5.
The Book of Fasting
٥-
كِتَابُ الصِّيَامِ
1386.
1386.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
wajābir bn ‘abd al-lah | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
abī sa‘īdin al-khudrī | Abu Sa'id al-Khudri | Companion |
abī naḍrah | Al-Mundhir ibn Malik al-'Awfi | Trustworthy |
‘āṣimun al-ḥwal | Asim al-Ahwal | Thiqah (Trustworthy) |
marwān bn mu‘āwiyat al-fazārī | Marwan ibn Muawiyah al-Fazari | Trustworthy Haafidh, and he used to conceal the names of his Shaykhs |
abū ‘ammārin al-ḥusayn bn ḥuraythin | Al-Husayn ibn Harith al-Khuza'i | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
وَجَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ | أبو سعيد الخدري | صحابي |
أَبِي نَضْرَةَ | المنذر بن مالك العوفي | ثقة |
عَاصِمٌ الأَحْوَلُ | عاصم الأحول | ثقة |
مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ الْفَزَارِيُّ | مروان بن معاوية الفزاري | ثقة حافظ وكان يدلس أسماء الشيوخ |
أَبُو عَمَّارٍ الْحُسَيْنُ بْنُ حُرَيْثٍ | الحسين بن حريث الخزاعي | ثقة |
Sahih Ibn Khuzaymah 2029
It is narrated on the authority of Sayyidna Abu Sa'eed Khudri and Jabir bin 'Abdullah (may Allah be pleased with them) that both of them traveled with the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him), so those who were fasting would fast and those who wished to break their fast would do so. Neither did the one who broke his fast object to the one who was fasting, nor did the one who was fasting find fault with the one who broke his fast. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that this chapter is very long. I have explained it in the book Al-Kabir.
Grade: Sahih
سیدنا ابوسعید خدری اور جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہم سے روایت ہے کہ ان دونوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے ساتھ سفر کیا تو روزہ رکھنے والا روزہ رکھ لیتا اور چھوڑنے والا چھوڑدیتا۔ پھر روزہ چھوڑنے والا روزے دار پر کوئی اعتراض نہ کرتا اور نہ روزے دار روزہ چھوڑنے والے پر کوئی عیب لگاتا۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ یہ باب بڑا طویل ہے۔ میں نے اسے کتاب الکبیر میں بیان کر دیا ہے۔
Sayyidna Abusaid Khudri aur Jabir bin Abdullah Radi Allahu Anhuma se riwayat hai ki in donon ne Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ke sath safar kiya to roza rakhne wala roza rakh leta aur chhorne wala chhor deta. Phir roza chhorne wala roze daar par koi aiteraaz na karta aur na roze daar roza chhorne wale par koi aib lagata. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki yah bab bada tawil hai. Maine ise kitab al kabir mein bayan kar diya hai.
حَدَّثَنَا أَبُو عَمَّارٍ الْحُسَيْنُ بْنُ حُرَيْثٍ ، حَدَّثَنَا مَرْوَانُ بْنُ مُعَاوِيَةَ الْفَزَارِيُّ ، حَدَّثَنَا عَاصِمٌ الأَحْوَلُ ، عَنْ أَبِي نَضْرَةَ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، وَجَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ ،" أَنَّهُمَا سَافَرَا مَعَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَكَانَ يَصُومُ الصَّائِمُ وَيُفْطِرُ الْمُفْطِرُ، فَلا يَعِيبُ الْمُفْطِرُ عَلَى الصَّائِمِ , وَلا الصَّائِمُ عَلَى الْمُفْطِرِ" . قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا بَابٌ طَوِيلٌ خَرَّجْتُهُ فِي كِتَابِ الْكَبِيرِ