Al-Munthir narrates that he asked Ibn Umar (may Allah be pleased with them both) about applying perfume at the time of Ihram, to which he replied, "If I were to apply tar (a foul-smelling oil similar to tar, given to itchy camels) on my body, I would consider it better than applying perfume during Ihram." Al-Munthir says, "I conveyed these words to Aisha (may Allah be pleased with her), and she said, 'May Allah have mercy on Abu Abdur Rahman (meaning he didn't know about this matter). I used to apply perfume to the Messenger of Allah (peace and blessings be upon him), then you would have intercourse with your wives, and then you would enter the state of Ihram in the morning, even though the fragrance was emanating from your (the Prophet's) blessed body.'" Imam Rabiah says, "Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) was asked about a fly that lands on a person's clothes after sitting on filth. What should that person do?' He replied, 'If its legs had dried up while flying in the air, then there is no harm. And if they were still wet, there is still no harm because when a matter becomes extremely difficult and narrow, the religion of Islam gives concession and ease in it." (Meaning, if it becomes difficult to avoid this fly, then such a small amount of filth will be pardoned).
Grade: Sahih
جناب المنتشر بیان کرتے ہیں کہ انہوں نے سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما سے احرام کے وقت خوشبو لگانے کے بارے میں پوچھا تو انہوں نے فرمایا کہ اگر میں قطران (تارکول سے ملتا جلتا بدبودار تیل جو خارشی اونٹوں کو ملتے ہیں) کو جسم پر مل لوں تو میرے نزدیک احرام کے وقت خوشبو لگا نے سے یہ بہتر ہے۔ جناب منتشرفرماتے ہیں کہ میں نے ان کی یہ بات سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا کو بتائی تو انہوں نے فرمایا کہ اللہ تعالیٰ ابوعبدالرحمٰن پر رحم فرمائے (انہیں یہ مسئلہ معلوم نہیں) میں خود رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو خوشبو لگاتی تھی پھر آپ اپنی بیویوں سے ہمبستری کرتے پھر آپ صبح کے وقت احرام باندھ لیتے حالانکہ خوشبو آپ کے جسم مبارک سے پھوٹ کر نکل رہی ہوتی۔ امام ربیع فرماتے ہیں کہ امام شافعی رحمه الله سے اس مکّھی کے بارے میں سوال کیا گیا جو گندگی پر بیٹھنے کے بعد اڑتی ہوئی آتی ہے اور آدمی کے کپڑوں پر بیٹھ جاتی ہے تو وہ آدمی کیا کرے؟ انہوں نے جواب دیا کہ اگر تُو اس کی ٹانگیں ہوا میں اڑنے کے دوران خشک ہوگئی تھیں تو پھر تو کوئی حرج نہیں۔ اور اگر ابھی تر ہی تھیں تو بھی حرج نہیں کیونکہ جب کسی مسئلہ میں انتہائی مشکل اور تنگی آجائے تو دین اسلام اس میں رخصت و آسانی دے دیتا ہے۔ (یعنی اس مکّھی سے بچنا جب دشوار ہوگیا تو اتنی قلیل مقدار میں گندگی معاف ہوگی)۔
Janab Al-Munzir bayan karte hain ki unhon ne Sayyidna Ibn Umar Radi Allahu Anhuma se ehram ke waqt khushbu lagane ke bare mein pucha to unhon ne farmaya ki agar mein qatran (tarcol se milta julta badbudaar tel jo kharashi oonton ko milta hai) ko jism par mal lun to mere nazdeek ehram ke waqt khushbu lagane se ye behtar hai. Janab Al-Munzir farmate hain ki maine un ki ye baat Sayyida Ayesha Radi Allahu Anha ko batai to unhon ne farmaya ki Allah Ta'ala Abu Abdullah (unhen ye masla maloom nahin) mein khud Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ko khushbu lagati thi phir aap apni biwiyon se humbistari karte phir aap subah ke waqt ehram bandh lete halanki khushbu aap ke jism mubarak se phut kar nikal rahi hoti. Imam Rabi farmate hain ki Imam Shafi Rahimahullah se is makkhi ke bare mein sawal kiya gaya jo gandagi par baithne ke baad udti hui aati hai aur aadmi ke kapdon par baith jati hai to wo aadmi kya kare? Unhon ne jawab diya ki agar tu us ki taangein hawa mein udne ke doran sookh gayi thin to phir to koi harj nahin. Aur agar abhi tar hi thin to bhi harj nahin kyunki jab kisi masle mein intahai mushkil aur tangi aa jaye to Deen Islam us mein rukhsat o aasani de deta hai. (yani is makkhi se bachna jab dushwar ho gaya to itni qaleel miqdar mein gandagi maaf ho gi).
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ ، حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ ، وَمُحَمَّدُ بْنُ أَبِي عَدِيٍّ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ الْمُنْتَشِرِ ، عَنْ أَبِيهِ أَنَّهُ سَأَلَ ابْنَ عُمَرَ عَنِ الطِّيبِ عِنْدَ الإِحْرَامِ، فَقَالَ: لأَنْ أَتَطَيَّبَ بِقَطِرَانٍ أَحَبُّ إِلَيَّ مِنْ أَنْ أَفْعَلَ ذَلِكَ، قَالَ: فَذَكَرْتُهُ لِعَائِشَةَ ، فَقَالَتْ:" يَرْحَمُ اللَّهُ أَبَا عَبْدِ الرَّحْمَنِ، كُنْتُ أُطَيِّبُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَيَطُوفُ عَلَى نِسَائِهِ، ثُمَّ يُصْبِحُ مُحْرِمًا يَنْضَحُ طِيبًا" ، سَمِعْتُ الرَّبِيعَ، يَقُولُ: سُئِلَ الشَّافِعِيُّ عَنِ الذُّبَابَةِ تَقَعُ عَلَى النَّتْنِ، ثُمَّ تَطِيرُ فَتَقَعُ عَلَى ثَوْبِ الْمَرْءِ، فَقَالَ الشَّافِعِيُّ: يَجُوزُ أَنْ تَيْبَسَ أَرْجُلُهَا فِي طَيَرَانِهَا، فَإِنْ كَانَ كَذَلِكَ، وَإِلا فَالشَّيْءُ إِذَا ضَاقَ اتَّسَعَ