25.
Book of Hunting
٢٥-
كِتَابُ الصَّيْدِ
Chapter on refraining from eating what the mu'rad (animals intentionally hunted or driven into a trap) and al-Hajar (animals that die by falling from a height) kill
بَابُ تَرْكِ أَكْلِ مَا قَتَلَ الْمِعْرَاضُ وَالْحَجَرُ
Name | Fame | Rank |
---|
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|
Muwatta Imam Malik 1035
Yahya related to me from Malik that he had heard that Said ibn al-Musayyab disapproved of killing domestic animals that had become wild by any means that game was slain such as arrows and the like.Malik said, "I do not see any harm in eating game which is pierced by a throwing stick in a vital organ.Allah, the Blessed, the Exalted! said, 'Oh you who believe! Allah will surely try you with something of the game that your hands and spears attain.' " (Sura 5 ayat 97).Yahya said, "Any game that man obtains by his hand or by his spear or by any weapon which pierces it and reaches a vital organ, is acceptable as Allah, the Exalted, has said."
یحییٰ نے مجھ سے مالک کی سند سے روایت کی کہ انہوں نے سنا کہ سعید بن المسیب جنگلی بن جانے والے پالتو جانوروں کو مارنے سے منع کرتے تھے، ایسے طریقوں سے جن سے شکار کو مارا جاتا ہے جیسے تیر وغیرہ۔ مالک نے کہا، "مجھے اس شکار کو کھانے میں کوئی حرج نظر نہیں آتا جو کسی اہم عضو میں لکڑی وغیرہ سے مارا گیا ہو۔ اللہ تبارک و تعالیٰ نے فرمایا، 'اے ایمان والو! اللہ تمہیں تمہارے ہاتھوں اور نیزوں کی پہنچ کے شکار کے ذریعے ضرور آزمائے گا۔' " (سورۃ المائدہ، آیت 97)۔ یحییٰ نے کہا، "جو شکار انسان اپنے ہاتھ سے، نیزے سے یا کسی ایسے ہتھیار سے حاصل کرے جو اسے چھید کر اہم عضو تک پہنچ جائے، وہ حلال ہے جیسا کہ اللہ تعالیٰ نے فرمایا ہے۔"
Yahya ne mujh se Malik ki sanad se riwayat ki ke unhon ne suna ke Saeed bin al-Musayyib jungli ban jane wale paltu janwaron ko marne se mana karte the, aise tariqon se jin se shikar ko mara jata hai jaise teer waghaira. Malik ne kaha, "Mujhe is shikar ko khane mein koi harj nazar nahi aata jo kisi aham uzv mein lakdi waghaira se mara gaya ho. Allah ta'ala ne farmaya, 'Aye Imaan walo! Allah tumhen tumhare hathon aur nezon ki pahunch ke shikar ke zariye zaroor azmaye ga.'" (Surah al-Ma'idah, ayat 97). Yahya ne kaha, "Jo shikar insan apne hath se, neze se ya kisi aise hathiyar se hasil kare jo use chhed kar aham uzv tak pahunch jaye, woh halal hai jaisa ke Allah ta'ala ne farmaya hai."
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ أَنَّهُ بَلَغَهُ أَنَّ سَعِيدَ بْنَ الْمُسَيِّبِ كَانَ « يَكْرَهُ أَنْ تُقْتَلَ الْإِنْسِيَّةُ ، بِمَا يُقْتَلُ بِهِ الصَّيْدُ مِنَ الرَّمْيِ وَأَشْبَاهِهِ » ⦗ص:٤٩٢⦘ قَالَ مَالِكٌ : " وَلَا أَرَى بَأْسًا بِمَا أَصَابَ الْمِعْرَاضُ إِذَا خَسَقَ وَبَلَغَ الْمَقَاتِلَ أَنْ يُؤْكَلَ قَالَ اللَّهُ ﵎ : ﴿ يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَيَبْلُوَنَّكُمُ اللَّهُ بِشَيْءٍ مِنَ الصَّيْدِ تَنَالُهُ أَيْدِيكُمْ وَرِمَاحُكُمْ ﴾ [ المائدة : ٩٤ ] قَالَ فَكُلُّ شَيْءٍ نَالَهُ الْإِنْسَانُ بِيَدِهِ أَوْ رُمْحِهِ أَوْ بِشَيْءٍ مِنْ سِلَاحِهِ فَأَنْفَذَهُ وَبَلَغَ مَقَاتِلَهُ فَهُوَ صَيْدٌ كَمَا قَالَ اللَّهُ تَعَالَى "