Narrated Ibn 'Abbas (may Allah be pleased with him): He said, "O Zaid bin Arqam (may Allah be pleased with him), do you know that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) was gifted ostrich eggs while he was in the state of Ihram, but he returned them?" He said, "Yes, I know that." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said: "In the narration of Jabir (may Allah be pleased with him), it is stated that when you are in the state of Ihram, it is permissible for you to eat the meat of game animals, provided that you did not hunt it yourself or it was not hunted specifically for you." This implies that it is permissible for a person in Ihram to eat the eggs of game animals, as long as they were not acquired specifically for him. Because the ruling on the eggs of game animals is not stricter than the ruling on their meat.
Grade: Hasan
سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت ہے کہ انہوں نے کہا، اے سیدنا زید بن ارقم رضی اللہ عنہ کیا آپ کو معلوم ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو شتر مرغ کے انڈے ہدیہ کیے گئے تھے جب کہ آپ حالت احرام میں تھے تو آپ نے وہ انڈے واپس کر دیے تھے؟ انہوں نے فرمایا کہ ہاں، مجھے یہ بات معلوم ہے۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ سیدنا جابر رضی اللہ عنہ کی روایت میں ہے کہ جب تم حالت احرام میں ہو تو تمہارے لئے شکار کا گوشت کھانا حلال ہے جبکہ تم نے اسے خود شکار نہ کیا ہو یا وہ تمہارے لئے ہی شکار نہ کیا گیا ہو۔ اس میں اس بات کی دلالت ہے کہ شکاری جانور کا انڈہ کھانا محرم کے لئے جائز ہے جب کہ وہ محرم کے لئے ہی حاصل نہ کیے گئے ہوں۔ کیونکہ شکاری جانور کے انڈے کا حُکم اس کے گوشت سے زیادہ سخت نہیں ہے۔
Sayyidna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma se riwayat hai ki unhon ne kaha, aye Sayyidna Zaid bin Arqam Radi Allahu Anhu kya aap ko maloom hai ki Rasulullah Sallallahu Alaihi Wasallam ko shutar murgh ke ande hadiya kiye gaye the jab keh aap halat ehraam mein the to aap ne wo ande wapas kar diye the? Unhon ne farmaya ki haan, mujhe yeh baat maloom hai. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki Sayyidna Jabir Radi Allahu Anhu ki riwayat mein hai ki jab tum halat ehraam mein ho to tumhare liye shikaar ka gosht khana halal hai jab keh tum ne use khud shikaar na kiya ho ya woh tumhare liye hi shikaar na kiya gaya ho. Is mein is baat ki dalalat hai ki shikari janwar ka anda khana muhrim ke liye jaiz hai jab keh woh muhrim ke liye hi hasil na kiye gaye hon. Kyun ki shikari janwar ke ande ka hukum us ke gosht se zyada sakht nahi hai.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الْمُخَرِّمِيُّ ، حَدَّثَنَا إِسْحَاقُ بْنُ عِيسَى ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ سَلَمَةَ ، عَنْ قَيْسٍ ، عَنْ طَاوُسٍ ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ ، أَنَّهُ قَالَ: يَا زَيْدَ بْنَ أَرْقَمَ ، " هَلْ عَلِمْتَ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أُهْدِيَ لَهُ بَيْضَاتُ نَعَامٍ وَهُوَ حَرَامٌ فَرَدَّهُنَّ؟ قَالَ: نَعَمْ" ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فِي خَبَرِ جَابِرٍ:" لَحْمُ الصَّيْدِ حَلالٌ لَكُمْ وَأَنْتُمْ حُرُمٌ مَا لَمْ تَصِيدُوهُ أَوْ يُصَدْ لَكُمْ"، دَلالَةٌ عَلَى أَنَّ بَيْضَ الصَّيْدِ مُبَاحٌ لِلْمُحْرِمِ إِذَا لَمْ يُؤْخَذْ مِنْ أَجْلِ الْمُحْرِمِ، لأَنَّ حُكْمَ بَيْضِ الصَّيْدِ لا يَكُونُ أَكْثَرَ مِنْ حُكْمِ لَحْمِهِ