْرِ هَذَا الْبَابِ