26.
Book of Aqiqah
٢٦-
كِتَابُ الْعَقِيقَةِ
Chapter on actions concerning 'Aqiqah
بَابُ الْعَمَلِ فِي الْعَقِيقَةِ
Name | Fame | Rank |
---|---|---|
‘urwah bn al-zubayr | Urwah ibn al-Zubayr al-Asadi | Trustworthy, Jurist, Famous |
hshām bn ‘urwah | Hisham ibn Urwah al-Asadi | Trustworthy Imam in Hadith |
الأسم | الشهرة | الرتبة |
---|---|---|
عُرْوَةَ بْنَ الزُّبَيْرِ | عروة بن الزبير الأسدي | ثقة فقيه مشهور |
هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ | هشام بن عروة الأسدي | ثقة إمام في الحديث |
Muwatta Imam Malik 1058
Yahya related to me from Malik from Hisham ibn Urwa that his father, Urwa ibn az-Zubayr made an aqiqa for his male and female children of a sheep each.Malik said, "What we do about the aqiqa is that if someone makes an aqiqa for his children, he gives a sheep for both male and female. The aqiqa is not obligatory but it is desirable to do it, and people continue to come to us about it. If someone makes an aqiqa for his children, the same rules apply as with all sacrificial animals - one-eyed, emaciated, injured, or sick animals must not be used, and neither the meat or the skin is to be sold. The bones are broken and the family eat the meat and give some of it away as sadaqa. The child is not smeared with any of the blood .''
یحییٰ نے مجھ سے مالک سے روایت کی ، انہوں نے ہشام بن عروہ سے ، انہوں نے اپنے والد عروہ بن زبیر سے کہ انہوں نے اپنے بیٹوں اور بیٹیوں کی طرف سے ایک ایک بکری عقیقہ کی تھی ۔ مالک نے کہا کہ ہم لوگ عقیقہ کے بارے میں یہ کرتے ہیں کہ اگر کوئی اپنے بچے کی طرف سے عقیقہ کرے تو لڑکے اور لڑکی دونوں کی طرف سے ایک بکری کافی ہے ۔ عقیقہ کرنا واجب نہیں سنت ہے اور لوگ اس بارے میں ہم سے پوچھتے رہتے ہیں ۔ اگر کوئی اپنے بچے کا عقیقہ کرے تو اس میں بھی وہی حکم ہے جو قربانی کے جانور کا ہے کہ کان کٹی ہوئی ، لاغر ، بیمار اور زخمی جانور کی قربانی جائز نہیں ہے اور نہ ہی اس کا گوشت اور نہ کھال بیچنا جائز ہے ۔ ہڈیاں توڑ دی جائیں اور اہل خانہ اسے کھائیں اور صدقہ کریں اور بچے کے سر پر اس کا خون نہ لگایا جائے ۔
Yahya ne mujh se Malik se riwayat ki, unhon ne Hisham bin Urwah se, unhon ne apne wald Urwah bin Zubair se ke unhon ne apne beton aur betiyon ki taraf se ek ek bakri Aqiqah ki thi. Malik ne kaha ke hum log Aqiqah ke bare mein yeh karte hain ke agar koi apne bache ki taraf se Aqiqah kare to larke aur larki dono ki taraf se ek bakri kafi hai. Aqiqah karna wajib nahin sunnat hai aur log is bare mein hum se puchte rehte hain. Agar koi apne bache ka Aqiqah kare to is mein bhi wohi hukum hai jo qurbani ke janwar ka hai ke kaan kati hui, laghar, bimar aur zakhmi janwar ki qurbani jaiz nahin hai aur na hi is ka gosht aur na khal bechna jaiz hai. Haddiyan tor di jayen aur ahl khana ise khayain aur sadqah karen aur bache ke sar par is ka khoon na lagaya jaye.
وَحَدَّثَنِي عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ ، أَنَّ أَبَاهُ عُرْوَةَ بْنَ الزُّبَيْرِ كَانَ : « يَعُقُّ عَنْ بَنِيهِ الذُّكُورِ وَالْإِنَاثِ بِشَاةٍ شَاةٍ » ⦗ص:٥٠٢⦘ قَالَ مَالِكٌ : " الْأَمْرُ عِنْدَنَا فِي الْعَقِيقَةِ أَنَّ : مَنْ عَقَّ فَإِنَّمَا يَعُقُّ عَنْ وَلَدِهِ بِشَاةٍ شَاةٍ الذُّكُورِ وَالْإِنَاثِ ، وَلَيْسَتِ الْعَقِيقَةُ بِوَاجِبَةٍ ، وَلَكِنَّهَا يُسْتَحَبُّ الْعَمَلُ بِهَا ، وَهِيَ مِنَ الْأَمْرِ الَّذِي لَمْ يَزَلْ عَلَيْهِ النَّاسُ عِنْدَنَا ، فَمَنْ عَقَّ عَنْ وَلَدِهِ ، فَإِنَّمَا هِيَ بِمَنْزِلَةِ النُّسُكِ وَالضَّحَايَا لَا يَجُوزُ فِيهَا عَوْرَاءُ وَلَا عَجْفَاءُ ، وَلَا مَكْسُورَةٌ وَلَا مَرِيضَةٌ ، وَلَا يُبَاعُ مِنْ لَحْمِهَا شَيْءٌ ، وَلَا جِلْدُهَا وَيُكْسَرُ عِظَامُهَا ، وَيَأْكُلُ أَهْلُهَا مِنْ لَحْمِهَا ، وَيَتَصَدَّقُونَ مِنْهَا ، وَلَا يُمَسُّ الصَّبِيُّ بِشَيْءٍ مِنْ دَمِهَا "