27.
Book of Legal Judgments
٢٧-
كِتَابُ الْفَرَائِضِ


Chapter on the inheritance of paternal grandfather

‌بَابُ مِيرَاثِ الْجَدِّ

Muwatta Imam Malik 1059

Yahya related to me from Malik from Yahya ibn Said that he had heard that Muawiya ibn Abi Sufyan wrote to Zayd ibn Thabit asking him about the grandfather. Zayd ibn Thabit wrote to him, "You have written to me asking me about the grandfather. Allah knows best. That is part of what is only determined by the amirs, i.e. the khalifs. I was present with two khalifs before you who gave the grandfather a half with one sibling, and a third with two. If there were more siblings, they did not decrease his third."

یحییٰ نے مجھے مالک سے یحییٰ بن سعید سے روایت کی کہ انہوں نے سنا تھا کہ معاویہ بن ابی سفیان نے زید بن ثابت کو خط لکھ کر دادا کے بارے میں دریافت کیا تھا۔ زید بن ثابت نے انہیں جواب میں لکھا کہ آپ نے مجھے خط لکھ کر دادا کے بارے میں دریافت کیا ہے۔ اللہ تعالیٰ بہتر جانتا ہے۔ یہ ان امور میں سے ہے جن کا فیصلہ ائمہ یعنی خلفاء کرتے ہیں۔ میں آپ سے پہلے دو خلفاء کے زمانے میں موجود تھا جنہوں نے دادا کو ایک بہن بھائی کے ساتھ آدھا اور دو کے ساتھ تہائی حصہ دیا تھا۔ اگر بہن بھائی زیادہ ہوں تو انہوں نے اس کے تہائی حصے کو کم نہیں کیا۔

Yahiya ne mujhe Malik se Yahya bin Saeed se riwayat ki ke unhon ne suna tha ke Muawiya bin Abi Sufyan ne Zaid bin Sabit ko khat likh kar dada ke baare mein puchtaach ki thi. Zaid bin Sabit ne unhen jawab mein likha ke aap ne mujhe khat likh kar dada ke baare mein daryaft kiya hai. Allah ta'ala behtar janta hai. Ye un umoor mein se hai jin ka faisla a'imma yani khulfa karte hain. Mein aap se pehle do khulfa ke zamane mein maujood tha jinhon ne dada ko ek behen bhai ke sath aadha aur do ke sath tihai hissa diya tha. Agar behen bhai zyada hon to unhon ne us ke tihai hisse ko kam nahin kiya.

حَدَّثَنِي يَحْيَى ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ يَحْيَى بْنِ سَعِيدٍ ، أَنَّهُ بَلَغَهُ أَنَّ مُعَاوِيَةَ بْنَ أَبِي سُفْيَانَ كَتَبَ إِلَى زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ يَسْأَلُهُ عَنِ الْجَدِّ فَكَتَبَ إِلَيْهِ زَيْدُ بْنُ ثَابِتٍ « إِنَّكَ كَتَبْتَ إِلَيَّ تَسْأَلُنِي عَنِ الْجَدِّ ، وَاللَّهُ أَعْلَمُ ، وَذَلِكَ مِمَّا لَمْ يَكُنْ يَقْضِي فِيهِ إِلَّا الْأُمَرَاءُ - يَعْنِي الْخُلَفَاءَ - وَقَدْ حَضَرْتُ الْخَلِيفَتَيْنِ قَبْلَكَ يُعْطِيَانِهِ » النِّصْفَ مَعَ الْأَخِ الْوَاحِدِ ، وَالثُّلُثَ مَعَ الِاثْنَيْنِ ، فَإِنْ كَثُرَتِ الْإِخْوَةُ لَمْ يُنَقِّصُوهُ مِنَ الثُّلُثِ "