5.
The Book of Fasting
٥-
كِتَابُ الصِّيَامِ


1386.

1386.

Sahih Ibn Khuzaymah 2028

Hazrat Hamza bin Amr Aslami, may Allah be pleased with him, narrated that he asked the Holy Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, about fasting while traveling, as he used to fast continuously. So the Holy Prophet, peace and blessings of Allah be upon him, said: "You have the choice, if you wish, you may fast, and if you wish, you may leave the fast.”


Grade: Sahih

سیدنا حمزہ بن عمرو اسلمی رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ اُنہوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے سفر میں روزہ رکھنے کے بارے میں پوچھا اور وہ مسلسل روزے رکھتے تھے۔ تو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”تمہیں اختیار ہے تم چاہو تو روزہ رکھ لو اور اگر تم چاہو تو روزہ چھوڑ دو۔“

Syedna Hamza bin Amro Aslami Radi Allaho Anho se riwayat hai ki unhon ne Nabi Kareem Sallallaho Alaihi Wasallam se safar mein roza rakhne ke bare mein poocha aur wo musalsal roze rakhte thay. To Nabi Kareem Sallallaho Alaihi Wasallam ne farmaya: "Tumhein ikhtiyar hai tum chaho to roza rakh lo aur agar tum chaho to roza chhor do."

حَدَّثَنَا عَبْدُ الْجَبَّارِ بْنُ الْعَلاءِ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، وَحَدَّثَنَا جَعْفَرُ بْنُ مُحَمَّدٍ ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، عَنْ هِشَامٍ . ح وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْحَسَنِ بْنِ تَسْنِيمٍ ، أَخْبَرَنَا مُحَمَّدٌ يَعْنِي ابْنَ بَكْرٍ ، أَخْبَرَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ، عَنْ عَائِشَةَ ، أَنَّ حَمْزَةَ بْنَ عَمْرٍو الأَسْلَمِيَّ سَأَلَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الصَّوْمِ فِي السَّفَرِ , وَكَانَ رَجُلا يَسْرُدُ الصَّوْمَ , فَقَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:" أَنْتَ بِالْخِيَارِ إِنْ شِئْتَ فَصُمْ , وَإِنْ شِئْتَ فَأَفْطِرْ"

Sahih Ibn Khuzaymah 2029

It is narrated on the authority of Sayyidna Abu Sa'eed Khudri and Jabir bin 'Abdullah (may Allah be pleased with them) that both of them traveled with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), so those who were fasting would fast and those who wished to break their fast would do so. Neither did the one who broke his fast object to the one who was fasting, nor did the one who was fasting find fault with the one who broke his fast. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that this chapter is very long. I have explained it in the book Al-Kabir.


Grade: Sahih

سیدنا ابوسعید خدری اور جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہم سے روایت ہے کہ ان دونوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ سفر کیا تو روزہ رکھنے والا روزہ رکھ لیتا اور چھوڑنے والا چھوڑدیتا۔ پھر روزہ چھوڑنے والا روزے دار پر کوئی اعتراض نہ کرتا اور نہ روزے دار روزہ چھوڑنے والے پر کوئی عیب لگاتا۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ یہ باب بڑا طویل ہے۔ میں نے اسے کتاب الکبیر میں بیان کر دیا ہے۔

Sayyidna Abusaid Khudri aur Jabir bin Abdullah Radi Allahu Anhuma se riwayat hai ki in donon ne Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ke sath safar kiya to roza rakhne wala roza rakh leta aur chhorne wala chhor deta. Phir roza chhorne wala roze daar par koi aiteraaz na karta aur na roze daar roza chhorne wale par koi aib lagata. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki yah bab bada tawil hai. Maine ise kitab al kabir mein bayan kar diya hai.

حَدَّثَنَا أَبُو عَمَّارٍ الْحُسَيْنُ بْنُ حُرَيْثٍ ، حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ الْفَزَارِيُّ ، حَدَّثَنَا عَاصِمٌ الأَحْوَلُ ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، وَجَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ،" أَنَّهُمَا سَافَرَا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَكَانَ يَصُومُ الصَّائِمُ وَيُفْطِرُ الْمُفْطِرُ، فَلا يَعِيبُ الْمُفْطِرُ عَلَى الصَّائِمِ , وَلا الصَّائِمُ عَلَى الْمُفْطِرِ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا بَابٌ طَوِيلٌ خَرَّجْتُهُ فِي كِتَابِ الْكَبِيرِ