3.
The Book of Leadership in Prayer
٣-
كِتَابُ الْإِمَامَةِ فِي الصَّلَاةِ


Chapter on Preferring a Woman’s Prayer in Her Home over Her Prayer in the Mosque, If the Hadith is Established

بَابُ اخْتِيَارِ صَلَاةِ الْمَرْأَةِ فِي بَيْتِهَا عَلَى صَلَاتِهَا فِي الْمَسْجِدِ، إِنْ ثَبَتَ الْخَبَرُ،

Sahih Ibn Khuzaymah 1687

Our master Abdullah, may Allah be pleased with him, narrates the aforementioned tradition from the Prophet, peace and blessings of Allah be upon him. Imam Abu Bakr, may Allah have mercy on him, said, "Indeed, I said that I do not even know if Qatadah heard this hadith from Abu Al-Ahwas or not." I said this because of the narration of Sulaiman Taimi, which Qatadah narrated from Abu Al-Ahwas, but he drops the intermediary of Mawriq from the chain of narration, while Hammam and Sa'id bin Bashir mentioned Mawriq as an intermediary (between Qatadah and Abu Al-Ahwas) in the chain. Undoubtedly, I also have doubts about the authenticity of this hadith because it is not known whether Qatadah heard this hadith from Mawriq or not.

سیدنا عبداللہ رضی اللہ عنہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم سے مذکورہ بالا روایت کی مثل بیان کرتے ہیں - امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں بلاشبہ میں نے کہا تھا کہ مجھے یہ بھی علم نہیں کہ کیا قتادہ نے یہ حدیث ابوالاحوص سے سنی ہے یا نہیں؟“ میں نے یہ بات سلیمان تیمی کی اس روایت کی بنا پر کی تھی جس کو قتادۃ ابوالاحوص سے بیان کرتے ہیں لیکن سند سے مورق کا واسطہ گرا دیتے ہیں جبکہ ہمام اور سعید بن بشیر نے سند میں (قتادہ اور ابوالاحوص کے درمیان) مورق کا واسطہ ذکر کیا ہے۔ بلا شبہ مجھے اس حدیث کے صحیح ہو نے میں اس لئے بھی شک ہے کیونکہ معلوم نہیں کہ قتادہ نے یہ حدیث مورق سے سنی ہے یا نہیں؟

Sayyiduna Abdullah Radi Allahu Anhu Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se mazkora bala riwayat ki misl bayan karte hain - Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain bilashuba maine kaha tha ke mujhe ye bhi ilm nahi ke kya Qatadah ne ye hadees Abu Al Ahwas se suni hai ya nahi?" Maine ye baat Sulaiman Taimi ki is riwayat ki bina par ki thi jis ko Qatadah Abu Al Ahwas se bayan karte hain lekin sanad se Morq ka wasta gira dete hain jabke Hammam aur Saeed bin Bashir ne sanad mein (Qatadah aur Abu Al Ahwas ke darmiyaan) Morq ka wasta zikar kiya hai. Bila shuba mujhe is hadees ke sahih hone mein is liye bhi shak hai kyunki maloom nahi ke Qatadah ne ye hadees Morq se suni hai ya nahi?

نا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، نا مُحَمَّدُ بْنُ عُثْمَانَ يَعْنِي الدِّمَشْقِيَّ ، حَدَّثَنَا سَعْدُ بْنُ بَشِيرٍ ، عَنْ قَتَادَةَ ، عَنْ مُوَرِّقٍ ، عَنْ أَبِي الأَحْوَصِ ، عَنْ عَبْدِ اللَّهِ ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ بِمِثْلِهِ. وَقَالَ أَبُو بَكْرٍ: وَإِنَّمَا قُلْتُ: وَلا، هَلْ سَمِعَ قَتَادَةُ هَذَا الْخَبَرَ عَنْ أَبِي الأَحْوَصِ، لِرِوَايَةِ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ هَذَا الْخَبَرَ عَنْ قَتَادَةَ عَنْ أَبِي الأَحْوَصِ ؛ لأَنَّهُ أَسْقَطَ مُوَرِّقًا مِنَ الإِسْنَادِ، وَهَمَّامٌ، وَسَعِيدُ بْنُ بَشِيرٍ أَدْخَلا فِي الإِسْنَادِ مُوَرِّقًا، وَإِنَّمَا شَكَكْتُ أَيْضًا فِي صِحَّتِهِ لأَنِّي لا أَقِفُ عَلَى سَمَاعِ قَتَادَةَ هَذَا الْخَبَرَ مِنْ مُوَرِّقٍ