2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the Evidence That Prostrating at the Recitation of the Prostration Verse is a Virtue, Not an Obligation.
بَابُ ذِكْرِ الدَّلِيلِ عَلَى أَنَّ السُّجُودَ عِنْدَ قِرَاءَةِ السَّجْدَةِ فَضِيلَةٌ لَا فَرِيضَةٌ،
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘umar bn al-khaṭṭāb | Umar ibn al-Khattab al-'Adawi | Sahabi |
rabī‘ah bn ‘abd al-lah bn al-hudayr al-taymī | Rabiah ibn Abdullah ibn al-Hadir | Trustworthy |
‘uthmān bn ‘abd al-raḥman al-taymī | Uthman ibn Abd al-Rahman al-Qurashi | Trustworthy |
abū bakr bn abī mulaykah | Abu Bakr ibn Abi Mulayka al-Taymi | Trustworthy |
Sahih Ibn Khuzaymah 567
Hazrat Abu Bakr Bin Abi Malaika (may Allah have mercy on him) said that Hazrat Rabia was among the best people who used to visit Hazrat Umar bin Al-Khattab (may Allah be pleased with him). Hazrat Rabia said that one Friday, Hazrat Umar bin Al-Khattab (may Allah be pleased with him) recited Surah An-Nahl on the pulpit. When he reached the verse of prostration, he said, “O people, we are passing by the verse of prostration. Whoever prostrates, he has done the right and good thing. And whoever does not prostrate, there is no sin on him.” And he (Hazrat Umar) did not prostrate.
Grade: Sahih
حضرت ابوبکر بن ابی ملیکہ رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ حضرت ربیعہ سیدنا عمر بن الخطاب رضی اللہ عنہ کی خدمت میں حاضر ہونے والے بہترین لوگوں میں سے ہیں۔ حضرت ربیعہ فرماتے ہیں کہ سیدنا عمر بن خطاب رضی اللہ عنہ نے جمعتہ المبارک کے روز منبر پر «سورۃ النحل» کی تلاوت کی یہاں تک کہ جب سجدہ کی آیت پر پہنچے تو فرمایا کہ اے لوگو، ہم آیت سجدہ کے پاس سے گزر رہے ہیں تو جس شخص نے سجدہ کیا تو اُس نے درست اور اچھا کام کیا۔ اور جس نے سجدہ نہ کیا تو اُس پر کوئی گناہ نہیں ہے۔ اور آپ نے سجدہ نہ کیا۔
Hazrat Abu Bakr bin Abi Malika rehmatullah alaih farmate hain ki Hazrat Rabia sayyiduna Umar bin al khattab radiallahu anhu ki khidmat mein hazir hone wale behtarin logon mein se hain Hazrat Rabia farmate hain ki sayyiduna Umar bin al khattab radiallahu anhu ne jumu'ah al Mubarak ke roz mimbar par surat al nahl ki tilawat ki yahan tak ki jab sajdah ki ayat par pahunche to farmaya ki aye logo hum ayat sajdah ke pass se guzar rahe hain to jis shakhs ne sajdah kiya to usne durust aur achcha kaam kiya aur jis ne sajdah na kiya to us par koi gunah nahin hai aur aap ne sajdah na kiya
نا.... أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي مُلَيْكَةَ ، عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ التَّيْمِيِّ ، عَنْ رَبِيعَةَ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْهُدَيْرِ التَّيْمِيِّ ، قَالَ أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي مُلَيْكَةَ: وَكَانَ رَبِيعَةُ مِنْ خِيَارِ النَّاسِ مِمَّنْ حَضَرَ عُمَرَ بْنَ الْخَطَّابِ، قَالَ رَبِيعَةُ: قَرَأَ عُمَرُ بْنُ الْخَطَّابِ يَوْمَ الْجُمُعَةِ عَلَى الْمِنْبَرِ سُورَةَ النَّحْلِ، حَتَّى إِذَا أَتَى السَّجْدَةَ، فَقَالَ:" يَأَيُّهَا النَّاسُ، إِنَّمَا نَمُرُّ بِالسُّجُودِ، فَمَنْ سَجَدَ، فَقَدْ أَصَابَ وَأَحْسَنَ، وَمَنْ لَمْ يَسْجُدْ، فَلا إِثْمَ عَلَيْهِ، وَلَمْ يَسْجُدْ"