7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ
Chapter on the Permission for a Muhrim to Use Unscented Oil
بَابُ الرُّخْصَةِ فِي ادِّهَانِ الْمُحْرِمِ بِدُهْنٍ غَيْرِ مُطَيَّبٍ
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Sahih Ibn Khuzaymah 2653
Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said: “According to my knowledge, it is correct that the act of applying oil in the narration of Saeed bin Jubayr is the act of Ibn Umar (may Allah be pleased with him), not the act of the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him). And the narrator Mansur (who stated it to be the act of Ibn Umar) is more knowledgeable in Hadith and more pious than many narrators like Farqad Sabakhi. Similarly, Hajjaj bin Minhal narrated from Imam Hammad. Imam Wakee’ bin Jarrah also narrated (that Ibn Umar) used to apply oil while entering the state of Ihram. Hisham bin Jameel also narrates from Imam Hammad that when he intended to enter the state of Ihram, he used to apply oil. Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said: “Therefore, according to the words narrated by Imam Wakee’ and Hisham bin Jameel (that he used to apply oil while entering or intending to enter the state of Ihram), it is permissible to apply even the best fragrant oil when intending to enter the state of Ihram because the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) applied the best fragrance containing musk when intending to enter the state of Ihram, and musk is the best and finest fragrance, as the Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) stated. (Therefore, oil can be applied during Ihram, as narrated by many students of Imam Hammad, and Farqad Sabakhi’s narration of the prohibition of applying oil during Ihram is his misconception).” Muhammad bin Yahya said: “The meaning of ‘Ghair Muqattat’ is ‘non-fragrant.’”
Grade: Sahih
امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ میرے علم کے مطابق یہ بات صحیح ہے کہ حضرت سعید بن جبیر کی روایت میں تیل لگانے کا عمل سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کا ہے نہ کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کا۔ اور منصور راوی (جنہوں نے اسے سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما کا عمل قرار دیا ہے) وہ فرقد سبخی جیسے کئی راویوں سے بڑھ کر علم حدیث کے حافظ اور متقن عالم ہیں۔ اسی طرح حجاج بن منہال نے بھی امام حماد سے بیان کیا ہے۔ امام وکیع بن جراح نے بھی بیان کیا ہے (کہ سیدنا ابن عمر رضی اللہ عنہما) احرام باندھتے وقت تیل لگاتے تھے۔ جناب ہیشم بن جمیل بھی امام حماد سے بیان کرتے ہیں کہ جب وہ احرام باندھنے کا ارادہ کرتے تو تیل لگاتے تھے۔ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں لہٰذا جو الفاظ امام وکیع اور ہیشم بن جمیل نے بیان کیے ہیں (کہ احرام باندھتے وقت یا احرام کا ارادہ کرتے وقت تیل لگاتے تھے) ان الفاظ کے مطابق تو بہترین خوشبودار تیل لگانا بھی جائز ہے جب کہ احرام کا ارادہ کرتے وقت لگایا جائے کیونکہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے احرام کا ارادہ کرتے وقت کستوری کی ملاوٹ والی بہترین خوشبو لگائی تھی۔ جبکہ کستوری سب سے اعلیٰ اور عمدہ خوشبو ہے جیسا کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے بیان کیا ہے۔ (لہٰذا احرام کے وقت تیل لگایا جا سکتا ہے جیسا کہ امام حماد کے کئی شاگردوں نے روایت کیا ہے۔ جبکہ فرقد سبخی کا حالت احرام میں تیل لگانے کی مرفوع روایت بیان کرنا ان کا وہم ہے)۔ جناب محمد بن یحیٰی کہتے ہیں کہ غیر مقتت کا معنی ہے، غیر خوشبودار۔
Imam Abu Bakr rehmatullah alaih farmate hain keh merey ilm ke mutabiq yeh baat sahih hai keh Hazrat Saeed bin Jubair ki riwayat mein tail lagane ka amal Sayyiduna Ibn Umar razi Allahu anhuma ka hai na keh Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ka. Aur Mansoor ravi (jinhon ne issey Sayyiduna Ibn Umar razi Allahu anhuma ka amal qarar diya hai) woh Farqad Sabakhi jaise kai raviyon se barh kar ilm hadees ke hafiz aur muttaqi alim hain. Isi tarah Hajjaj bin Minhal ne bhi Imam Hammad se bayan kiya hai. Imam Wakee' bin Jarrah ne bhi bayan kiya hai (keh Sayyiduna Ibn Umar razi Allahu anhuma) ehram bandhte waqt tail lagate thay. Janab Hisham bin Jameel bhi Imam Hammad se bayan karte hain keh jab woh ehram bandhne ka irada karte to tail lagate thay. Imam Abu Bakr rehmatullah alaih farmate hain lihaza jo alfaz Imam Wakee' aur Hisham bin Jameel ne bayan kiye hain (keh ehram bandhte waqt ya ehram ka irada karte waqt tail lagate thay) in alfaz ke mutabiq to behtarin khushbudar tail lagana bhi jaiz hai jab keh ehram ka irada karte waqt lagaya jaye kyunkeh Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne ehram ka irada karte waqt kasturi ki milawat wali behtarin khushbu lagai thi. Jabkeh kasturi sab se aala aur umda khushbu hai jaisa keh Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne bayan kiya hai. (Lihaza ehram ke waqt tail lagaya ja sakta hai jaisa keh Imam Hammad ke kai shagirdon ne riwayat kiya hai. Jabkeh Farqad Sabakhi ka halat ehram mein tail lagane ki marfu riwayat bayan karna un ka wahm hai). Janab Muhammad bin Yahya kehte hain keh ghair muqattat ka mani hai, ghair khushbudar.
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ ، أَخْبَرَنَا الثَّوْرِيُّ ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: وَهْمًا عِلْمِي هُوَ الصَّحِيحُ، الادِّهَانُ بِالزَّيْتِ فِي حَدِيثِ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ، إِنَّمَا هُوَ مِنْ فِعْلِ ابْنِ عُمَرَ لا مِنْ فِعْلِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَمَنْصُورُ بْنُ الْمُعْتَمِرِ أَحْفَظُ وَأَعْلَمُ بِالْحَدِيثِ، وَأَتْقَنَ مِنْ عَدَدٍ مِثْلِ فَرْقَدٍ السَّبَخِيِّ، وَهَكَذَا رَوَاهُ حَجَّاجُ بْنُ مِنْهَالٍ، عَنْ حَمَّادٍ، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، حَدَّثَنَا حَجَّاجُ بْنُ مِنْهَالٍ ، رَوَاهُ وَكِيعُ بْنُ الْجَرَّاحِ، عَنْ حَمَّادِ بْنِ سَلَمَةَ، فَقَالَ: عِنْدَ الإِحْرَامِ. ح حَدَّثَنَا سَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ ، حَدَّثَنَا وَكِيعٌ ، وَرَوَاهُ الْهَيْثَمُ بْنُ جَمِيلٍ، عَنْ حَمَّادٍ ، فَقَالَ: إِذَا أَرَادَ أَنْ يُحْرِمَ، حَدَّثَنَاهُ مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى ، نَا الْهَيْثَمُ بْنُ جَمِيلٍ ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: فَاللَّفْظَةُ الَّتِي ذَكَرَهَا وَكِيعٌ، وَالَّتِي ذَكَرَهَا الْهَيْثَمُ بْنُ جَمِيلٍ لَوْ كَانَ الدُّهْنُ مُقَتَّتًا بِأَطْيَبِ الطِّيبِ جَازَ الادِّهَانُ بِهِ إِذَا أَرَادَ الإِحْرَامَ، إِذِ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَدْ تَطَيَّبَ حِينَ أَرَادَ الإِحْرَامَ بِطِيبٍ فِيهِ مِسْكٌ، وَالْمِسْكُ أَطْيَبُ الطِّيبِ عَلَى مَا خَبَّرَ الْمُصْطَفي صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، سَمِعْتُ مُحَمَّدَ بْنَ يَحْيَى، يَقُولُ: غَيْرَ مُقَتَّتٍ غَيْرَ مُطَيَّبٍ.