2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Mentioning the Report That Explains the General Expression I Mentioned

بَابُ ذِكْرِ الْخَبَرِ الْمُفَسِّرِ لِلَّفْظَةِ الْمُجْمَلَةِ الَّتِي ذَكَرْتُهَا

Sahih Ibn Khuzaymah 305

Sayyida Aisha, may Allah be pleased with her, narrates that (in the early days of Islam) the prayer during travel and residence was prescribed as two rak'ahs. Then, when the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, settled in Madinah, two rak'ahs were added to the prayer of residence. However, Fajr prayer remained the same (at two rak'ahs) due to its lengthy recitation, and Maghrib prayer also remained the same because it is the Witr of the day." Imam Abu Bakr, may Allah have mercy on him, says that this hadith is gharib (having a weak chain of narration). To my knowledge, it has not been narrated in a musnad (connected chain) form except by Mahboob bin Hassan. The students of Dawood narrated this hadith saying “on the authority of Shu'bi, on the authority of Aisha,” (meaning they did not mention Shu'bi's teacher, Masruq), whereas Mahboob bin Hassan narrated it with a connected chain (mentioning Masruq).


Grade: Sahih

سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا بیان فرماتی ہیں کہ (ابتدائے اسلام میں) سفر اور حضر کی نماز دو دو رکعتیں فرض ہوئی تھیں۔ پھر جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم مدینہ منوّرہ میں مقیم ہو گئے تو حضر کی نماز میں دو دو رکعت زیادہ کر دی گئیں اور نماز فجر کی لمبی قراءت کی وجہ سے (پہلی حالت پر) اور نماز مغرب کو دن کے وتر ہونے کی وجہ سے (پہلی حالت ہی) پر چھوڑ دیا گیا۔“ امام ابوبکر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ یہ حدیث غریب ہے۔ میرے علم کے مطابق اسے محبوب بن حسن کے سوا کسی راوی نے مسند بیان نہیں کیا۔ اس روایت کو داؤد کے شاگردوں نے بیان کرتے ہوئے «‏‏‏‏عن الشعبي عن عائشه» ‏‏‏‏ کہا ہے (یعنی اٗنہوں نے شعبی کے استاد مسروق کو ذکر نہیں کیا) جبکہ محبوب بن حسن نے (مسروق کا نام لیکر) سند کو متصل بیان کیا ہے۔

Sayyida Ayesha Radi Allahu Anha bayan farmati hain keh (ibtida'ay Islam mein) safar aur hadar ki namaz do do rak'atain farz hui thi. Phir jab Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam Madina Munawwara mein muqeem ho gaye to hadar ki namaz mein do do rak'aat ziyada kar di gayin aur namaz fajr ki lambi qira'at ki wajah se (pehli halat par) aur namaz maghrib ko din ke witr hone ki wajah se (pehli halat hi) par chhor diya gaya." Imam Abu Bakr Rahmatullah Alaih farmate hain keh yeh hadees ghareeb hai. Mere ilm ke mutabiq ise Mahboob bin Hassan ke siwa kisi ravi ne musnad bayan nahin kiya. Is riwayat ko Dawud ke shagirdon ne bayan karte huye "an ash-Sha'bi an Ayesha" kaha hai (yani unhon ne Sha'bi ke ustaad Masruq ko zikr nahin kiya) jab keh Mahboob bin Hassan ne (Masruq ka naam lekar) sanad ko muttasil bayan kiya hai.

نا أَحْمَدُ بْنُ نَصْرٍ الْمُقْرِئُ ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ الصَّبَّاحِ الْعَطَّارُ الْبَصْرِيُّ ، قَالَ أَحْمَدُ: أَخْبَرَنَا , وَقَالَ عَبْدُ اللَّهِ: حَدَّثَنَا مَحْبُوبُ بْنُ الْحَسَنِ ، نا دَاوُدُ يَعْنِي ابْنَ أَبِي هِنْدَ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ: " فَرْضُ صَلاةِ السَّفَرِ وَالْحَضَرِ رَكْعَتَيْنِ رَكْعَتَيْنِ، فَلَمَّا أَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْمَدِينَةِ، زِيدَ فِي صَلاةِ الْحَضَرِ رَكْعَتَانِ رَكْعَتَانِ، وَتُرِكَتْ صَلاةُ الْفَجْرِ لِطُولِ الْقِرَاءَةِ، وَصَلاةُ الْمَغْرِبِ لأَنَّهَا وِتْرُ النَّهَارِ". قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا حَدِيثٌ غَرِيبٌ، لَمْ يُسْنِدْهُ أَحَدٌ أَعْلَمُهُ غَيْرُ مَحْبُوبِ بْنِ الْحَسَنِ، رَوَاهُ أَصْحَابُ دَاوُدَ، فَقَالُوا: عَنِ الشَّعْبِيِّ، عَنْ عَائِشَةَ، خَلا مَحْبُوبِ بْنِ الْحَسَنِ