Sayyiduna Ibn Umar (may Allah be pleased with him) narrates that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) had his head shaved during the Farewell Pilgrimage. The Companions (may Allah be pleased with them) say that the person who shaved his head was Mu'mar bin Abdullah bin Nazlah bin Auf bin Ubayd bin Aun bin Adi bin Ka'b. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) states that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) had his head shaved. This is from the category of things where we say that the Arabs attribute an action to the one who ordered it as they do to the one who performed it. Since it is certain that the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) did not shave his head himself, rather he commanded another person who then shaved his head. Therefore, the action is attributed to him because he ordered it.
Grade: Sahih
سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے حجة الوداع میں اپنے سر کے بال منڈوائے۔ صحابہ کرام کا کہنا ہے کہ جس شخص نے آپ کے بال مونڈے تھے وہ معمر بن عبداللہ بن نظلہ بن عوف بن عبيد بن عون بن عدی بن کعب ہے۔ امام ابو بکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے بال مونڈے تھے۔ یہ اسی جنس سے ہے جس کے بارے میں ہم کہتے ہیں کہ عرب لوگ کام کی نسبت اسے سرانجام دینے کا حُکم دینے والے کی طرف بھی کرتے ہیں جیسا کہ وہ کام کرنے والے کی طرف اس کی نسبت کرتے ہیں۔ کیونکہ یہ بات یقینی ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنے بال خود نہیں مونڈے تھے بلکہ آپ نے ایک دوسرے شخص کو حُکم دیا تھا تو اُس نے آپ کے سر کے بال مونڈے تھے۔ لہٰذا اس کام کی نسبت آپ کی طرف کی گئی کیونکہ آپ نے اس کا حُکم دیا تھا۔
Sayyidina Ibn Umar Radi Allahu Anhuma bayan karte hain ki Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne Hajj al-Wida mein apne sar ke baal mundwaye. Sahaba kiram ka kehna hai ki jis shakhs ne aap ke baal munde the wo Mu'ammar bin Abd Allah bin Nuzail bin Auf bin Ubayd bin Aun bin Adi bin Ka'b hai. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne apne baal munde the. Yeh usi jins se hai jis ke bare mein hum kehte hain ki Arab log kaam ki nisbat usse saranjam dene wale ki taraf bhi karte hain jaisa ki wo kaam karne wale ki taraf us ki nisbat karte hain. Kyunki yeh baat yaqeeni hai ki Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne apne baal khud nahi munde the balki aap ne ek dusre shakhs ko hukm diya tha to us ne aap ke sar ke baal munde the. Lihaza is kaam ki nisbat aap ki taraf ki gai kyunki aap ne uska hukm diya tha.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بُكَيْرٍ ، أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ ، أَخْبَرَنِي مُوسَى بْنُ عُقْبَةَ ، عَنْ نَافِعٍ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ أَنَّهُ أَخْبَرَهُ،" أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَلَقَ فِي حَجَّةِ الْوَدَاعِ" ، وَزَعَمُوا أَنَّ الَّذِي حَلَقَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَعْمَرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ نَضْلَةَ بْنِ عَوْفِ بْنِ عُبَيْدِ بْنِ عُوَيجِ بْنِ عَدِيِّ بْنِ كَعْبٍ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: إِنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ حَلَقَ مِنَ الْجِنْسِ الَّذِي نَقُولُ: إِنَّ الْعَرَبَ تُضِيفُ الْفِعْلَ إِلَى الآمِرِ كَمَا تُضِيفُهُ إِلَى الْفَاعِلِ، إِذِ الْعِلْمُ مُحِيطٌ أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ لَمْ يَتَوَلَّ حَلْقَ رَأْسِ نَفْسِهِ بِيَدِهِ بَلْ أَمَرَ غَيْرَهُ، فَحَلَقَ رَأْسَهُ، فَأُضِيفَ الْفِعْلُ إِلَيْهِ إِذْ هُوَ الآمِرُ بِهِ