5.
The Book of Fasting
٥-
كِتَابُ الصِّيَامِ
1553.
1553.
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Sahih Ibn Khuzaymah 2241
Imam Shafi'i (may Allah have mercy on him) said: "Whoever vows to seek nearness to Allah, without taking an oath, that he will stand in I'tikaf (seclusion in the mosque), not speak to anyone, not eat food, and not lie down on a bed, then he should sit down, speak, eat, and rest on a bed without any expiation. Indeed, only that vow should be fulfilled in which there is obedience and submission to Allah Almighty. As for the one who vows something that involves disobedience to Allah, then he should neither fulfill it nor offer expiation for it." It is narrated from Sayyidah Aisha (may Allah be pleased with her) that the Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) said: "Whoever vows to obey Allah, then let him obey Him. And whoever vows to disobey Allah, then let him not disobey Him."
Grade: Sahih
امام شافعی رحمه الله فرماتے ہیں کہ جو شخص تقربِ الٰہی کے حصول کے لئے بغیر قسم کھائے یہ نذر مانے کہ وہ کھڑا ہوکر اعتکاف کرے گا، کسی شخص سے بات چیت نہیں کرے گا، وہ نہ کھانا کھائے گا اور نہ بستر پر لیٹے گا۔ تو وہ کفّارہ دیئے بغیر بیٹھ جائے، بات چیت کرلے اور کھانا کھالے اور بستر پر آرام کرے۔ بلاشبہ صرف وہ نذر پوری کی جائے گی جس میں اللہ تعالیٰ کی اطاعت وفرمانبرداری ہو۔ ربا وہ شخص جس نے ایسی نذر مانی جس میں اللہ کی اطاعت نہیں ہے تو وہ نہ نذر پوری کرے اور نہ کفّارہ دے۔“ سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جس شخص نے نذر مانی کہ وہ اللہ کی اطاعت کرے تو وہ اس کی اطاعت کرے اور جس شخص نے اللہ کی نافرمانی کی نذرمانی تو وہ اس کی نافرمانی نہ کرے۔“
Imam Shafai rehmatullah alaih farmate hain ke jo shakhs taqrab ilahi ke husool ke liye baghair qasam khaye yeh nazr mane ke woh khada hokar itikaf karega, kisi shakhs se baat cheet nahin karega, woh na khana khayega aur na bistar par letega. To woh kaffara diye baghair baith jaye, baat cheet karle aur khana khaale aur bistar par aaram kare. Bilashuba sirf woh nazr poori ki jayegi jis mein Allah ta'ala ki itaat o farmanbardari ho. Rabba woh shakhs jisne aisi nazr mani jis mein Allah ki itaat nahin hai to woh na nazr poori kare aur na kaffara de." Sayyida Ayesha razi Allah anha se riwayat hai ke Rasul Allah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya: "Jis shakhs ne nazr mani ke woh Allah ki itaat kare to woh uski itaat kare aur jis shakhs ne Allah ki nafarmani ki nazr mani to woh uski nafarmani na kare."
أَخْبَرَنِي الْحَسَنُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الصَّبَّاحِ، عَنِ الشَّافِعِيِّ، قَالَ: وَمَنْ نَذَرَ أَنْ يَعْتَكِفَ قَائِمًا، فَلا يُكَلِّمْ أَحَدًا، وَلا يَأْكُلْ، وَلا يَضْطَجِعْ عَلَى فِرَاشٍ، عَلَى مَعْنَى التَّقَرُّبِ بِلا يَمِينٍ، جَلَسَ وَتَكَلَّمَ وَأَكَلَ وَافْتَرَشَ بِلا كَفَّارَةٍ، وَإِنَّمَا يُوفِي مِنَ النَّذْرِ بِمَا كَانَتْ لِلَّهِ فِيهِ طَاعَةٌ، فَأَمَّا مَنْ نَذَرَ مَا لَيْسَ لِلَّهِ فِيهِ طَاعَةٌ فَلا يَفِي بِهِ، وَلا يُكَفِّرْ أَخْبَرَنَا أَخْبَرَنَا مَالِكُ بْنُ أَنَسٍ ، عَنْ طَلْحَةَ بْنِ عَبْدِ الْمَلِكِ الأَيْلِي ، عَنِ الْقَاسِمِ بْنِ مُحَمَّدٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: " مَنْ نَذَرَ أَنْ يُطِيعَ اللَّهَ فَلْيُطِعْهُ، وَمَنْ نَذَرَ أَنْ يَعْصِيَ اللَّهَ فَلا يَعْصِيهِ"