2.
The Book of Prayer
٢-
كِتَابُ الصَّلَاةِ
Chapter on the Permissibility of the Traveler Shortening the Prayer in Cities When He Arrives There, as Long as He Does Not Intend to Stay for a Period Requiring the Completion of the Prayer
بَابُ إِبَاحَةِ قَصْرِ الْمُسَافِرِ الصَّلَاةَ فِي الْمُدُنِ إِذَا قَدِمَهَا، مَا لَمْ يَنْوِ مَقَامًا يُوجِبُ إِتْمَامَ الصَّلَاةِ
Sahih Ibn Khuzaymah 952
Imam Abu Bakr (may Allah have mercy on him) said that in his opinion, this narration indicates that when a traveler prays behind a resident imam, he should pray the full prayer. Tawus was asked by Ibn Abbas (may Allah be pleased with them) about a traveler who prays behind a resident imam. He said that he should pray like the imam (meaning if the imam shortens the prayer, he should also shorten it, and if the imam prays the full prayer, he should also pray the full prayer). We do not take the narration of Laith bin Abi Saleem as evidence because the narration of Qatada, on the authority of Musa bin Salama, contradicts the hadith narrated by Sulaiman al-Taymi on the authority of Tawus, which states that a traveler who prays behind a resident imam can say salam after two rak'ahs if he wishes, or he can complete the prayer.
امام ابوبکر رحمه الله فرماتے ہیں کہ میرے نزدیک یہ روایت دلالت کرتی ہے کہ جب مسافر (مقیم) امام کے ساتھ نماز پڑھے تو اُسے مکمل نماز پڑھنی چاہیے۔ جناب طاؤس نے سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے اس مسافر کے بارے میں پوچھا جو مقیم امام کے پیچھے نماز پڑھتا ہے تو اُنہوں نے فرمایا کہ اُسے امام ہی کی طرح نماز پڑھنی چاہیے۔ (یعنی اگرامام قصر کرے تو وہ بھی قصر کرے، اگر امام مکمّل نماز پڑھے تو وہ بھی مکمّل نماز پڑھے) ہم لیث بن ابی سلیم کی روایت سے دلیل نہیں لیتے مگر جناب قتادہ کی موسٰی بن سلمہ سے روایت، سلیمان التیمی کی طاؤس سے روایت کر دہ حدیث کے خلاف دلیل ہے کہ وہ مسافر جو مقیم امام کے پیچھے نماز پڑھے تو وہ اگر چاہے تو دو رکعتوں کے بعد سلام پھیر دے اور اگر چاہے تو مکمل ادا کر لے۔
Imam Abubakar Rehmatullah Alaih farmate hain keh mere nazdeek yeh riwayat dalalat karti hai keh jab musafir (muqeem) Imam ke saath namaz parhe to usay mukammal namaz parhni chahiye. Janab Taus ne Sayyiduna Ibn Abbas Radi Allahu Anhuma se iss musafir ke bare mein poocha jo muqeem Imam ke peeche namaz parhta hai to unhon ne farmaya keh usay Imam hi ki tarah namaz parhni chahiye. (yani agar Imam qasar kare to woh bhi qasar kare, agar Imam mukammal namaz parhe to woh bhi mukammal namaz parhe) Hum Lais bin Abi Saleem ki riwayat se daleel nahin lete magar Janab Qatadah ki Musa bin Salmah se riwayat, Sulaiman Al Taymi ki Taus se riwayat kar dah hadees ke khilaf daleel hai keh woh musafir jo muqeem Imam ke peeche namaz parhe to woh agar chahe to do rakaton ke baad salaam phir de aur agar chahe to mukammal ada kar le.
قَالَ أَبُو بَكْرٍ: هَذَا الْخَبَرُ عِنْدِي دَالٌ عَلَى أَنَّ الْمُسَافِرَ إِذَا صَلَّى مَعَ الإِمَامِ فَعَلَيْهِ إِتْمَامُ الصَّلاةِ لِرِوَايَةِ لَيْثِ بْنِ أَبِي سُلَيْمٍ، عَنْ طَاوُسٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ الَّذِي، حَدَّثَنَا أَبُو كُرَيْبٍ ، حَدَّثَنَا حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ ، عَنْ لَيْثٍ ، عَنْ طَاوُسٍ : عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ فِي الْمُسَافِرِ يُصَلِّي خَلْفَ الْمُقِيمِ. قَالَ: يُصَلِّي بِصَلاتِهِ. وَلَسْنَا نَحْتَجُّ بِرِوَايَةِ لَيْثِ بْنِ أَبِي سُلَيْمٍ، إِلا أَنَّ خَبَرَ قَتَادَةَ، عَنْ مُوسَى بْنِ سَلَمَةَ دَالٌ عَلَى خِلافِ رِوَايَةِ سُلَيْمَانَ التَّيْمِيِّ، عَنْ طَاوُسٍ فِي الْمُسَافِرِ يُصَلِّي خَلْفَ الْمُقِيمِ، قَالَ: إِنْ شَاءَ سَلَّمَ فِي رَكْعَتَيْنِ، وَإِنْ شَاءَ ذَهَبَ