2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the mention of the explanatory report.
بَابُ ذِكْرِ الْخَبَرِ الْمُبَيِّنِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘ā’ishah | Aisha bint Abi Bakr as-Siddiq | Sahabi |
masrūqin | Masruq ibn al-Ajda' al-Hamdani | Trustworthy |
al-sha‘bī | Amir Al-Sha'bi | Trustworthy |
dāwud | Dawud ibn Abi Hind al-Qushayri | Trustworthy, Pious |
maḥbūb bn al-ḥasan | Mahbub ibn al-Hasan al-Qurashi | Maqbul |
wa‘abd al-lah bn al-ṣabbāḥ al-‘aṭṭār | Abdullah bin Al-Sabah Al-Hashmi | Trustworthy |
aḥmad bn naṣrin | Ahmad ibn Nasr al-Qurashi | Trustworthy, Jurist, Memorizer |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عَائِشَةَ | عائشة بنت أبي بكر الصديق | صحابي |
مَسْرُوقٍ | مسروق بن الأجدع الهمداني | ثقة |
الشَّعْبِيِّ | عامر الشعبي | ثقة |
دَاوُدُ | داود بن أبي هند القشيري | ثقة متقن |
مَحْبُوبُ بْنُ الْحَسَنِ | محبوب بن الحسن القرشي | مقبول |
وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ الصَّبَّاحِ الْعَطَّارُ | عبد الله بن الصباح الهاشمي | ثقة |
أَحْمَدُ بْنُ نَصْرٍ | أحمد بن نصر القرشي | ثقة فقيه حافظ |
Sahih Ibn Khuzaymah 944
Sayyida Aisha, may Allah be pleased with her, narrated that (in the early days of Islam) the obligatory prayer during travel and residence was two rak'ahs. Then, when the Messenger of Allah, peace and blessings be upon him, settled in Madinah, two rak'ahs were added to the prayer in residence, while the Fajr prayer remained two rak'ahs due to its long recitation, and the Maghrib prayer was kept at three rak'ahs because it is the Watar of the day.
سیدہ عائشہ رضی اللہ عنہا بیان کرتی ہیں کہ (ابتدائے اسلام میں) سفر اور حضر میں دو دو رکعتیں نماز فرض ہوئی تھی، پھر جب رسول اﷲ صلی اللہ علیہ وسلم نے مدینہ منوّرہ میں اقامت اختیار کی تو حضر کی نماز میں دو دو رکعتوں کا اضافہ کر دیا گیا جبکہ نماز فجر کو لمبی قرا ت کی وجہ سے دو رکعتیں ہی رہنے دیا گیا اور نماز مغرب کو (تین رکعتیں رکھا گیا) کیونکہ وہ دن کے وتر ہیں۔
Sayyida Ayesha Radi Allahu Anha bayan karti hain keh (ibtida'ay Islam mein) safar aur hazir mein do do rakatain namaz farz hui thi, phir jab Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne Madina Munawwara mein iqamat ikhtiyar ki to hazir ki namaz mein do do rakaton ka izafa kar diya gaya jabkay namaz fajr ko lambi qirat ki wajah se do rakatain hi rehnay diya gaya aur namaz maghrib ko (teen rakatain rakha gaya) kyunki woh din ke witr hain.
نَا أَحْمَدُ بْنُ نَصْرٍ ، وَعَبْدُ اللَّهِ بْنُ الصَّبَّاحِ الْعَطَّارُ ، قَالَ أَحْمَدُ أَخْبَرَنَا، وَقَالَ عَبْدُ اللَّهِ: حَدَّثَنَا مَحْبُوبُ بْنُ الْحَسَنِ ، حَدَّثَنَا دَاوُدُ ، عَنِ الشَّعْبِيِّ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، عَنْ عَائِشَةَ ، قَالَتْ:" فَرْضُ صَلاةِ السَّفَرِ وَالْحَضَرِ رَكْعَتَيْنِ رَكْعَتَيْنِ، فَلَمَّا أَقَامَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بِالْمَدِينَةِ زِيدَ فِي صَلاةِ الْحَضَرِ رَكْعَتَانِ رَكْعَتَانِ، وَتُرِكَتْ صَلاةُ الْفَجْرِ بِطُولِ الْقِرَاءَةِ، وَصَلاةُ الْمَغْرِبِ لأَنَّهَا وِتْرُ النَّهَارِ"