2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ


Chapter on Equalizing the Bowing and Standing After Raising the Head from Bowing.

بَابُ التَّسْوِيَةِ بَيْنَ الرُّكُوعِ وَالْقِيَامِ بَعْدَ رَفْعِ الرَّأْسِ مِنَ الرُّكُوعِ

Sahih Ibn Khuzaymah 610

Narrated Bara' bin 'Azib (RA): The Prophet's (ﷺ) bowing, raising his head (from bowing) prostrating and sitting between the two prostrations used all to be equal. This is the narration of Wakee'. Imam Sahib narrated on the authority of his teacher, Ahmad bin Al-Muqaddam, on the authority of Sayyiduna Bara' bin 'Azib (RA) who said: The Prophet's (ﷺ) bowing, raising his head (from bowing), your prostrations, and sitting between the two prostrations, were all approximately equal.


Grade: Sahih

سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا رُکوع، رُکوع سے سر اٗٹھانا (قیام) سجدہ، اور دو سجدوں کے درمیان بیٹھنا تقریباً برابر ہوتا تھا۔ یہ وکیع کی حدیث ہے۔ امام صاحب اپنے استاد محترم جناب احمد بن المقدام کی سند سے سیدنا براء بن عازب رضی اللہ عنہ کی روایت بیان کی ہے کہ اُنہوں نے فرمایا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کا رُکوع، رُکوع سے سر اُٹھانے (کے بعد قیام) آپ صلی اللہ علیہ وسلم کے سجود اور دو سجدوں کے درمیان (‏‏‏‏بیٹھنا) تقریباً برابر ہوتا تھا۔

Sayyidna Bara bin Aazib Radi Allahu Anhu bayan karte hain ke Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ka rukuh, rukuh se sar uthana (qiyam) sajda, aur do sajdon ke darmiyan baithna taqreeban barabar hota tha. Yah Wakee ki hadees hai. Imam Sahib apne ustad mohtaram janab Ahmed bin al-Muqaddam ki sanad se Sayyidna Bara bin Aazib Radi Allahu Anhu ki riwayat bayan ki hai ke unhon ne farmaya ke Rasul Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ka rukuh, rukuh se sar uthane (ke baad qiyam) Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ke sujud aur do sajdon ke darmiyan (baithna) taqreeban barabar hota tha.

نا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ بُنْدَارٌ ، نا مُحَمَّدُ بْنُ جَعْفَرٍ ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ . ح وَحَدَّثَنَا سَلْمُ بْنُ جُنَادَةَ ، نا وَكِيعٌ ، عَنْ شُعْبَةَ ، عَنِ الْحَكَمِ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ ، قَالَ: كَانَ " رُكُوعُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَرَفْعُ رَأْسِهِ بَعْدَ الرُّكُوعِ، وَالسُّجُودُ، وَجُلُوسُهُ بَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ قَرِيبًا مِنَ السَّوَاءِ" . هَذَا حَدِيثُ وَكِيعٍ نا أَحْمَدُ بْنُ الْمِقْدَامِ ، نا يَزِيدُ يَعْنِي ابْنَ زُرَيْعٍ ، أنا شُعْبَةُ ، عَنِ الْحَكَمِ بْنِ عُتَيْبَةَ ، عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ أَبِي لَيْلَى ، عَنِ الْبَرَاءِ بْنِ عَازِبٍ ، قَالَ:" كَانَ رُكُوعُ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، وَإِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنَ الرُّكُوعِ، وَسُجُودُهُ، وَمَا بَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ قَرِيبًا مِنَ السَّوَاءِ"