7.
The Book of Pilgrimage (Rites of Hajj)
٧-
كِتَابُ الْمَنَاسِكِ
Chapter on the Explanation that Umrah is Obligatory and Part of Islam Like Hajj, Not a Voluntary Act as Some Scholars Say.
بَابُ ذِكْرِ الْبَيَانِ أَنَّ الْعُمْرَةَ فَرْضٌ وَأَنَّهَا مِنَ الْإِسْلَامِ كَالْحَجِّ سَوَاءً لَّا أَنَّهَا تَطَوُّعٌ غَيْرُ فَرِيضَةٍ عَلَى مَا قَالَ بَعْضُ الْعُلَمَاءِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
al-ḥajjāj bn arṭāh | Al-Hajjaj ibn Artah An-Nakha'i | Truthful, many mistakes and Tadlis |
jābirin | Jabir ibn Abd Allah al-Ansari | Sahabi |
‘amrūun bn ‘alīyin | Amr ibn Ali al-Fallas | Trustworthy Hafez |
bishr bn mu‘ādhin | Bishr ibn Mu'adh al-'Aqdi | Trustworthy |
ibn al-munkadir | Muhammad ibn Al-Munkadir Al-Qurashi | Trustworthy |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
الْحَجَّاجُ بْنُ أَرْطَاةَ | الحجاج بن أرطاة النخعي | صدوق كثير الخطأ والتدليس |
جَابِرٍ | جابر بن عبد الله الأنصاري | صحابي |
عَمْرُو بْنُ عَلِيٍّ | عمرو بن علي الفلاس | ثقة حافظ |
بِشْرُ بْنُ مُعَاذٍ | بشر بن معاذ العقدي | ثقة |
ابْنِ الْمُنْكَدِرِ | محمد بن المنكدر القرشي | ثقة |
Sahih Ibn Khuzaymah 3068
Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) states that this mawqoof hadith of Sayyiduna Jabir (may Allah be pleased with him) is evidence of the weakness of the following marfoo hadith narrated by Ibn Munkadar. It is narrated from Sayyiduna Jabir (may Allah be pleased with him) that the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) was asked, "Is Umrah obligatory?" He (peace and blessings of Allah be upon him) replied, "No, but if you perform Umrah, then it is the most virtuous and superior deed." Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) states that if Sayyiduna Jabir (may Allah be pleased with him) had heard this from the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) that Umrah is not obligatory, then he would never have disobeyed the order of the Holy Prophet (peace and blessings of Allah be upon him) (and would not have given a fatwa that Umrah is obligatory). In the story of Sayyiduna Umar (may Allah be pleased with him) narrated from Janab Dumi ibn Ma'bad, there is evidence that Umrah was also obligatory according to Sayyiduna Umar ibn al-Khattab (may Allah be pleased with him). (That story is as follows).
Grade: Da'if
امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ سیدنا جابر رضی اللہ عنہ کی یہ موقوف حدیث ان کی درج ذیل مرفوع حدیث کے ضعیف ہونے کی دلیل ہے . جسے ابن منکدر بیان کرتا ہے۔ سیدنا جابر رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے پوچھا گیا، کیا عمرہ واجب ہے؟ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”نہیں، لیکن اگرتم عمرہ ادا کرو تو وہ افضل واعلیٰ کام ہے۔“ امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں، اگر سیدنا جابر رضی اللہ عنہ نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے یہ بات سنی ہوتی کہ عمره واجب نہیں ہے تو وہ کبھی بھی نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کے فرمان کی مخالفت نہ کرتے (اور عمرے کے واجب ہونے کا فتویٰ نہ دیتے) جناب ضمّی بن معبد سے مروی سیدنا عمر رضی اللہ عنہ کے قصّے میں یہ دلیل موجود ہے کہ سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ کے نزدیک بھی عمرہ واجب ہے۔ (وہ قصّہ درج ذیل ہے)۔
Imam Abubakar Rahmatullah Allah farmate hain ke Sayyiduna Jabir Radi Allahu Anhu ki yeh moqoof hadees unki darja zail marfoo hadees ke zaeef hone ki daleel hai. Jise Ibn Munkadar bayan karta hai. Sayyiduna Jabir Radi Allahu Anhu se marwi hai ke Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam se poocha gaya, kya Umrah wajib hai? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: "Nahin, lekin agar tum Umrah ada karo to woh afzal-o-aala kaam hai." Imam Abubakar Rahmatullah Allah farmate hain, agar Sayyiduna Jabir Radi Allahu Anhu ne Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam se yeh baat suni hoti ke Umrah wajib nahin hai to woh kabhi bhi Nabi Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ke farmaan ki mukhalafat na karte (aur Umre ke wajib hone ka fatwa na dete) Janab Zammi bin Ma'bad se marwi Sayyiduna Umar Radi Allahu Anhu ke qisse mein yeh daleel maujood hai ke Sayyiduna Umar bin Khattab Radi Allahu Anhu ke nazdeek bhi Umrah wajib hai. (woh qissa darja zail hai).
قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا الْخَبَرُ يَدُلُّ عَلَى تَوْهِينِ خَبَرِ الْحَجَّاجِ بْنِ أَرْطَاةَ، عَنِ ابْنِ الْمُنْكَدِرِ ، عَنْ جَابِرٍ :" سُئِلَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ الْعُمْرَةِ أَوَاجِبَةٌ هِيَ؟ قَالَ:" لا، إِنْ تَعْتَمِرَ فَهُوَ أَفْضَلُ" ، ثَنَاهُ بِشْرُ بْنُ مُعَاذٍ ، حَدَّثَنَا عَمْرُو بْنُ عَلِيٍّ ، حَدَّثَنَا الْحَجَّاجُ بْنُ أَرْطَاةَ ، فَلَوْ كَانَ جَابِرٌ سَمِعَ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ فِي الْعُمْرَةِ إِنَّهَا لَيْسَتْ بِوَاجِبَةٍ لَمَا خَالَفَ قَوْلَ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَفِي خَبَرِ مَنْصُورٍ، عَنْ أَبِي وَائِلٍ, عَنِ الضَّبِّيِّ بْنِ مَعْبَدٍ فِي قِصَّةِ عُمَرَ دَلالَةٌ عَلَى أَنَّ الْعُمْرَةَ وَاجِبَةٌ عِنْدَ عُمَرَ بْنِ الْخَطَّابِ