3.
The Book of Leadership in Prayer
٣-
كِتَابُ الْإِمَامَةِ فِي الصَّلَاةِ


Chapter on Mentioning Deserving to Lead the Prayer Due to Age if They Are Equal in Recitation, Sunnah, and Migration

بَابُ ذِكْرِ اسْتِحْقَاقِ الْإِمَامَةِ بِكِبَرِ السِّنِّ إِذَا اسْتَوَوْا فِي الْقِرَاءَةِ وَالسُّنَّةِ وَالْهِجْرَةِ.

Sahih Ibn Khuzaymah 1510

Sayyiduna Malik bin Hawiraz (may Allah be pleased with him) narrates: I and a companion of mine went to the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) (to learn religious matters). When we intended to return, he (peace and blessings of Allah be upon him) said to us, "When the time for prayer comes, then pronounce the Adhan, then pronounce the Iqamah, then the older of you should lead your prayer." Ad-Daraqutni has added in his narration, he (i.e. Malik) said, "I asked Abu Qulabah, 'Why did he not make proficiency in Quran recitation the criteria?' He said, 'They (i.e., Malik and his companion) were both equal in terms of recitation.' (Therefore, the elder one was made eligible for leading the prayer.)

سیدنا مالک بن حویرث رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ میں اور میرا ایک ساتھی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں (دینی مسائل سیکھنے کے لئے) حاضر ہوئے، پھر جب ہم نے واپس جانے کا ارادہ کیا تو آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں فرمایا: ”جب نماز کا وقت ہو جائے تو اذان کہنا، پھر اقامت کہنا پھر تم میں سے بڑا شخص تمہاری امامت کرائے۔“ الدورقی نے اپنی روایت میں ان الفاظ کا اضافہ کیا ہے: کہتے ہیں کہ میں نے حضرت ابوقلابہ سے پوچھا: قراءت قرآن میں مہارت کو معیار کیوں نہیں بنایا؟ اُنہوں نے فرمایا کہ وہ دونوں صحابی قراءت کے لحاظ سے برابر تھے۔ (اس لئے بڑی عمر والا امامت کا حق دار ٹھہرایا گیا)۔

Sayyidina Malik bin Huwairith Radi Allahu Anhu bayan karte hain keh main aur mera aik sathi Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ki khidmat mein (deeni masail seekhne ke liye) hazir hue, phir jab hum ne wapas jane ka irada kiya to Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne humain farmaya: "Jab namaz ka waqt ho jaye to azan kehna, phir iqamat kehna phir tum mein se bada shakhs tumhari imamat karaye." Al-Dorqi ne apni riwayat mein in alfaz ka izafa kiya hai: Kehte hain keh maine Hazrat Abu Qilaba se poocha: Qirat Quran mein maharat ko meyar kyun nahi banaya? Unhon ne farmaya keh woh dono'n sahabi qirat ke lihaz se barabar thay. (Is liye badi umar wala imamat ka haqdar thahraya gaya).

أنا أَبُو الْخَطَّابِ زِيَادُ بْنُ يَحْيَى ، وَمُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِ الأَعْلَى الصَّنْعَانِيُّ . قَالا: حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ زُرَيْعٍ . ح وَحَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْوَهَّابِ ، قَالا: حَدَّثَنَا خَالِدٌ . ح وَحَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، حَدَّثَنَا ابْنُ عُلَيَّةَ ، عَنْ خَالِدٍ الْحَذَّاءِ ، عَنْ أَبِي قِلابَةَ ، عَنْ مَالِكِ بْنِ الْحُوَيْرِثِ وَهَذَا حَدِيثُ بُنْدَارٍ، قَالَ: أَتَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَا وَصَاحِبٌ لِي، فَلَمَّا أَرَدْنَا الإِقْفَالَ، قَالَ لَنَا: " إِذَا حَضَرَتِ الصَّلاةُ فَأَذِّنَا، ثُمَّ أَقِيمَا، ثُمَّ لِيَؤُمَّكُمَا أَكْبَرُكُمَا". زَادَ الدَّوْرَقِيُّ فِي حَدِيثِهِ: قَالَ: فَقُلْتُ لأَبِي قِلابَةَ: فَأَيْنَ الْقِرَاءَةُ؟ قَالَ: كَانَا مُتَقَارِبَيْنِ