7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ
Chapter on the prohibition of fasting on the Day of Eid al-Fitr and the Day of Sacrifice.
بَابُ النَّهْيِ عَنْ صَوْمِ يَوْمِ الْفِطْرِ وَيَوْمِ النَّحْرِ.
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
abī ‘ubaydin | Sa'd ibn Ubayd al-Zuhri | Thiqah (Trustworthy) |
al-zuhrī | Muhammad ibn Shihab al-Zuhri | The Faqih, the Hafiz, agreed upon for his greatness and mastery |
sufyān | Sufyan bin `Uyainah Al-Hilali | Trustworthy Hadith Scholar |
wasa‘īd bn ‘abd al-raḥman | Sa'eed ibn 'Abd al-Rahman al-Qurayshi | Trustworthy |
‘abd al-jabbār bn al-‘alā’ | Abd al-Jabbar ibn al-'Ala' al-'Attar | Saduq Hasan al-Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ | عمر بن الخطاب العدوي | صحابي |
أَبِي عُبَيْدٍ | سعد بن عبيد الزهري | ثقة |
الزُّهْرِيِّ | محمد بن شهاب الزهري | الفقيه الحافظ متفق على جلالته وإتقانه |
سُفْيَانُ | سفيان بن عيينة الهلالي | ثقة حافظ حجة |
وَسَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ | سعيد بن عبد الرحمن القرشي | ثقة |
عَبْدُ الْجَبَّارِ بْنُ الْعَلاءِ | عبد الجبار بن العلاء العطار | صدوق حسن الحديث |
Sahih Ibn Khuzaymah 2959
Abu Ubaid, the freed slave of Ibn Azhar, narrated that he attended Eid prayer with Umar ibn Al-Khattab, may Allah be pleased with him. He (Umar) said: The Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, prohibited fasting on these two (Eid) days: Eid al-Fitr because it is the day you break your fast, and Eid al-Adha because you eat the meat of your sacrifices on that day. I have mentioned it completely in the Book of Fasting in Sahih al-Bukhari. Imam Abu Bakr, may Allah have mercy on him, said that there is a difference of opinion among the narrators regarding the freed status of Abu Ubaid. Some narrators consider him to be the freed slave of Abdur Rahman ibn Awf, may Allah be pleased with him, and some consider him to be the freed slave of Ibn Azhar. However, in my opinion, there is no contradiction in this, as it is possible that he was a joint slave of Abdur Rahman ibn Awf and Ibn Azhar, may Allah be pleased with both of them, and both of them freed him. Therefore, some narrators described him as the freed slave of Abdur Rahman ibn Awf, while others described him as the freed slave of Ibn Azhar, because his freed status is attributed to both of those who freed him.
Grade: Sahih
جناب ابو عبید مولی ابن ازہر بیان کرتے ہیں کہ میں نے سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کے ساتھ عید میں شرکت کی۔ انہوں نے فرمایا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے ان دو (عیدین کے) دنوں کے روزے سے منع کیا ہے، رہی عید الفطر تو وہ اس لئے کہ وہ تمھارے روزے ختم کرنے کا دن ہے اور عید الاضحیٰ (کو روزہ اس لئے منع ہے) کہ تم اس دن اپنی قربانیوں کا گوشت کھاتے ہو۔ میں نے مکمّل باب کتاب الکبیر میں کتاب الصیام کے تحت بیان کردیا ہے۔ امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ ابوعبید کی ولاء میں راویوں کا اختلاف ہے، کچھ راوی اسے سیدنا عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ کا مولیٰ قرار دیتے ہیں اور کچھ ابن ازہر کا) لیکن میرے نزدیک اس میں کوئی تضاد نہیں ہے کیونکہ ممکن ہے کہ یہ سیدنا عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ اور ابن ازہر کے مشترکہ غلام ہوں اور ان دونوں نے ہی انہیں آزاد کر دیا ہو لہٰذا بعض راویوں نے انہیں سیدنا عبدالرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ کا آزاد کردہ غلام قرار دیدیا اور بعض نے اسے ابن ازہر کا غلام کہہ دیا کیونکہ اس کی نسبت ولاء دونوں آزاد کرنے والے حضرات کی طرف ہے .
Janab Abu Ubaid Mola Ibn Aazir bayan karte hain ke maine Sayyiduna Umar bin Khattab Radi Allahu Anhu ke sath Eid mein shirkat ki. Unhon ne farmaya ke Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne in do (Eidain ke) dinon ke roze se mana kiya hai, rahi Eid-ul-Fitr to woh isliye ke woh tumhare roze khatam karne ka din hai aur Eid-ul-Azha (ko roza isliye mana hai) ke tum us din apni qurbanion ka gosht khate ho. Maine mukम्मal bab Kitab-ul-Kabeer mein Kitab-us-Siyam ke tahat bayan kar diya hai. Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain ke Abu Ubaid ki wilayat mein raviyon ka ikhtilaf hai, kuch ravi use Sayyiduna Abdur Rahman bin Auf Radi Allahu Anhu ka Mola qarar dete hain aur kuch Ibn Aazir ka) lekin mere nazdeek is mein koi tazaad nahin hai kyunki mumkin hai ke yeh Sayyiduna Abdur Rahman bin Auf Radi Allahu Anhu aur Ibn Aazir ke mushtaq gulam hon aur in donon ne hi inhen azad kar diya ho lihaza baaz raviyon ne inhen Sayyiduna Abdur Rahman bin Auf Radi Allahu Anhu ka azad kardah gulam qarar diya aur baaz ne ise Ibn Aazir ka gulam keh diya kyunki iski nisbat wilayat donon azad karne wale hazrat ki taraf hai.
حَدَّثَنَا عَبْدُ الْجَبَّارِ بْنُ الْعَلاءِ ، وَسَعِيدُ بْنُ عَبْدِ الرَّحْمَنِ , قَالا: حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنِ الزُّهْرِيِّ ، عَنْ أَبِي عُبَيْدٍ ، وَقَالَ الْمَخْزُومِيُّ: مَوْلَى ابْنِ أَزْهَرٍ , قَالَ: شَهِدْتُ الْعِيدَ مَعَ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ ، فَقَالَ:" إِنّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ نَهَى عَنْ صِيَامِ هَذَيْنِ الْيَوْمَيْنِ، وَأَمَّا يَوْمُ الْفِطْرِ فَفِطْرُكُمْ مِنْ صِيَامِكُمْ، وَأَمَّا يَوْمُ الأَضْحَى، فَتَأْكُلُونَ فِيهِ مِنْ نُسُكِكُمْ" ، خَرَّجْتُ هَذَا الْبَابَ بِتَمَامِهِ فِي كِتَابِ الصِّيَامِ كِتَابِي الْكَبِيرِ، قَالَ أَبُو بَكْرٍ: أَبُو عُبَيْدٍ هَذَا اخْتَلَفَ الرُّوَاةُ فِي ذِكْرِ وَلائِهِ، فَقَالَ بَعْضُ الرُّوَاةِ: مَوْلَى عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ، وَمِثْلُ هَذَا لا يَكُونُ عِنْدِي مُتَضَادٌّ قَدْ يَجُوزُ أَنْ يَكُونَ ابْنُ أَزْهَرَ، وَعَبْدُ الرَّحْمَنِ بْنُ عَوْفٍ اشْتَرَكَا فِي عِتْقِهِ، فَقَالَ بَعْضُهُمْ: مَوْلَى عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ عَوْفٍ، وَقَالَ بَعْضُهُمْ: مَوْلَى ابْنِ أَزْهَرِ، لأَنَّ وَلاءَهُ لِمُعْتِقَيْهِ جَمِيعًا