7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ


Chapter on the Prohibition of Sacrificing an Animal with a Broken Horn or Ear, Indicating Preference for an Intact Animal

بَابُ الزَّجْرِ عَنْ ذَبْحِ الْعَضْبَاءِ فِي الْهَدْيِ وَالْأَضَاحِي زَجْرَ اخْتِيَارِ، أَنَّ صَحِيحَ الْقَرْنِ وَالْأُذُنِ أَفْضَلُ مِنَ الْعَضْبَاءِ، لَا أَنَّ الْعَضْبَاءَ غَيْرُ مُجْزِيَةٍ،

Sahih Ibn Khuzaymah 2913

It is narrated on the authority of Sayyiduna Ali, may Allah be pleased with him, that the Prophet of Allah, may peace and blessings be upon him, forbade the sacrifice of an animal with a broken horn and a cut ear. Imam Qatadah, may Allah have mercy on him, said: I narrated this hadith to Imam Saeed ibn Musayyib, may Allah have mercy on him, so he said: What is meant by "Adhab" is an animal whose horn is half broken or whose ear is half torn. Mr. Shahr bin Hawshab says that what is meant by "Adhab" is a horn that is broken to the inside.


Grade: Da'if

سیدنا علی رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ اللہ کے نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے ٹوٹے سینگ اور کٹے کان والے جانور کی قربانی کرنے سے منع کیا ہے۔ امام قتادہ رحمه الله فرماتے ہیں کہ میں نے یہ روایت امام سعید بن مسیب رحمه الله کو سنائی تو اُنھوں نے فرمایا: عضب سے مراد وہ جانور ہے جس کا آدھا سینگ ٹوٹا ہوا ہو یا آدھا كان چیرا ہوا ہو۔ جناب شہر بن حوشب فرماتے ہیں کہ عضب سے مراد ہے اندر تک ٹوٹا ہوا سینگ۔

Saina Ali Razi Allahu Anhu se riwayat hai ki Allah ke Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne toote seeng aur kate kaan wale janwar ki qurbani karne se mana kiya hai. Imam Qatada Rehmatullah Alaih farmate hain ki maine ye riwayat Imam Saeed bin Musayyab Rehmatullah Alaih ko sunaai to unhon ne farmaya: Azab se murad woh janwar hai jis ka aadha seeng toota hua ho ya aadha kaan cheera hua ho. Janab Shahr bin Hawshab farmate hain ki azab se murad hai andar tak toota hua seeng.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ مَهْدِيٍّ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ ، عَنْ قَتَادَةَ ، قَالَ: سَمِعْتُ جُرَيَّ بْنَ كُلَيْبٍ ، رَجُلا مِنْهُمْ، عَنْ عَلِيٍّ ،" أَنَّ نَبِيَّ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى أَنْ يُضَحِّيَ بِأَعْضَبِ الْقَرْنِ وَالأُذُنِ" ، قَالَ قَتَادَةُ: فَذَكَرْتُ ذَلِكَ لِسَعِيدِ بْنِ الْمُسَيِّبِ، فَقَالَ: الْعَضْبُ النِّصْفُ فَمَا فَوْقَ ذَلِكَ. ثنا بُنْدَارٌ، ثنا مُحَمَّدُ بْنُ خَالِدِ بْنِ عَثْمَةَ، عَنْ سَعِيدِ بْنِ بَشِيرٍ، عَنْ قَتَادَةَ، عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، قَالَ: الْعَضْبُ الْقَرْنُ الدَّاخِلُ .