1.
The Book of Ablution
١-
كِتَابُ الْوُضُوءِ
Chapter on the Mention of the Abrogation of the Dropping of Ghusl in the Case of Marital Relations Without Ejaculation.
بَابُ ذِكْرِ نَسْخِ إِسْقَاطِ الْغُسْلِ فِي الْجِمَاعِ مِنْ غَيْرِ إِمْنَاءٍ.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
ubay bn ka‘bin | Ubayy ibn Ka'b al-Ansari | Sahabi |
sahlun al-anṣārī | Sahl ibn Sa'd al-Sa'idi | Companion |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
yūnus | Younus ibn Yazid al-Aylee | Trustworthy |
shu‘ayb bn abī ḥamzah | Shu'ayb ibn Abi Hamza al-Umawi | Trustworthy, حافظ (Preserver of Hadith), Pious |
‘uthmān bn ‘umar | Uthman ibn Umar al-Abdi | Trustworthy |
abū al-īmān al-ḥakam bn nāfi‘in | Al-Hakam ibn Nafi' al-Bahrani | Trustworthy, Sound |
waya‘qūb bn ibrāhīm | Yaqub ibn Ibrahim al-Abdi | Trustworthy |
abū mūsá muḥammad bn al-muthanná | Muhammad ibn al-Muthanna al-Anzi | Trustworthy, Upright |
‘alī bn ‘abd al-raḥman bn al-mughīrah al-miṣrī | Ali ibn Abd al-Rahman al-Makhzumi | Thiqah |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
أُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ | أبي بن كعب الأنصاري | صحابي |
سَهْلٌ الأَنْصَارِيُّ | سهل بن سعد الساعدي | صحابي |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
يُونُسُ | يونس بن يزيد الأيلي | ثقة |
شُعَيْبُ بْنُ أَبِي حَمْزَةَ | شعيب بن أبي حمزة الأموي | ثقة حافظ متقن |
عُثْمَانُ بْنُ عُمَرَ | عثمان بن عمر العبدي | ثقة |
أَبُو الْيَمَانِ الْحَكَمُ بْنُ نَافِعٍ | الحكم بن نافع البهراني | ثقة ثبت |
وَيَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ | يعقوب بن إبراهيم العبدي | ثقة |
أَبُو مُوسَى مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى | محمد بن المثنى العنزي | ثقة ثبت |
عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْمُغِيرَةِ الْمِصْرِيُّ | علي بن عبد الرحمن المخزومي | ثقة |
Sahih Ibn Khuzaymah 225
Sayyiduna Sahl Ansari (may Allah be pleased with him) who found the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) and was fifteen years old during his (peace and blessings of Allah be upon him) blessed time, narrates that Sayyiduna Abi bin Ka’b (may Allah be pleased with him) told me that the fatwa (religious ruling) which the Companions (may Allah be pleased with them all) used to give was that water (ghusl) is only obligatory after ejaculation. The Messenger of Allah (peace and blessings of Allah be upon him) had permitted it in the beginning of Islam, then later he (peace and blessings of Allah be upon him) commanded to perform ghusl. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) narrates from the chain of his teacher Ahmad bin Mani’ (may Allah have mercy on him) on the authority of Sayyiduna Abi bin Ka’b (may Allah be pleased with him) that he said: “Water (ghusl) is only obligatory after (another) water (i.e., ejaculation).” This fatwa was a concession in the beginning of Islam and then it was prohibited. The Imam (Abu Bakr) mentions another chain.
Grade: Sahih
سیدنا سہل انصاری رضی اللہ عنہ جنہوں نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم (کے زمانہ) کو پایا ہے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے عہد مبارک میں وہ پندرہ برس کے تھے، کہتے ہیں کہ مجھے سیدنا ابی بن کعب رضی اللہ عنہ نے بیان کیا، وہ فتویٰ جو صحابہ کرام رضی اللہ عنہم دیا کرتے تھے کہ پانی پانی سے ہے، غسل منی نکلنے سے واجب ہوتا ہے، رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ابتدائے اسلام میں اس کی رخصت دی تھی، پھر بعد میں آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے غسل کرنے کا حُکم دے دیا تھا۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ اپنے استاد احمد بن منیع رحمہ اللہ کی سند سے سیدنا ابی بن کعب رضی اللہ عنہ سے روایت بیان کرتے ہیں کہ اُنہوں نے فرمایا کہ پانی پانی سے واجب ہوتا ہے۔ یہ فتویٰ اسلام کے شروع میں بطور رخصت تھا پھر اس سے منع کر دیا گیا۔ امام صاحب ایک اور سند ذکر کرتے ہیں۔
Sayyiduna Sahl Ansari Radi Allahu Anhu jinhon ne Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam (ke zamana) ko paya hai aur aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke ahd mubarak mein woh pandrah baras ke thay, kehte hain ki mujhe Sayyiduna Abi bin Ka'b Radi Allahu Anhu ne bayan kiya, woh fatwa jo Sahaba Kiram Radi Allahu Anhum diya karte thay ki pani pani se hai, ghusl mani nikalne se wajib hota hai, Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne ibtida'e Islam mein is ki rukhsat di thi, phir baad mein aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne ghusl karne ka hukum de diya tha. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih apne ustad Ahmad bin Mani' Rahmatullah Alaih ki sanad se Sayyiduna Abi bin Ka'b Radi Allahu Anhu se riwayat bayan karte hain ki unhon ne farmaya ki pani pani se wajib hota hai. Yeh fatwa Islam ke shuru mein ba-taur rukhsat tha phir is se mana kar diya gaya. Imam Sahib ek aur sanad zikar karte hain.
نا أَبُو مُوسَى مُحَمَّدُ بْنُ الْمُثَنَّى ، وَيَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ ، قَالا: حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ عُمَرَ ، أَخْبَرَنَا يُونُسُ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، قَالَ: فَقَالَ سَهْلٌ الأَنْصَارِيُّ وَقَدْ كَانَ أَدْرَكَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَكَانَ فِي زَمَانِهِ خَمْسَ عَشْرَةَ سَنَةً، حَدَّثَنِي أُبَيُّ بْنُ كَعْبٍ ،" أَنَّ الْفُتْيَا الَّتِي كَانُوا، يَقُولُونَ: الْمَاءَ مِنَ الْمَاءِ، رُخْصَةٌ رَخَّصَهَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي أَوَّلِ الإِسْلامِ، ثُمَّ أَمَرَ بِالْغُسْلِ بَعْدَهَا" . نا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْمُغِيرَةِ الْمِصْرِيُّ ، حَدَّثَنَا أَبُو الْيَمَانِ الْحَكَمُ بْنُ نَافِعٍ ، أَخْبَرَنَا شُعَيْبُ بْنُ أَبِي حَمْزَةَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، نَحْوَ حَدِيثِ عُثْمَانَ بْنِ عُمَرَ نا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ ، نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ ، أَخْبَرَنِي يُونُسُ بْنُ يَزِيدَ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ سَهْلِ بْنِ سَعْدٍ ، عَنْ أُبَيِّ بْنِ كَعْبٍ ، قَالَ: " كَانَ الْفُتْيَا فِي الْمَاءِ مِنَ الْمَاءِ رُخْصَةً فِي أَوَّلِ الإِسْلامِ، ثُمَّ نُهِيَ عَنْهَا" . نا أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ ، نا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ الْمُبَارَكِ ، أَخْبَرَنِي مَعْمَرٌ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ، بِهَذَا الإِسْنَادِ نَحْوَهُ، هَكَذَا حَدَّثَنَا بِهِ أَحْمَدُ بْنُ مَنِيعٍ